1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie - Electromotor - Alternator la A4 B8 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 17 Mar 2009.

  1. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    Mai revin cu un aspect. Mai precis acum 4 luni a fost data jos cutia de viteze si a fost deconectata borna + de la baterie circa 3-4 ore cat a durat operatia. La reconectare si pornire am primit avertizarea din imagine si ceva de genul ca se vor inchide anumiti comsumatori.
    Intreb daca a fost normala acea avertizare pentru deconectarea bateriei 3-4 ore ? De ce a pierdut curentul in acest interval de timp ? Cand era conectata statea si 2 zile nepornita dar nu primeam astfel de avertizari.

    IMG_3742.JPG

    IMG_3742.JPG
     
  2. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Am vazut acest mesaj o singura data, la masina unui prieten dupa ce i-am schimbat bateria si i-am codat-o. Probabil modulul BEM o fi ,,crezut" ca ai inlocuit bateria, desi nu este normal sa dea acest mesaj daca bateria e Ok.
     
  3. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Salutare. Vin si eu cu o problema. De cand am masina tot am o eroare, si anume :
    5462 - Starter Control; Returned Message: 50 Short to Ground
    P3053 00 [101] - Short to Plus
    Din ce am citit pe aici ar fii o problema cu terminalul 50, posibil cablul care duce in spate la baterie. Azi am facut si niste teste cu multimetrul si cu vcds.
    Dupa 5 ore de stationare, cu motorul oprit aveam pe baterie 12.65V.
    Cu motorul pornit, clima, mmi si leduri am pe alternator 14,8V , pe bornele din fata 13,8V-13,9V, iar la baterie 13,8V.
    Cu motorul pornit, ventilatorul clima la maxim, mmi, leduri, faruri am pe alternator 14,7V, pe bornele fata 13,7V iar pe baterie 13,7V.
    Observ ca se pierde un volt intre alternator si borne respectiv baterie. Credeti ca e vorba de acel cablu care duce la baterie? Atasez mai jos si o poza cu ce am gasit pe vcds. Pe MMI am nivelul bateriei la 100%.
    Mentionez ca bateria este Varta Siver Dynamic de 74A.
     
  4. TheoN

    TheoN 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2009
    Salutare! Astazi am schimbat acumulatorul dupa ceva porniri din cablu (baterie originala a tinut 8 ani)..am mers pe o Varta Silver de 110Ah ce are curent de pornire 920 A (cea originala avea 850), insa nu a mai trebuit codata avand aceeasi capacitate (zise cel de la service), cu toate ca noua baterie nu a avut stiker de BEM pe ea. A masurat doar curentul de la bornele din fata si a zis ca totul este in parametri. Am facut o verificare cu VCDS-ul si am urmatorii parametrii si de aici vine si rugamintea mea daca imi puteti spune daca este ok sau nu ( domnul de la service era prea grabit ca sa imi mai dea detalii)
     
  5. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Salutare! Vreau sa dau jos de pe masina calculatorul de comfort de sub volan pentru verificare pe banc, presupun ca l-am bulit cu o clona de VCDS. Banuiesc ca e necesara demontarea bornelor de la baterie anterior operatiei, nu? Se pierd ceva codari/reglaje/coduri de la MMI la deconectarea bateriei?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se intampla nimic. Scoti doar minusul de pe baterie si atat.
     
  7. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Salutari.as vrea sa incarc bateria de pe audi meu a4 b8 2.0 136 CP an 2009...Trebuie sa dau jos bateria sau pot conecta redresorul direct pe masina la baterie?
     
  8. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Se poate incarca si fara sa dai jos bateria. Sub grila ornamentul parbrizului, sub capota ai un capac sub care gasesti borna + pentru incarcare. Borna de - (minus) este langa amortizorul de pe partea stanga. Acele borne sunt montate de producator special pentru incarcare.
     
    Prelipcean apreciază asta.
  9. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Multumesc.
     
  10. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Cam așa se prezinta problema la mine.
     
  11. Robert93 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2016
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI AN:2010
    Daca bateria are imi arată 20% pe mi e posibil sa nu mai pornească mașina?tin sa mertionez ca am măsurat mufa la injectoare și nu vine curent.bateria învârte dar mașina nu pornește.un sfat mi-ar fi de folos.multumesc.
     
  12. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Eu am avut 1 linie sau 10% si mi.a.pornit.
     
  13. cipriansebi

    cipriansebi 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI , 06.2009, CAGC, 120CP
    Salutare tuturor.
    Azi am reusit sa descopar cateva date despre bateria mea: "Oare o fi normal" ce am gasit? :whistle2:
    Multumesc anticipat pentru raspunsuri / sugestii pentru o baterie noua :)
     
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca la SOC nu iti creste valorea, trebuie sa te pregatesti pentru o alta baterie, altfel nu trece iarna asta. Poti incerca intai sa o pui la incarcat pe un redresor, dar daca nu tine incarcarea, atunci 100% este pe duca.
    Bateria cumperi originala si ii faci codare, daca trebuie schimbata.
     
  15. bejan

    bejan 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    A4 B8, 170 HP, 2010 CAHA
    Baieti, va pricepeti careva sa imi spuneti cand e fabricata bateria asta?
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu are stantat pe o borna?
     
  17. bejan

    bejan 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    A4 B8, 170 HP, 2010 CAHA
    nu are
     
    gloubiboulga apreciază asta.
  18. cipriansebi

    cipriansebi 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI , 06.2009, CAGC, 120CP
    Va rog sa ma ajutati cu unele lamuriri , indicatii.
    Am scris in postul #573 despre bateria mea originala.
    Distribuitorii de baterii zic ca daca vreau baterie cu AGM , acestea sunt pentru sistemul Start/Stop. -eu nu am asa ceva.
    Daca pun o baterie normala, nu imi pot da cod BEM.
    Eu m-am orientat spre: Varta G14 Silver Dynamic AGM 95Ah... (una MOLL e cu 300 ron mai scumpa) , fara sa fac reclama:whistle2:
    Ce pareri aveti? Sa pun una cu AGM sau una "normala" ....?
    Multumesc pentru ajutor.;)
     
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pui normala, asa cum a iesit ea din fabrica si cu aceleasi caracteristici.
     
  20. cipriansebi

    cipriansebi 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI , 06.2009, CAGC, 120CP
    Buna ziua.
    Am nevoie de putin ajutor.
    Am schimbat bateria -Varta cu cod pe ea.
    Problema e ca nu reusesc sa o codez in VCDS. Acolo imi trebuiesc o combnatie de numere 11_3_10. Doar ca nu se potriveste codurile de pe baterie cu ce ar trebui sa introduc ...
    Ce parere aveti?
    Multumesc.
     

Distribuie pagina asta