Baterie - Electromotor - Alternator la Audi Q3 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi Q3' creată de A6 VERDE, 4 Ian 2018.

  1. A6 VERDE

    A6 VERDE 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8 L 3.0 TDI 2011 si Audi Q3 2.0 TDI 2012
    Buna seara tuturor

    Am avut o problema cu pornirea inainte de revelion, bateria fiind prea slaba. Am luat curent de la o alta masina si am reusit sa o pornesc, dupa care am facut cativa zeci de km si s-a incarcat suficient cat sa nu mai faca probleme.
    Avand in vedere ca trebuie sa fac un drum lung am decis sa inlocuiesc bateria. Cel de unde am cumparat bateria a montat-o pe cea noua folosind una de back-up pentru a nu vedea masina ca s-a schimbat bateria. Din pacate nu avea decat Bosch S5 70Ah 760A fara cod BEM, cea veche (originala) fiind aceasta:

    8553DC16-8A0C-4E04-8515-205289C75F1C.jpeg

    Nefiindu-mi foarte clar cum functioneaza noua baterie (necodata) fara sa dea erori am apelat la un prieten cu VCDS. Am incercat sa intru pe portul 61, dar nu s-a conectat (am dedus ca nu am BEM). Am intrat pe portul 19-CAN Gateway, canalul 04 si am gasit scris la valoarea veche cu spatii intre ele amperajul bateriei, producatorul bateriei si seria bateriei, dupa cum se vede aici

    832FE936-4435-45C1-89C4-9D5CD7D4922E.jpeg

    Am rescris codul cu noul amperaj (70Ah), producatorul EXIDE (Bosch-ul nu era in lista de producatori afisata de VCDS) si seria de pe bateria veche cu ultima cifra modificata.
    Inainte de recodare am avut la SOC aproximativ 50% (nu mai tin minte), iar dupa 100%. Am verificat block-urile 18, 19 si dupa recodare si la Battery Ageing am 100%. Sper ca totul sa fie ok, sa nu am probleme pe drum cu noua baterie. Ce parere aveti, oare a reusit recodarea?
     

Distribuie pagina asta