1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie - Electromotor - Alternator la A4 B8 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 17 Mar 2009.

  1. Stana Valeriu

    Stana Valeriu Banned

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4B8 1.8 tfsi CDHB160/2008
    1.8 tfsi.. precedenta a fost 80 cred..nu mai retin, desi bourean de mecanic a ofertat initial 67ah, motivind ca e amperajul cu care a plecat din fabrica..
     
  2. Daniel T

    Daniel T 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4, B8, 2009, 1.8 TFSI
    Ok, atunci o sa merg tot pe 80 daca asa e pe ea.... ms mult, am de cateva luni benzina, am mai avut un b8 diesel si aveam de 95 bateria, ambele fara start/stop
     
  3. volare29 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2017
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 B8 2l TDI, 2009
    Salut, stiu ca s a mai discutat atata despre inlocuire baterie cu alta de producator. Intrebarea mea este daca exista cineva care a pus baterie de producator fara sa o codeze si i a functionat mai bine de un an fara pb. A mea nu are start/stop si nici system de management baterie nu cred ca are, cel putin eu nu am vz. Vad ca sunt baieti care recomanda sa pun aceeasi marca de baterie cu acelasi amperaj si putere la pornire (am gasit Varta cu cod: 595402080.
    Poate zic o prostie dar daca am codul BEM de la cea veche, nu l pot introduce din nou pt cea de producator, chiar daca ea nu are?
    E ok deci? Ati pus si inca va merge dupa un an? Multumesc mult !
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai citeste pentru ca ne repetam inutil si citeste si celelalte topicuri despre baterii din alte arii pentru ca ce scrie acolo se aplica si la tine.
    Daca nu ai BEM pe masina nu te intereseaza sa cumperi o baterie cu cod BEM pe ea ci doar sa respecti caracteristicele date de producator.
    Te contrazici singur, ai sau nu ai BEM pe masina ? Intai verifica asta ca s-a scris cum faci si pe urma procedezi in consecinta.
    Nu inteleg de ce tot intrebati aceleasi lucruri inutil odata ce este explicat in detaliu pe forum.
     
  5. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Nu poti folosi codul vechi!!
    Pai daca ai baterie noua cu, cod de ce nu ti intoduci noul cod??
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    El nu a spus ca a luat baterie noua cu cod BEM si sunt sigur ca nu o cumpara cu cod BEM pentru ca trebuie sa fie originala (am explicat in alt topic din alta arie pe larg de ce) si automat nu vrea sa dea sute de euro pe baterie. Deocamdata nici el nu stie ce vrea si ce are pe masina. :) Trebuie sa faca ce i-am spus eu anterior.
     
  7. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Inca nu am baut cafeaua.:):)
    Sunt si de producator cu BEM dar sunt mai scumpe!!
     
  8. volare29 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2017
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 B8 2l TDI, 2009
    Pe bateria originala aveam un cod BEM, inseamna ca mi trebuia una tot cu BEM, am inteles.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ai o baterie cu cod BEM pe ea asta nu inseamna ca si masina are modul BEM pe ea. Daca ai modul BEM pe masina obligatoriu iti trebuie o baterie noua cu cod BEM pe ea care trebuie imperecheata cu masina ta. Verifica asta intai. Ti-am mai spus, ne repetam inutil. Fa ce este de facut fara sa scrii nimic pentru ca scrii degeaba. Bafta.
     
  10. volare29 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2017
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 B8 2l TDI, 2009
    Bine Cristi, am inteles. Si cat m-am chinuit sa scriu un mesaj corect sperand ca n-o sa ai de ce sa ma certi :)
    Nu mi-a iesit nici de data asta, putini reusesc dar imi prinde bine urecheala ta, ma face sa mi doresc sa progresez.
    Bafta si mersi ca ne luminezi, chiar daca ne mustrezi, poate ca mai meritam si noi...
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu te cert ca daca te certam scriam altfel si oricum mesajul iti disparea instant de pe topic. :)
     
  12. volare29 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2017
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 B8 2l TDI, 2009
    Daca tot o fi sa mi o iau, macar sa stiu de ce : mai jos poza cu vechea bateria instalata pe masina.
    Parerea mea este ca are modul BEM pe borna cu minus, imi puteti confirma va rog? Multumesc, va salut !

    Edit:

    Mea culpa : aia pe borna cu minus e siguranta care cade in caz de impact. Intre timp am pozat masina unui coleg care are modul BEM, nu am asa ceva (poza de mai jos). Zi buna tuturor !
     
  13. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Cu tot respectul pentru Cristi si ceilalti care mai scriu pe aici, va rog sa nu mai dezinformati oamenii daca nu stiti cu ce se mananca bateriile de A4 B8. Ati schimbat vreo baterie pe A4 B8 si ati gasit modulul BEM pe undeva ?....eu nu cred....
    Am mai scris si alta data, pe A4 B8 indiferent de an nu exista modul de management al bateriei separat, adica calculator accesibil la diagnoza. La toate A4 B8 se codeaza bateria in Can gateway, modulul 19; acest modul exista in toate A4 B8 !
    Ce a pozat colegul mai sus este stabilizatorul de tensiune care nu are nici o treaba cu povestea voastra de BEM si este prezent pe B8 dupa 2010.
    Daca cautati simplu pe google "A4 B8 bem module" o sa va apara poze cu Can gateway; ce stii tu Cristi legat de modul de magement este pe A6 4F unde e alta poveste, acolo exista modulul "61-battery....." separat.
    Toate A4 B8 au iesit din fabrica cu baterii cu cod BEM, acum daca cei care le schimba vor sa cumpere originale cu cod sau aftermarket fara, asta e alegerea lor......si codarea evident va fi facuta cu riscul de rigoare.
     
    atapu, dreiutz, Teko și alți 3 apreciază asta.
  14. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Am cumparat si eu bateria originala corespunzatoare. Pret - 290e.
    Acum volmetrul sta constant la 14.5v nu mai are fluctuatii. Pe Mmi apare 10% probabil din cauza ca nu e codata. O sa merg maine sa i fac si codarea.
    Deci problema la mine cred ca era de la baterie. Mai avem putin si schimbam alternatorul.
     
  15. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Se pare ca problema persista la mine si dupa montarea bateriei originale!
    Am codat bateria originala dupa care sa incarcat complet si relativ repede - pe Mmi 100%. In acest timp volmetrul a stat constant la 14.5v.
    Acum dupa ce nivelul la baterie este 100% incarca la fel, adica variabil. 14.5v - 15v numai in frana de motor, iar in rest (relati, acceleratie) 13.4v - 13.5v.

    Cand simte ca bateria este putin descarcata alternatorul incarca constant 14.5v timp de o ora, doua..

    Am mai gasit o informatie pe net ce tine de eficientizare consumului de combustibil! Adica calculatorul de management conditioneaza alternatorul sa produca o anumita cantitate de curent cat este nevoie pentru a face economie de combustibil, daca ma exprim bine.
     
  16. ovidiu.crc

    ovidiu.crc 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi 170cp CAHA
    Salutare. Am schimbat si eu azi bateria originala din 2009 cu o varta silver dinamic. Problema e ca am verificat pe vcds inainte si dupa recoderea ei cu codu existent. Dupa ce am dat save incarcarea a scazut de la 14 la 13
     
  17. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    13.2v ,o sa fie probleme
     
  18. ovidiu.crc

    ovidiu.crc 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi 170cp CAHA
    Am revenit cu noile valori dupa un scurt drum.
     
  19. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Greu de crezut ca nu o sa fie probleme daca bateria noua nu are coduri BEM
     
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pai de ce, daca pe A4 B8 nu exista BEM... sau cel putin pana in 2010 ? Asta este ceea ce am inteles eu din posturile de pe aceasta pagina. :uhm:
     

Distribuie pagina asta