1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie - Electromotor - Alternator la A4 B8 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 17 Mar 2009.

  1. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Ok, mersi. Vreo sansa sa gasesc la dezmembrari sau nu-i o idee tocmai buna ?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Omule, cumperi un gunoi de la dezmembrari. Fa ce a facut rotitza aici: http://www.clubaudi.ro/threads/bate...e-cauze-si-rezolvari.8691/page-15#post-681342

     
  3. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Cred ca este logica recomandarea ca atunci cand este inlocuita bateria cu aceleasi valori care sunt stocate sa nu fie obligatoriu inlocuirea codului BEM. Cand o deconectezi si o pui la incarcat pe redresor si o conectezi inapoi pe masina nu se cere reintroducerea codului BEM, deci nu cauzeaza nefunctionalitatea electronica. Ce nivel trebuie introdus la baterie (battery level gauge) in imaginea de mai jos? Dumneavoastra ce cifra aveti?
    In modul mmi 3g plus a ramas pe mai departe un mister afisarea nivelului bateriei?
     
  4. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Încearcă cu cifra 5.
     
  5. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    La MMI 3G Plus a fost dezactivata optiunea afisarii nivelului bateriei, deoarece producatorul a considerat ca citirea nu este precisa. Chiar daca faci codarile ca la carte, nu-ti va afisa nivelul bateriei.
     
  6. reaver 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2010
    Salutare,

    Acum un an si jumatate, am schimbat bateria masinii (A4 B8 2.0 TDI din 2009) cu un model Varta de 110Ah.
    Am apelat la unii care veneau cu bateria la domiciliu, iar tipul respectiv mi-a zis ca nu e nevoie de codare, ca cica codarea se face doar la modelele cu Start-Stop. Asa ca mi-a pus bateria noua pe masina, a mai mesterit ceva pe acolo cu un aparat bagat direct in mufa aia de sub bord si asta a fost.
    Acum, am probleme cu bateria la modul ca se descarca destul de repede. Uneori pierde 10% pe zi (a ajuns de la 100% la 70% in 3 zile), alteori cate 20% (a ajuns de la 100% la 20% in 4 zile). Dar sunt si zile cand nu pierde deloc (ultima oara am lasat-o la 30% si a ramas acolo de vreo 4 zile).
    Bateria trebuia totusi codata, si asta sa fie motivul pentru comportamentul asta suspect? Daca da, se mai poate coda acum?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De asta raman unii maimute dresate si altii ajung sa conduca/dreseze maimutele. Bateria trebuia codata daca ai BEM si sigur ai BEM pe masina. Trebuia sa cumperi baterie originala obligatoriu (de la reprezentanta sau magazin de piese auto). Bateria nu merge codata daca nu este cea originala si nu ai cod BEM inscriptionat pe bateria noua. Nu invatati nimic si scriem degeaba pe forum pentru ca tot ce ti-am spus eu este repetat pe forum de zeci de ori in topicul asta si nu doar in asta.
     
  8. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Cauta in topic un cod BEM de la o baterie originală de 110Ah si fa codarea corect,după care ar trebui sa se rezolve problema.
     
  9. reaver 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2010
    Multumesc.
     
  10. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Pentru cei care tot le este lene sa citeasca si tot intreaba aiurea si inutil, sa tineti minte ca pe A4 B8 au fost montate baterii de 61, 68, 70, 75, 80, 92, 95, 105, 110 Ah.
    Ca idee, daca nu ai / aveti posibilitatea sa cumperi / cumparati o baterie OE, cumpara / ati una AM dar de același amperaj ca si una originală și după codeaz-o / ti-o cu un cod BEM. Uneori se rezolva asa problema, alteori nu. Cel mai bine cumparati baterie originala cu cod BEM
     
    Pridan apreciază asta.
  11. stelco1968 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Norvegia
    Masina:
    Audi A4 B8 2008 CAGA , Audi A3 8P 2008 BSE
    Salut, Am facut un retrofit in 2017 la care am schimbat CAN-ul. Codul bateriei din portbagaj si cel din VCDS difera cu o litera (E pe baterie si F in VCDS) , VAO este acelasi ,dar codul de dupa fabricant este total diferit in VCDS fata de cel de pe baterie. Logic ar fi trebuit sa copieze codul baterie in CAN cand la schimbat, asa ca am ramas cu codul bateriei de pe fosta masina.
    Ce efect poate sa fi avut asta ?

    Cred ca e bateria originala a masinii din 2008, eu din 2015 cand am cumparat masina nu am schimbat-o si cred ca i-a venit vremea sa fie schimbata si desigur schimbat in CAN de data aceasta.
     
  12. stelco1968 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Norvegia
    Masina:
    Audi A4 B8 2008 CAGA , Audi A3 8P 2008 BSE
    Buna seara, revin tot eu dupa ce am citit intregul topic si am gasit locul unde este marcata data fabricatiei ,asa cum banuiam e din 2008 si e musai sa fie schimbata si nu oricum ci cu una originala. Intrebarea este, daca o cumpar in iunie 2019 , ar trebui sa accept o baterie fabricata in 2017 sau 2018 spre exemplu?

    Daca e o intrebare tampita, va rog sa ma scuzati. Chiar nu am nici o idee si nici nu am gasit nimic despre acest lucru.
    Doar banuiesc ca sunt umplute cu acid la momentul livrarii si poansonate.

    Multumesc!
     
  13. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Eu din cate stiu este importanta data fabricatiei, adica eu unul nu as cumpara o baterie mai veche de 6 luni.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Intreaba vanzatorul ce data de fabricatie iti trimite.
    Ceri sa iti trimita coletul cu verificare, te uiti pe borna si vezi saptamana/anul fabricatiei. Nu iti convine, nu ridici coletul.
     
  15. stelco1968 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Norvegia
    Masina:
    Audi A4 B8 2008 CAGA , Audi A3 8P 2008 BSE
    Multumesc frumos de sfat. Daca e mai veche de 6 luni sa nu o accept.
    Daca e cineva care si-a schimbat bateria cu una OEM, si poate impartasi din experienta lui referitor la vechimea ei la cumparare ar fi perfect.

    Numai bine din cauza mea.
     
  16. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    La schimbarea bateriei, daca cea noua nu are vaselina pe borne, se adauga vaselina speciala sau se lasa fara ? Pe ghidul de montare al bateriei, nu scrie nimic de nici o vaselina, doar ca borna (-) se scoate prima, apoi (+) si se adauga (+) apoi (-).
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu pune nici o vaselina. Nu e tractor sa ploua pe baterie.
     
    alecs.ro apreciază asta.
  18. mannes 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2019
    Locație:
    München
    Masina:
    Audi S4 B8 3.0L Avant 6-gang manual
    La un A4 B8, per total, ați avut succes în a instala și coda o baterie Varta non-originală de 110Ah ? Să o trimit pe a mea (Varta 6104020923162 Silver Dynamic I1) înapoi și să instalez la dealer una cu cod BEM similară cu cea deja existentă pe mașină ?
     
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pentru linistea ta sufleteasca poti pune una originala daca iti permiti, altfel merge si una diferita. Cand am cumparat masina am inlocuit bateria cu una Fiamm. La vremea respectiva nu stiam de codari si limite de voltaj. Dupa 5 ani am decis sa o inlocuiesc cu una originala cumparata in reprezentanta, deoarece nu mai tinea curentul la incarcarea maxima. Avea o intrerupere pe o celula si nu reusea sa se incarce la maxim. Nu stiu daca este de la incarcare sau pentru ca a cedat singura. Parerea mea este ca daca pui originala cum este din fabrica, ai o garantie in plus.
     
  20. mannes 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2019
    Locație:
    München
    Masina:
    Audi S4 B8 3.0L Avant 6-gang manual
    Merci de răspuns. Tu ai mai codat ceva pe mașină sau a învățat singură mașina carecteristicile noii baterii ?
    Doar ce am cerut de la diferiți dealeri o sugestie de preț pentru o nouă baterie + înlocuire și codare. Un prim răspuns este 568 €uro. Exagerat.
     

Distribuie pagina asta