1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie - Electromotor - Alternator la A4 B8 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 17 Mar 2009.

  1. Florin.rin 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2018
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi 2.0 2009
    Eu am avut aceeași problema și era din cabluri. Le-am schimbat și acuma îmi încarcă peste 14 - 14.03 cam așa. Oricum eu zic sa verifici prima data încărcarea direct pe alternator ca și acolo am avut problema și am schimbat releu de încărcare și acum e ok. Deci zic prima data sa verifici încărcarea pe alternator ca trebuie sa arate acolo peste 14 V.
     
    ianis apreciază asta.
  2. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Opreste clima si dupa 1-2 min vezi cat incarca.
    Incalzirea auziliara electrica consuma foarte mult si merge pana ajunge antigelul la 80° .Daca mergi pe drumuri scurte si cu alti consumatori bateria nu are timp sa se incarce.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu zic sa-l schimbi, ca sa elimini o problema daca dupa verificare adica demontat de pe masina nu arata cum trebuie. Bafta.
     
  4. Madalin1989

    Madalin1989 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,CAHA,2009
    La asta m-am gandit si eu ca fiind frig afara si apa nu a ajuns la temperatura de 90 de grade si facand drumuri scurte bateria nu are timp sa se incarce. Alternatorul genereaza 15V. Ceea ce cred ca e ok.

    Multumesc frumos!

    Cristi
    O sa vad cum vor evolua lucrurile si o sa-l schimb.

    Multumesc frumos pentru raspunsuri.
     
  5. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Cam mult 15v
     
  6. vyorel01 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    audi a4b8,2000cmc,diesel, motor CAGA,model 2008
    pana la urma ce inseamna baterii cu BEM?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pana la urma ce ar fi sa citesti topicul asta integral si topicul din aria A6 C6 integral ? Spor la lectura. Hai ca nu e greu. Un carnetel alaturi si asa inveti tot ce te intereseaza.
     
  8. mubarak2000

    mubarak2000 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4B9,quattro,140kw,2017
    Salut ,
    Dupa ce am dat curent de la alta masina 5 minute a pornit fara probleme.
    asta am inregistrat dupa ce am mers cu ea cativa Km:

    17:41:27 Group 018: Power Supply (Battery)
    14.600 V Battery Voltage
    16.1 A Battery Current
    0.0°C Battery Temp. (Estimate)
    -1.0°C Battery Temp. (Ambience)

    17:41:27 Group 019: Power Supply (Battery)
    73.0 % Battery State of Charge (SOC)
    100.0 % Battery State (as shown in MMI)
    80.0 % Battery Aging (derived fr. Load)
    77.0 % Battery Aging (derived fr. Output)

    17:41:27 Group 020: Power Supply (Battery)
    5.6 mOhm Internal Battery Resistance (actual)
    3.4 mOhm Internal Battery Resistance (stan.)
    43 Ah Battery Capacity (actual/available)
    12.40 V Quiescent Voltage

    Am masurat in fata si in spate: 14.7
    O sa verific peste 3 ore sa vad daca mai tine curent bacteria.
    Cred ca ar trebui sa ma gandesc la schimbarea ei, bateria are 8 ani.
     
  9. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Salut nu era de la cablu respectiv, era cablu de masa de pe caroserie nu facea contact cum trebuie. pentru toti cei care oscileaza incarcarea ba incarca ba nu Inainte sa schimbati ceva verificati firul de masa de pe caroserie
     
    audiss și dreiutz apreciază asta.
  10. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Va salut
    Un sfat de la voi,am joc in axul de la alternator si ca urmare mi-a taiat cureaua care pana la urma a dat sa se rupa.
    Am fost la service au zis ca trebuie sa imi schimbe alternatorul si nu stiu ce sa fac sa iau unu sh pe origine la 400-500 lei sau sa iau unul nou after la 1000lei?
    ce parere aveti?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sa iti tii alternatorul tau schimband cei 2 rulmenti, colectorul si carbunii regulatorului.
    Ai joc in ax din cauza unui rulment uzat.

    Da-mi codul de pe alternator, sa iti zic ce trebuie sa cumperi.
     
    alecs.ro apreciază asta.
  12. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    03g903016e
    14v 140a bpz made in spain
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bun.

    Inel colector - te duci la orice magazin de piese auto si ceri colector pentru alternator Bosch. Toate sunt la fel, difera doar de la Bosch la Valeo. O sa fie in jur de 15 lei.
    Sau dupa codul ASL9008.

    1 rulment 6003 2RS - Koyo / SKF / NTN / NSK
    1 rulment 6303 2RS - Koyo / SKF / NTN / NSK
    Dupa ce cumperi rulmenti scoate-le protectia de pe o parte cu un cutit fin sau cutter si umple cu vaselina de calitate (speciala pentru rulmentii de turatie).

    Carbuni Bosch 1127014028.

    Poti inlocui doar rulmentii daca ai colectorul si carbunii in stare buna.
     
    alecs.ro și rotitza apreciază asta.
  14. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Doar ce am revenit de la unul ce repera alternatoare si constatarea lui a fost ca alternatorul e bun, e normal acel mic joc fata spate problema ar fi fulia.
    Ramane maine sa caut un service mai specializat pe asa ceva si sa arunce o privire sa stiu sigur ca alternatorul e ok.
    Aveti idee din fabrica pe Ina vine fulia?
     
    Ultima editare: 7 Mar 2018
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La mine nu avea nici un joc fata/spate.
    Eu cand ti-am zis ca jocul este din unul din rulmenti, am crezut ca ai joc lateral.
    Da, fulia OE este INA.
     
    alecs.ro apreciază asta.
  16. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    O poza la cum era cureaua tăiată pe mijloc:(
    Astăzi ma duc la un service sa probăm alternatorul si sa verificăm fuliile până găsim ce a facut acea tăietură .
     
  17. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Cureaua ta nu pare uzata pe exterior.. verifica foarte bine celelalte role/fulii. Nu am mai vazut curea taiata pe mijloc si neuzata pe lateral. Daca sarea de pe ceva fulie posibil sa se fi taiat. Dar buba ta e mai jos.
     
  18. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    A crapat de batranete ,am mai vazut asa
     
  19. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Am patit si eu asta, la mine s-a despicat perfect pe lung. Am avut noroc ca a fost trei sferturi intreaga. Am mers asa cu ea (o zi) pana a fost cureaua pe stoc si am inlocuit-o.
     
  20. Juliano78

    Juliano78 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 avant, 2.0 TDI, 150 hp, S line
    Buna ziua, nu stiu daca aici este locul cel mai potrivit pentru postare dar am si eu o intrebare.
    Am activat din meniul verde (ascuns) afisarea nivelului bateriei, dar nu imi apare in ,,servicing chechs,,, imi apare doar nivelul uleilui.
    Stie cineva de ce oare?
    Masina este din 2015 a4 B8, facelift.
     

Distribuie pagina asta