1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie - Electromotor - Alternator la A4 B8 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 17 Mar 2009.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poate fi si inversata functia, daca apesi butonul nu se intampla nimic ?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nucu, nu este inversata. Nu apare martorul in bord cand functia este inversata. La diagnoza se vede exact. Bafta.
     
  3. oane91

    oane91 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 CAGA 2010
    Am uitat sa specific si faptul ca pr canalul 61 nu răspunde modulul. Si nici nu imi arata niciun fel de informații despre baterie cat este de încărcată sau descărcată...bateria este codata exact cum scrie pe forum.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cu mizeria aia chinezeasca de diagnoza vezi ce faci. Fa ce ti-am spus eu, mergi la cineva care are VCDS licentiat = original si verifica bateria.
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ok Cristi, asa o fi.
    Verifica datele despre baterie si pe 19 CAN Gateway.
     
    gabi_74 apreciază asta.
  6. oane91

    oane91 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 CAGA 2010
    Ok multumesc frumos Cristi, am sa merg azi la cineva care stiu ca se descurcă in asa ceva.
    Am verificat Nucugheri, pe canalul 19, dar nu imi nimic despre baterie.
     
  7. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Erorile sunt clar descrise!
    Ori modulul respectiv s-a defectat, ori cablajele ce conduc spre acesta.
     
    andyzaharia apreciază asta.
  8. crisfromnova 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2014 2.0 TDI 100kw
    Salutare,
    Saptamana trecuta, cand am pornit masina, am prins un sobolan la furat si din cauza lui mi-a sarit cureaua de accesorii. Nu am sesizat de la inceput problema, astfel ca am mai mers o perioada cu masina. Cand m-am prins de situatie am chemat o platforma pentru a o aduce in parcare.
    Saptamana ceasta am programare la service, pentru a pune acea curea plus alte operatiuni. Dilema mea este urmatoarea?
    1. Chem din nou platforma pentru ca nu stiu exact cata energie mai are bateria
    2. Cumpar un redresor si incarc bateria, avand in vedere ca nu este foarte sump si as putea sa il folosesc si pe viitor. Am inteles insa ca anumite sisteme electronice se pot reseta daca este decuplata bateria. Voi ce ma sfatuiti?
    Merci
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Incarca bateria si da-i bataie.
     
  10. oane91

    oane91 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 CAGA 2010
    Salut, aveti idee ce semnifica detaliile din poza atașată? Sunt sanse sa fie cablaj întrerupt, sau sa fie defect modulul J367?
    Multumesc frumos,
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu sunt erori, practic nu exista grupurile respective si nu are ce informatie sa afiseze.
     
  12. oane91

    oane91 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 CAGA 2010
    Salut, eu ma refer la grupul 006 unde afiseaza Generator 1 si BDM 0 . Este posibil sa spuna ca generatorul comunica, iar BDM nu, fiind problemă pe cablaj la j367 (BDM) ?
    Multumesc
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu, aveai eroare pe VCDS in cazul acesta.
     
  14. oane91

    oane91 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 CAGA 2010
    Păi la grupul 61- Battery regula. nu ma lasa sa acceseze modulul.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai citit tot topicul ? Sau trebuie sa reluam aceleasi intrebari si raspunsuri ?
     
  16. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Intra in modulul Can gateway(19), Measuring Block, canalele 18,19,20, si o sa vezi acolo toate datele despre starea bateriei.
    Pe platforma B8 nu este modul activ Battery Reg.Toate informatiile legate de baterie le găsești pe modulul CAN.
     
  17. oane91

    oane91 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 CAGA 2010
    Nu imi apare nimic acolo.. de aceea cred c problema mea este undeva la mufa J367 de pe minusul baterie... posibil cablu întrerupt sau mufa oxidata...o sa vad ce o sa mai verific... Multumesc oricum pentru sfat.
     
  18. ianis 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    ALBA IULIA blaj
    Masina:
    Audi A 4 B8 2009 CAGA
    Va salut ,am o nedumerire dupa ce am citit topicul,daca deconectez bateria pt a fi pusa pe un redresor inainte de venirea frigului,mai necesita recodare dupa ce o pun din nou pe masina?Multumesc.
     
    Ultima editare: 15 Oct 2018
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu.
     
    ianis apreciază asta.
  20. Robert1906 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2018
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A4 B8, 2.0TDI, 2011
    Salut, am citit din topic însă nu am înțeles foarte bine asa ca mai bine întreb , in general dimineața cand pornesc mașina are o întârziere de câteva secunde , o data s a întâmplat sa nici nu mai pornească si si a revenit dupa 10-15 minute, posibil sa fie bateria dusa sau vreo problema la Electromotor ? Menționez ca bateria nu a fost schimbată deloc iar modelul este din 2011 , am pus mai jos eroarea de pe VCDS
     

Distribuie pagina asta