1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie - Electromotor - Alternator la A4 B8 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 17 Mar 2009.

  1. vyorel01 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    audi a4b8,2000cmc,diesel, motor CAGA,model 2008
    :))))) esti sigur ca nu am nevoie de 110 Ah,ca asa am citit pe aici ca isi monteaza lumea la modelul meu.
     
  2. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Cauta pe google la un producator de acumulatori ce recomanda in functie de capacitatea motorului.
    Poti pune si de 140 Ah ca nu te opreste nimeni.
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Bateria/acumulatorul montat pe orice masina se alege/monteaza in functie de ce dotari/consumatori are fiecare masina in parte, nu dupa ureche.
    Exista baterii de diferite puteri/amperaje pe acelasi model de masini (in speta B8 2.0 tdi cr). Lasa seria de sasiu sa vedem ce a pus fabrica.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cere PDF-ul dupa VIN in topicul dedicat si vezi cu ce baterie a iesit masina din fabrica.
     
  5. vyorel01 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    audi a4b8,2000cmc,diesel, motor CAGA,model 2008
    Serie sasiu:WAUZZZ8K99N021708. Ms anticipat.
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poftim.
     
  7. vyorel01 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    audi a4b8,2000cmc,diesel, motor CAGA,model 2008
  8. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Revin la problema adusa in discutie de mine.
    Problema era de la contactul cablului + care intra in mufa inteligenta. Era slabit (aproape desprins). Am desfacut capacul de plastic si am vazut ca s-a topit. Am atasat poze. Sper sa va fie de ajutor!

    20170411_101316.jpg
     
    en.Gabriel și andyzaharia apreciază asta.
  9. CatalinMorcan

    CatalinMorcan 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 ,2.0 tdi 125kw CAHA, an 2010
    Salut tuturor,
    De o perioada incoace ma confrunt cu o problema la modelul de A6 c6 din profil pe care il detin adica nu mai vrea sa porneasca automat doar la "impulsul" in pozitia 3 a cheii (incearca sa invarta putin dar se opreste). Daca tin manual in pozitia respectiva porneste normal/clasic. Am verificat tensiunea la baterie si era undeva la 12.4V cu motorul oprit, la fel am incercat sa monitorizez caderea de tensiune in momentul pornirii (cu un multimetru) si ajunge undeva la 8,5-9 . E relativa masuratoare tinand cont ca multimetrele din cate stiu eu fac o medie de tensiune la aprox 100 ms dar macar am vazut ca scade, si acesta poate fi motivul pentru care imi opreste pornirea din cauza caderii prea mari de tensiune (mentionez ca lucrez intr-un departement ce produce ECU-uri si asa am ajuns sa stiu de la colegii care implementeaza aceste limite sau cel putin la cele care se fac la noi)
    Una peste alta decid sa schimb bateria, dar inainte de asta am zis sa verific incarcarea la bornele bateriei la un reprezentat Varta, facem testul imediat cand pornesc motorul cu farurile stinse, clima oprita, doar daylight-urile pornite si radio. Valoarea undeva la 13.1 -12.9 V.
    Tipul mi-a zis ca nu imi da garantie pe baterie daca nu am peste 13.9 V. Citisem undeva ca ar trebui lasata vreo 2 minute masina pornita pana sa masori tensiunea la borne, eu azi nu am asteptat atat.
    Sa fie asta oare motivul pentru care sa am tensiunea asa mica sau sa fie ceva la alternator/releul, perii sau ce or mai fi pe acolo ?
    Mentionez ca am mai verificat si eu odata cu multimentru tensiunea la borne incercand sa turez motorul in 2000 rotatii/minut dar nu a crescut decat un 0.2 - 0.3 V.
    Citind mai devreme in topic ma gandesc acum ca poate sa fie si la mine cablul ala..

    Daca aveti ceva idei sau sfatur le astept cu placere. Inainte de a ma apuca sa schimb pe la alternator.

    Multumesc anticipat.
     
  10. whit3_shark 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 CAHA 170 cp 2009
    Un sfat de la colegii care au schimbat bateria originala.... ce sa alegem intre Varta, Bosch, Exide sau Moll? (eu am luat una ieftina de 110Ah cu 300 de lei si abia ce am trecut iarna cu ea schimbata de 2 ori pe garantie... ). Multumesc!
     
    CIRSTOIU ADRIAN apreciază asta.
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ai BEM pe masina, cumperi originala si o codezi. Citeste topicul asta integral.
     
  12. adi_bm

    adi_bm 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4B8 2010 CAGA
    Varta ii mult mai ieftina si se poate coda!
    Eu am dat 700 si ceva pe o Varta de 105A, am vrut sa iau originala dar era aproximativ 1500-1700 lei acum un an.
     
  13. whit3_shark 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 CAHA 170 cp 2009
    Am citit acum 2 ani tot topicul de la inceput, vroiam sa aflu ceva pareri de la colegii care s-au lovit de problema bateriei cu BEM acum cativa ani si sa vedem cu ce au inlocuit bateria si cum s-a comportat..... care ar fi cea mai buna varianta exceptant-o pe cea OEM cu cod....
     
  14. auditm 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 2007 2 L TDI BRE
    nucugheri apreciază asta.
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Foarte tare asta. Fabrica nu mai dadea voie in ultimi ani sa se ataseze bateriilor vandute marca Varta si nu numai, coduri BEM tocmai ca sa treci pe la reprezentanta.
    Chiar au obligat firma Johnson Controls producatorul bateriilor Varta si Bosch, pentru tot grupul VAG, amenintand cu rezilierea contractului sa nu mai comercializeze baterii ce aveau cod BEM in piata libera. Se pare ca s-au razgandit si asta este bine pentru toti cei ce au nevoie de baterii cu cod pentru BEM.
     
  16. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Pai, bateria aia e OEM/Varta/VW. Adica... nu e Varta fara sigla Audi/VW, deci taxa premium e inclusa in pret :)
     
  17. auditm 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 2007 2 L TDI BRE
    Nu am inteles...e Varta sau nu e Varta?
    Pe a mea,identica cu cea din poza scrie Varta.
     
  18. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Bateria aia costa 1400 ron fara reducere. Cu reducere costa 800 ron. In ambele cazuri pretul este foarte mare.
    Eu sunt foarte multumit de bateria pe care am cumparat-o in iarna, Varta de 650 ron si masina merge excelent.
    Toate codarile astea sunt niste minciuni pt. a lua banii, am citit ca trebuie baterie cu codare si am luat fara si merge perfect. Am citit ca reglarea farurilor bixenon se face neaparat cu ajutorul unui vas sau vcds si la reprezentanta mi-au facut mecanic numai cu surubelnita si acum se vede mult mai bine. Am citit ca reglarea directiei se face numai cu vas sau vcds pt. a pozitiona volanul dar la reglare totul s-a facut mecanic si directia e de nota 10 acum.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Toate bateriile OE sunt marca Varta, Bosch sau Exide adica Johnson Controls.
     
  20. auditm 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 2007 2 L TDI BRE
    Da-mi voie sa te contrazic.In iarna m-a lasat bateria,care era Varta ,de nici un an. Si necodata.Cititnd aici,mi-am luat si un VCDS, si apoi baterie pe care am ,,codat-o,, eu cu BEM code. Rezultatul este peste asteptari. Nici o eroare nu a mai aparut in computer, nici o problema la pornire.

    Apoi,daca tu crezi ca la masinile astea mai merge facut ceva ,,cu surubelnita,,....no comment...
     

Distribuie pagina asta