1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie - Electromotor - Alternator la A4 B8 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 17 Mar 2009.

  1. Emilliviu

    Emilliviu 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G C7.5 2015, 2.0 TDI 190CP S-tronic
    Salut,
    Am montat pe masina noua baterie si in urma scanari nu am nici o eroare. Precizez ca am codat bateria cu urmatorul cod 000915105DK VA0 5954020800 si am urmatoarele valori atasate in poza pe canalele 18,19, 20.

    Ce parerere aveti este ok ? Cum pot verifica incarcarea la baterie in VCDS ? In momentul in care mi-a montat bateria si a masurat in spate incarcarea cu aparatul era 13.1 -13.2 V.

    Am montat urmatoarea baterie : VARTA BLUE DYNAMIC 95 Ah 595402080
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    13.1-13.2 nu prea e ok. Trebuia sa ai minim 13.8 cu toti consumatorii porniti.

    Asta e valoarea masurata cu sau fara consumatori ?
     
  3. Emilliviu

    Emilliviu 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G C7.5 2015, 2.0 TDI 190CP S-tronic
    Fara consumatori.
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eu in imagine pe VCDS vad 14,2 incarcare, ceea ce e ok. Mai fa un scan peste ceva timp sau dupa un drum lung, sa vezi SOC-ul cum se prezinta.
     
  5. Emilliviu

    Emilliviu 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G C7.5 2015, 2.0 TDI 190CP S-tronic
    Revin cu noi informati dupa ce am mers cu masina aproximativ 100km acestea sunt noile valori pentru baterie.
     
    nucugheri apreciază asta.
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Alta treaba acum, totul e ok.
     
  7. Emilliviu

    Emilliviu 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G C7.5 2015, 2.0 TDI 190CP S-tronic
    Sooper thx, se pare ca si de la codare era problema, bine ca am reusit sa gasesc codarea :).
     
  8. alex_ 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 Avant 2009, 2.0 TDI (CAGA) 143cp
    Emilliviu,
    pentru o baterie noua ai o valoarea prea mica pe grupul 19 la Battery Aging . Si inca este prea descarcata pentru o baterie de 95Ah.
     
    Ultima editare: 5 Feb 2017
  9. Emilliviu

    Emilliviu 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G C7.5 2015, 2.0 TDI 190CP S-tronic
    Da stiu trebuie sa mai merg cu ea sa o incarc, din cate am inteles bateria este din octombrie 2016.
     
  10. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Eu as mai masura o data in fata si in spate sa vad ce diferenta apare. La baterie un minim 14 ar fi multumitor...
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca nu ma insel, recomandat este intre 13.8 - 14.4 V.
     
  12. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Dupa opinia mea lucrurie stau bine cu bateria.
    Spun asta deoarece incarcarea este gestionata de preaslavitul management al bateriei. Acesta poate gestiona folosirea curentului din baterie, chiar si in timpul functionarii motorului, pentru a scadea ingreunarea angrenarii curelei de transmisie, implicit un consum mai mic al motorului. E o chestiune de "ecologie", consum, noxe, lucruri din astea... :)
     
  13. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Salutare.
    Am schimbat bateria Varta 110Ah AGM, 4F0915105D VAO 2708011788 cu Varta 95Ah AGM (H14 parca). Am folosit bem codul scris de audi66 insa am observat pe Group 20 Battery Capacity: 700Ah (codul e pentru 95Ah/ 750EN).
    Am pus codul anterior de pe Varta 110AH si imi apare Capacity 110Ah.
    Am tot cautat cod de Varta 95Ah cu 850 dar nu am gasit. Sa il las pe cel trimis de audi66 sau pe cel de 110.
    Bateria au montat-o baietii de la care am cumparat-o, au masurat, scanat etc. A costat 800 lei cu tot cu montaj.
    In VCDS dupa un drum scurt in group 018 am 13.4V, MMI 100%, revin cu un printscreen orele viitoare. Nu apare nicio eroare pe tester.
    Ceva pareri?
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce cod ai folosit ca am pus mai mult pe diferite topicuri, nu imi amintesc.
     
  15. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    000915105DK
    VA0 300910A1UQ
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E bun codul. Cum sa iti apara la Battery Capacity 700 Ah ?
     
  17. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Am atasat 2 printscreenuri cu:
    1 (inainte): in partea de sus avem valorile inainte de a pleca cu masina, motorul oprit de 2 ore. Jos avem valorile cu motorul pornit
    2 (dupa): in partea de sus avem valorile dupa o tura de 2h prin bucuresti, motor oprit si jos cu motorul pornit.

    Nu inteleg de ce pe codul tau sunt valorile alea la Capacity (70.... nu700), dupa cum se observa au crescut.
    Mentionez ca nu apare nicio eroare, MMI 100%, start-stop activat a intrat de fiecare data.
     
  18. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Am revenit cu parametrii bateriei. Motor pornit prima data azi, consumatori porniti: radio, temp30 grade, 1 treapta ventilatie, Battery Cap. a urcat la 88.
     
  19. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Incredibil. Am oprit masina astazi, nu am avut nicio problema si acum nu mai porneste. In MMI imi apare 60%, am curent in masina dar cand apas pe cheie nu se intampla nimic. Incerc sa o scanez si sa pun parametrii.
     
  20. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Am atasat screen din VCDS.
     

Distribuie pagina asta