1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie - Electromotor - Alternator la A4 B8 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 17 Mar 2009.

  1. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Se pare ca a avut nevoie doar de o noapte de ragaz. Acum vad ca am incarcare buna. Atasez si doua poze. Prima cu toti consumatorii iar a doua fara.Oricum o sa mai monitorizez situatia in urmatoarele zile. IMG_20180120_113601.jpg 1516441386212155270704.jpg
     
  2. ador13

    ador13 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8.5 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    Am verificat si eu bateria (cu motorul oprit), pare sa fie relativ ok, desi amperajul (57Ah) este cam jumate din capacitatea bateriei (105Ah).
    Sper ca ma tine iarna asta :)
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai ai Battery Aging de 91%. :))
     
  4. ador13

    ador13 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8.5 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    Să subînțeleg că este de rău?
    Valoarea respectiva reprezintă uzura, iar bateria este cam la sfârșitul vieții?
    Nu știu cum să o interpretez, am văzut în majoritatea posturilor că se pune accent doar pe SOC și battery capacity.
    Vazandu-le pe acestea două relativ ok, am crezut că este în regulă bateria.
     
    Bogdan_M apreciază asta.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este de rau. :)
     
  6. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Fii pe pace, baterii e in mintile ei!
    Foloseste-o fara stres!
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cu Aging-ul acela ? Sau e influentat de faptul ca e masina oprita ?
     
  8. alexun 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4, B8, 2010, CAHA, 170 cp
    Salut.
    Recent am avut o problema cu masina. In mers mi-a aparut eroarea "Faulty alternator not charging the battery." si a aparut pe display ul dintre ceasuri simbolul de la baterie. Am oprit motorul, iar dupa repornire eroarea a disparut dar dupa vreo 5 min a aparut iar. Dupa vreo cateva opriri si porniri nu mai disparea eroarea.
    Am mers cu masina in service si dupa niste masuratori si verificari s-a ajuns la concluzia ca e releul de incarcare. Initial am crezut ca este cablul de la alternator dar nu am avut norocul ala :(
    O sa las codul piesei, poate pe cineva va ajuta pe viitor. Masina e un Audi A4 B8 2 TDI 170 CP CAHA
    03L903803C
    445 RON
     
    Radu Ionita și ilky apreciază asta.
  9. vasile01 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2017
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a4b8,diesel,2000cmc,automata,143 cp.
    Buna ziua,
    Am si eu o intrebare. Am un autoturism audi a4b8 din 2008,diesel,2000cm3 si in dimineata aceasta nu mi-a mai pornit. Stiam bateria mai slabuta si vreau sa o schimb.Producatorul a pus baterie de 110Ah si 520 current de pornire dar pe la pravalii mi se spune ca e mai bine sa iau de 95 Ah si 900 current de pornire decat ceea ce am rezervat deja la service adica de 110 Ah si 920 current de pornire. Explicatia lor este ca e mai mica decat cea de 110 si incarca mai repede iar la cea de 110 as putea sa am probleme de descarcare ca ar incarca mai greu si mai incet la drumuri mai scurte.Asa o fi?Diferenta la pret este cam dubla. Rezervarea la service o am in jumatate de ora asa ca un raspuns urgent pls pls.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bateria se cumpara Originala de la reprezentanta sau alte magazine de piese si se cumpara exact cu specificatiile de pe masina conform ELSA. Pentru restul de intrebari, citesti topicul integral.
     
  11. mubarak2000

    mubarak2000 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4B9,quattro,140kw,2017
    Salut,

    La mine nu mai se aprinde nimic in bord, nici radioul nu mai merge.
    Duminica masina a pornit ok, sambata drum de 400Km, iar luni nu s-a mai deschis din telecomada.
    Sambata mi-a dat in bord mesajul "change battery key" iar luni a murit de tot.
    Cred ca a venit timpul sa schimb bateria.
    Daca incerc sa iau curent de la alta masina pentru a o porni, sau sa vad ce se mai aprinde, se poate strica ceva?
    2.0 TDI 143CP 2010 baterie 580A 105Ah

    Multumesc,
     
    Ultima editare: 27 Feb 2018
  12. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Daca nu se mai aprinde nimic e moarta ,pune-o cateva ore pe un redresor si daca nu se incarca ia alta noua .
    Posibil sa ai un consumator care a descarcat-o peste noapte ,sau pur si simplu a murit.
     
  13. vyorel01 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    audi a4b8,2000cmc,diesel, motor CAGA,model 2008
    Buna ziua,
    Am luat pana la urma bateria VARTA de 110Ah si 920 current de pornire. Dar dupa ce am instalat-o,la pornire dimineata la -10 grade,dupa ce am apasat cheia in contact,s-a oprit radioul,luminile in bord,a stat vreo 2-3 secunde,abia apoi a pornit motorul. Stie cineva daca e normal sa faca asa(sa se mai incalzeasca bujiile) sau are probleme si aceasta baterie desi e noua,fabricata in noiembrie 2017.
     
  14. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Verifica cablaje si turatie electromotor ,cred ca trebuia o baterie cu coduri BEM
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    vyorel cred ca noi scriem degeaba pe forum. De ce nu cumparati baterie originala cu cod BEM, pentru ca asa trebuie ? Cand ti-ai cumparat masina asta trebuia sa-ti faci socotelile. Anumite piese componente se cumpara obligatoriu originale si se merge chiar la reprezentanta pentru anumite probleme. Scrie in topic ce ai de facut
     
  16. vyorel01 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    audi a4b8,2000cmc,diesel, motor CAGA,model 2008
    Nu am stiut ce inseamna cod BEM. Era prima data cand m-am confruntat cu problema care insemna schimbarea bateriei si aveam nevoie informatii rapid,eram programat la service in doua ore,mai aveam si altceva de facut intre timp,nu am avut timp sa citesc topical integral.Nici acum nu stiu ce inseamna baterie cu cod BEM,dar daca aflam asta inainte sa ma duc la service cu siguranta ca asta luam.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand se intampla ceva la masina nu suntem pe graba deoarece facem numai prostii. Ne oprim, judecam ce avem de facut si pe urma actionam in consecinta.
    Cred ca ai aruncat niste bani pe geam. Invata si citeste acest topic integral si topicul din aria A6 C6 (este la fel si ce scrie acolo se potriveste si la masina ta).
     
  18. Madalin1989

    Madalin1989 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,CAHA,2009
    Salutare baieti,

    Am si eu o intrebare:battery managemnt system regleaza tensiunea de incarcare in functie de temperatura?De ce va intreb pt ca acum un an am schimbat bateria cu una originala cu cod bem si acum de cand a venit valul asta de frig,la starea bateriei de pe mmi nu mai trece de 70 %.Aseara am lasat-o pornita o ora si am mers si prin oras cam o ora si tot 70% imi arata pe mmi.Am verificat incarcarea la bornele bateriei si la bornele din fata si fara consumatori aveam undeva la 13.3V si cu consumatori 13V.Am mai masurat si la un alt B8 si cam tot aceleasi valori avea13.4 fara consumatori si si 13 cu consumatori).Pana la venirea valului asta de frig imi statea bateria la 100% si ma gandesc ca nu ar fi celebrul cablu care duce la bornele bateriei.Ce ziceti?S-a mai intalnit cineva cu situatia asta?Nu cred ca ambele masini au probeleme cu alternatorul sau cu incarcarea.

    Multumesc anticipat pt raspunsuri!
     
  19. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Au fost scrise codurile BEM ?
     
  20. Madalin1989

    Madalin1989 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,CAHA,2009
    Salut Eexcalade,

    Da,au fost scrise.La a mea a fost scris,iar la cea de a 2 a bateria a fost schimbata acum 2 ani si i-a fost scris codul bem.

    Multumesc frumos!
     

Distribuie pagina asta