1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie - Electromotor - Alternator la A4 B8 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 17 Mar 2009.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa stii ca raspunsurile de felul asta nu le gasesti pe forum ci la un bun electrician auto. Adica la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.

    Un forum este facut in primul rand sa-l citim si nu sa intrebam si sa spunem cum am solutionat o problema pentru ca data viitoare cine citeste sa stie ce are de facut. S-a dus vremea intrebarilor de mult.

    Schimba bateria pentru ca ii ajunge atatia ani de functionare. Ai grija ce cumperi si cum o codezi daca ai BEM pe masina.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu ii invarte electromotorul din urmatoarele motive:
    1. Bateria, dar trebuia sa ii apara si in bord si/sau sa ii limiteze unele optiuni.
    2. Mizerie intre dintii electromotorului si volanta.
    3. Electromotorul in sine.

    Ar mai putea fi si o problema la cablurile de pe electromotor, dar asta afla cand s-o duce la service.
     
  3. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Salutare colegi! Revin pe topicul asta cu o mica problemuta. La inceput de an am schimbat bateria Varta 77 Ah( asa am luat masina) cu o Varta 110Ah,(in urma decodarii VIN-ului). De vreo 4 zile am observat ca bateria mea nu mai tine curentul in ea. In fiecare dimineata imi arata doar o liniuta pe MMI si am citit si cu VCDS si mai aveam doar 13 Ah in ea. Mentionez ca nu a stat nepornita si neplecata nicio zi( fac naveta Ploiesti-Bucuresti). Am masurat incarcarea si cu multimetru si vizionat pe VCDS si la service si e ok. Asta ca o scurta introducere. Am vb cu cei de la epiesa( de acolo am luat bateria) si mi-au zis sa le dau bateria sa o trimita la distribuitor sa o verifice. Cand am montat bateria am si codat-o cu un cod de 110 Ah gasit tot pe aici pe la un coleg. Eu acum va trebui sa pun iar bateria de 77 pe masina pana o verifica pe aia de 110. Intrebarea mea este: exista cod pt cea de 77? Din ce imi amintesc eu cand am citit topicul asta nu am auzit de asa ceva. Asa vrea sa o codez daca tot o pun pe masina.
     
  4. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Salutare, am cititi tot pe aici si vreau sa fiu sigur ca am inteles. Acum cum a venit frigul a inceput sa se descarce bateria cam 30% pe noaptea si cum nu fac zilnic destui km sa se incarce 100%, mi-e frica sa nu raman intr-o zi cu ea in parcare si nu mai porneasca. Bateria veche,MOLL de 110ah are deja 10 ani si are cod BEM pe ea. Este ok aceasta baterie https://www.emag.ro/baterie-auto-varta-silver-110ah-610402092-i1-18721/pd/D5WQ1BBBM/ si sa o codez cu vechiul cod bem ? Chiar daca curentul de pornire e mai mare la cea Varta decat la cea veche ? Va las aici codul in caz ca are cineva nevoie de el.
     
  5. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Mai simplu , meri la piese auto cu talonul tau si iti cauta baterie conform VIN, sau iti cauti tu o baterie exact ca a ta de pe masina, e cel mai sigur.
     
    Ultima editare: 20 Dec 2018
    AndreiF92 apreciază asta.
  6. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Am scos bateria si am lasat-o noaptea la incarcat. Dimineata am pus-o pe masina am scanat cu vcds si sters codurile de eroare dupa care a pornit. Am facut test si am valorile atasate. Apare pe un canal acest mesaj " nu Battery Disconnect. Recognition" . Cum pot remedia???? Si daca valorile sunt ok
     
  7. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Incearca sa recodezi (adaptezi) bateria.

     
    mdanu apreciază asta.
  8. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Bun bun dar cu care cod???? Pe baterie nu este trecut niciun cod BEM
     
    Ultima editare: 20 Dec 2018
  9. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Il ai stocat pe portul 19-CAN Gateway, canalul 04.
     
  10. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Deci sunt zapacit total...unii zic ceva, altii altceva. Daca iau o baterie fie ea originala cu cod BEM fie exide fara cod cu aceleasi caracteristici (110ah si 850A) mai trebuie codata pe masina ?
    Imi cer scuze, Cristi, daca s-a mai spus ,dar dupa ce am citit atatea pagini, am ramas confuz...
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da si da, la ambele intrebari. Orice demontare si montare a unei baterii pe masina obliga la codare. Nu inteleg ce nu intelegeti voi. Vi s-a tot spus sa cumparati baterie originala si tot cautati sa nu dati/cheltuiti bani. Unele piese de pe masinile astea trebuie cumparate obligatoriu doar originale. Daca voi vreti sa faceti altceva nu mai scrieti pe forum si intrebati.
     
    AndreiF92 apreciază asta.
  12. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Din pacate nu vrea .
    Baterie noua 110 ah -- 891 lei originala Volkswagen ..
     
  13. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Ma poate lamuri cineva??? In sensul ca in adresa 19 canal 4 am stocat codul 8K0 915 105 F VA0 190430UG33 iar eu in portbagaj am baterie BOSCH S5 de 110 ah---920a
    VA0 nu este cod pentru VARTA????
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. dorru reciteste te rog eu acest topic integral si topicul din aria A6 C6.
     
    flawyl31 apreciază asta.
  15. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Dorule, ce e asa de greu? Fostul proprietar al masinii tale a pus acel bosch ca sa iasa ieftin, cum fac majoritatea. Ce e memorat in CAN sunt caracteristicile bateriei originale care a fost pe masina cand a fost noua.
     
  16. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Am mai facut investigatii si am constatat faptul ca alternatorul scoate 14.9v dar la baterie ajung 13.9v. Am citit ca ar fi de vina cablul conectat la electromotor mufa n.ar mai face contact bine.
    KUL daca e asa cum a functionat 2 ani de cand am eu masina???

    Am cerut o oferta la porsche timisoara dupa vin.ul masinii si mi.au comunicat ca masina cu vin.ul respectiv nu are nevoie de baterie cu cod BEM in schimb mi.au ofertat baterie originala cu 1390 lei + manopera cost total 1698 lei. Intreb si eu daca nu.i cu cod BEM de ce ............ e asa scumpa.

    cam asa suna raspunsul
    "Pentru autoturismul dumneavoastra nu este acumulatorul cu codul BEM, acumulatoul necesar neavand un cod anume."
     
  17. hellfy 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    audi
    Salutare toata lumea,

    As cere o parere,

    Folosesc masina pt 6 Km dus dimineata, si 6 Km retur seara. si am observat ca Bateria mi se slabeste pe zi ce trece, incet dar sigur.

    este ok o incarcare de 14,2 fara nimica pornit doar daylightul, 13,9 cu Farurile aprinse? 13,7 cu Incalzirile in scaune si faruri aprinse? 13,2 cu toate aprinse inclusiv incalzirea auxiliara PTC adica pe curent. care din cate am observat papa 0,5V.

    deocamdata presupun ca Alternatorul este pe duca dar nu stiu sigur. masina are 270 de mii km parcursi.

    in VCDS, Bateria este codata bine. Bateria este de 110Ah. si acuma are un an de cand l-am schimbat.

    ps. am citit toate postarile, ce imi arata pe VCDS am si in spate la baterie, bateria este codata bine.

    Pareri.
    Multumesc.
     
  18. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    dorru daca iti pierde 1V pana in spate, aia e alta problema. Trebuie refacut cablul care pleaca din alternator, catre electromotor si se termina la borna de plus de sub parbriz.
    Masina merge cu orice baterie, nu a zis nimeni ca daca nu pui oem nu porneste.....doar ca o baterie necodata inseamna baterie incarcata prost, adica baterie care moare mai repede.
    Rezolva problema cu cablul sa nu mai ai pierderi de tensiune, altfel si noua baterie va tine maxim 2 ani.
     
  19. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Salut. Am fost azi cu masina in service ...i.am zis baiatului problema mea ca se pierde curent de la alternator pana la baterie....a zis ca a mai avut cazuri in vara tot la a4b8 a schimbat cablul ce se prinde pe electromotor.
    A desfacut s.a uitat si mi.a zis ca sunt rupte cateva lițe din acel cablu la imbinarea cu papucul din cupru ba si ca are putin joc pe surubul din bobina. A desfacut cablul a strans contrapiulita de pe bobina a reconectat cablul insa problema nu a disparut si in continuare se pierde curent intre alternator si baterie.
    Mi.a zis ca trebuie sa inlocuiesc acel cablaj alternator + electromotor care costa 1.100 lei. Mi.a zis ca este setul complet cu toate firele incepand cu alternator ..electromotor ...pana in spate la baterie...
    Cei care au avut aceasta problema si au remediat ... este adevarat ca trebuie tot cablajul??? Sau se poate inlocui doar acel cablu"defect"???
    Si inva ceva... daca sunt( cum zicea mecanicul) cateva lițe rupte din cablu este normal sa se piarda 1volt de la alternator pana la baterie????
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Raspunsul este Da pentru toate intrebarile. :)
    Poti face "o romaneasca" :) cu ajutorul cuiva care se pricepe ori atelier /electrician pentru auto sau chiar tu daca stii sa sertizezi si sa cositoresti niste cablaje adica sa inlocuiesti doar cablul afectat dar cablajul original contine mai multe cabluri si de aia costa atat.
    Aici pe forum si in special pe acest topic ai toate datele despre problema asta si solutii pentru remediere.
    Dar nu l-ai citit, din pacate, pentru ca altfel nu mai intrebai cum sa procedezi.
    Chiar colegul/userul rotitza a mentionat solutia pentru remediere si tu trebuia intai sa faci ce a facut el si pe urma sa scrii pe forum cum ai rezolvat.
    Adica un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scri si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci pe cum am rezolvat o problema. Bafta.
     

Distribuie pagina asta