1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie - Electromotor - Alternator la A4 B8 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 17 Mar 2009.

  1. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Nu ai facut un auto scan sa vezi daca nu ai errori pe alte module? Faptul ca nu se intampla nimic cand apesi cheia, indica ca ai problema in alta parte. La 60% bateria, trebuia sa porneasca OK, mai ales la temperaturi pozitive.
     
  2. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Imi apar erori pentru ca nu a putut porni masina:

    4527 - Coolant Fan Control Circuit 1
    P0480 00 [036] - Electrical Malfunction
    5456 - Starter Will Not Turn
    P3054 00 [101] - Jammed or Electrical Malfunction

    Daca le sterg nu reapar (doar daca incerc iar sa pornesc masina). La 12.2V mie mi se pare bateria aproape complet descarcata. Nu porneste nici cu curent (daca pun alta baterie, porneste fara probleme).
    Ieri am verificat ultima data valorile si aveam 12.7V si incarcare de la alternator 14.6V.
    Tind sa cred ca trebuie sa imi cumpar baterie OEM ......
     
  3. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Eu zic sa verifici si cablajul catre electromotor + electromotorul in sine, asta daca nu ai facut-o deja.
     
  4. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    A fost verificat, nu sunt probleme.
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu mai pierde timp in verificari, si schimba bateria. Daca masori direct pe baterie, cu instrumentul de baterii, o sa vezi ca in realitate ai doar 30-35%.
    Pe VCDS vad ca ai 53Ah, foarte putin.
     
  6. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Bateria e noua, acum 3 zile am cumparat-o. Au venit cei de unde am luat-o au masurat, in momentul respectiv arata 13.6-13.8V la verificarile lor dar a zis ca masina are managementul ei de incarcare si ca va creste. Ca drept dovada ca dupa 2 zile incarca cu 14.6V. Acum bateria e descarcata.
    Am scris mai sus ca am folosit un cod pe care l-a postat audi66 si pe care l-a mai folosit cineva si nu au fost probleme.
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Dar tu ai pus o batetie mai mica cu 15 Ah, fata de ce aveai pe masina. Managementul de incarcare nu lucreaza bine cu noua baterie. Varta actuala este OEM ?
    Treaba cu codul, pe o batetie AM, este exact ca o frectie la piciorul de lemn.
     
  8. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Povestea e asa: In 2014 am schimbat ambreajul la masina iar cei din service mi-au aras bateria si regulatorul. (nu intru in detalii). La vremea aceea am luat de la cineva o Varta de 110Ah (din 2007) cu cod OEM pe care am folosit-o pana in februarie anul asta. Am schimbat-o dupa ce mi-a aparut ca nu se mai incarca bateria. Mai exact am fost in service (in februarie) unde mecanicul a verificat tot ce inseamna electrica si a curatat periile de la electromotor. Mi-a imprumutat o baterie de 105Ah din 2007 pentru a o folosi pana imi cumpar baterie (nu am codat-o ca nu aveam cu ce). Asa ca am ajuns acum sa imi cumpar baterie noua (nu OEM ci Varta 95Ah) pe care am codat-o cu un serial de Varta 95Ah non AGM. Ce este mai ciudat e ca bateria imprumutata de la mecanic m-a tinut o luna jumate fara sa o codez (desi era din 2007) dar asta noua s-a descarcat dupa 3 zile.
    In februarie s-a verificat cablajul, electromotorul, alternatorul si totul a fost ok (electromotorul desfacut si curatat periile). Din parametrii dati de VCDS se vede ca nu e nicio problema cu una din astea.... totusi, de ce nu merge?

    Mai mult decat atat, acum o saptamana am cumparat o varta de 105Ah dintr-un magazin din autovit (baterie noua-700 lei). Am montat-o pe masina si a doua zi aveam 10% in MMI dar a pornit. Am dus-o inapoi si aia au zis ca le-am dus bateria descarcata complet si sa-mi verific masina.
    Nu stiu ce se intampla ///
     
  9. StefanDFS 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2017
    Locație:
    Campina
    Masina:
    A4 B8 / MK7 GTD
    Buna seara, am citit cateva din paginile anterioare, dar problema aparent este cu mai multe rezolvari si as prefera un raspuns de la cineva care a patit la fel?

    Am un A4 B8, an fabr 08.2008, in posesia mea din 2012. Pana acum cateva zile nu am avut nici o problema la baterie sau alternator. Bateria si alternatorul sunt cele din fabrica, OE.
    Primele semne in zile aleatorii au fost "LOW battery" in bord dar masina a pornit. Am facut drumuri mai lungi si a disparut.
    Sambata la fel "Low Battery" am plecat la drum ~20km, cu gand ca se incarca. Am oprit, dupa vreo 20 min cand sa pornesc...totul MORT.
    Am chemat pe cineva cu cabluri, a pornit instant. Am ajuns acasa, pornit oprit de cateva ori, se comporta ca si cum nimic nu se intamplase. disparuse Low battery din bord.
    Duminica dimineata am avut iar Low Battery in bord si imposibil sa pornesc, totul mort, Am pus cabluri, a pornit instant, am tinut-o pornita aprox 30 min si si-a revenit. Totul normal.
    Azi m-am dus la service. A fost verificat tot ce inseamna consumator si calculator. Rezultat OK, Testat bateria si alternator (atasat raportul mai jos) totul a iesit BINE!

    Ma poate ajuta cineva cu rezolvari? Nu prea as verea sa dau 6-700lei pe o baterie daca aceasta este buna (asa spune testarea) Cine a mai intalnit asa ceva?
    Tinand cont ca o am de atat timp si doar acum a aparut problema, ar cam iesi din discutie update de soft la partea de management baterie.
    Alte pareri?

    Multumesc,
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La service ti-au verificat si toate cablurile, de la alternator pana la baterie ?
     
  11. StefanDFS 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2017
    Locație:
    Campina
    Masina:
    A4 B8 / MK7 GTD
    Da. Cabluri, sigurante, contacte, calculatoare...samd. Din punctul lor de vedere, masina este in parametrii OK.
    In acest moment, nu am erori pe bord. Vedem maine daca mai apare Low Battery.
     
  12. AudiA4B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant quattro, CAGA 143CP,2012
    E posibil sa ai consumatori(peste noapte iti descarca bateria),mergi la o verificare.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sau poate alternatorul incarca cand vrea (releu dus sau carbuni pe duca) si de aici si problemele intermitente.
     
  14. vyorel01 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    audi a4b8,2000cmc,diesel, motor CAGA,model 2008
    buna ziua,
    am si eu o intrebare cred ca e prima pe care o postez de cand citesc aceste forumuri. Am un audi a4b8 2.0 litri,motorina si de ceva timp am o pornire foarte grea. pe tester mi s-a spus ca bateria e slabuta,dar nu mi s-a spus si ce baterie sa aleg. stiti cumva care e amperajul optim pentru masina mea?
     
  15. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Porneste greu sau invarte greu??
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vyorel01 citeste topicul asta integral si topicul din aria A6 C6 ca sa stii ce sa cumperi si cum trebuie sa procedezi in functie de ce ai pe masina adica daca ai BEM sau nu.

    Inca ceva: ca sa primesti raspunsuri mai complete si nu divagatii de la subiect sau incomplete te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  17. vyorel01 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    audi a4b8,2000cmc,diesel, motor CAGA,model 2008
    multumesc pentru indicatii Cristi,
    romy.b pornirea e greoaie,se invarte mult pana porneste.
     
  18. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Cum a spus Cristi trebuie diagnoza.
    Nu trebuie sa apara erori, in masuratori avansate cu ajutorul unui VCDS trebuie vazut ce valori ai pe injectoare/presiune in rampa/etc.
    Un autoscan facut cu cine stie ce instrument de diagnosticare nu te ajuta la motoarele CR.
    Cauta pe cineva care stie sa ti faca o diagnoza cum trebuie.
    Bafta!!
     
  19. vyorel01 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    audi a4b8,2000cmc,diesel, motor CAGA,model 2008
    Merci pentru raspuns. Pe diagnoza nu apar erori, doar mi s-a spus ca bateria e cam slabuta de 95 Ah daca retin bine. Nu stiu cati Ah sunt necesari pe masina daca ar fi sa schimb bateria.
     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    77 Ah e suficient pt.tine.
     

Distribuie pagina asta