1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Black A5 Sportback

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de keth, 11 Mar 2016.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    Roata nu era pe poziție, am lucrat la masina la sol, folosindu-ma de cric. Ar trebui sa caut un elevator sa reiau partea cu strânsul?
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca roata atingea pamantul in momentul strangerii, nu este nevoie. Daca nu, cand faci geometria o verifici atunci.
     
  3. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    Roata nu atingea, fiindca nu era pe masina, am ținut sub fuzeta un cric, pe post de roata, ca sa intre șuruburile la locul lor.

    Eu zic ca e ok. In schimb, treaba cu volanul usor dreapta era de dinaintea schimbului, însă mai putin pronunțat, sper sa se rezolve dupa efectuarea geometriei.

    Marian, ce ar trebui sa verific mai exact?
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Sa slabesti si sa strangi bucsile, ca sa fi sigur ca nu sunt stranse sub torsiune.
     
    keth apreciază asta.
  5. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    O sa verific, bănuiesc ca 100-200km nu sunt probleme, pana ajung la bucuresti sa fac geometria.
    Inca o chestie, direcția e putin mai greoaie, servotronicul isi face treaba, dar se simte mult mai conectata la drum.
     
  6. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    A coborat destul de bine, cat de rigida se simte acum masina?

    Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk
     
  7. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    Destul de rigida, dar nu te gândi ca iti rupe rinichii, e o senzație de ferm.
     
  8. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    Am reluat operatiunea de strângere, la sfatul colegului Marian, acum nu stiu daca-i placebo sau nu, însă direcția se simte mai soft.
     
  9. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    Azi, ca in orice vineri, este ziua ei, spălată, îngrijită, bibilită. :)
     
    Chriss_Deejay și Dobritan sorin apreciază asta.
  10. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    Astăzi, i-am facut o noua vizita colegului Marian, am înlocuit bieletele antiruliu si bucsele de la bara stabilizatoare, pe ambele punți.

    Bineînțeles, a urmat si geometria, dupa modificările din ultima săptămana.

    Tot astăzi a fost primul drum in afara orașului, dupa schimbarea suspensiei, am ajuns la intrare in Bucuresti cu un zâmbet larg, ținuta mașinii e cu totul alta, senzația acum la depasiri in scurt, e de hot hatch. Tot drumul cum puneam privirea spre afișaj, rămâneam surprins, deși am facut mai bine de 25000 km cu masina, acum isi arată o alta fata mai putin docilă. :)

    Pot spune ca suspensia isi merita toti banii!
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Alti 25000 de km, si o sa simti masina pe deplin.:)
    Daca ai schimbat acum toate piesele defecte de la directie, masina o sa se comporte bine cu suspensia actuala.:racer:
    Problema actualei suspensi este ca iti va termina repede bucsi si brate daca mergi des pe drumuri denivelate. Dar pana atunci numai drumuri bune si multi kilometrii fara evenimente neplacute.:icon_thumright:
     
    keth apreciază asta.
  12. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    Merci frumos MarianMaxx, deasemenea! :o:

    Sunt conștient, dar pentru drumurile mai putin relaxante, ma folosesc de masina de serviciu, aia merge oriunde. :)

    Ce am observat, la momentul montării suspensiei, direcția era ff inchegata, suspensia imi părea rigida as fuck.

    Astăzi dupa ce am vazut bieletele si bucsele de la bările stabilizatoare, am răsuflat ușurat, confirmarea a venit apoi odată pusă in mișcare.

    Pe scurt, pe drum denivelat etc e mai soft ca stock, la viteza mari, curbe, schimbări bruște de direcție, ff precisa si rigida la modul cel mai placut.

    Pana la urma H&R :applaus:

    LE : mai lăsați Eibach urile, curaj :p
     
    lucianmarius apreciază asta.
  13. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    Update, ADS :)

    Operatiunea a fost efectuată la colegul audi4ever, buton, cablat si codat.

    Pe confort, direcția si accelerația sunt întocmai, chiar am observat o oarecare scădere mai putin pronunțată a range-ului.

    Pe dynamic, volan e stiff iar accelerația are un raspuns mai bun.

    La drum întins, direcția pe dynamic e vis.
     
    Chriss_Deejay, cogdao și Dobritan sorin apreciază asta.
  14. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    @keth atentie la capacele de la valva rotilor, daca culoarea e verde e periculos...de urata :)
     
  15. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    Intr-adevăr :p

    Apropo, am nevoie de ceva păreri, am găsit un set tot pe 18" de S5, se merita upgrade ul?
     
  16. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Mie mi se par ok, dar nu extraordinare. La A5 ii sade bine cu 19/20 inch din punctul meu de vedere. S5 standard eu am pe 19", nu stiam ca au pus si pe 18".

    Ca si look , daca ar fi sa imi pun altele, as merge pe Rotor 100%.
     
    VladOpait apreciază asta.
  17. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    N-am mai scris pe aici, asa ca așez acum câteva rânduri.

    Luna trecută, putin dezamăgit fiind de sunetul stock, mai exact pe zona de joase, am ales sa montez asa ceva in portbagaj, e micuț, cochet, nu ocupă spațiu, si livrează un punch exact cat trebuie sa-ti pună un zâmbet pe buze, cand asculti piesa preferata.
    http://www.hertzaudiovideo.com/car-audio-subwoofer-box-dieci-dba200-3/

    Miercuri am facut trecerea la jantele pe 17" cu echipare de iarna, așa ca se cerea o plimbare de câteva zile, la munte, unde Audiță s-a simțit in largul lui. :)
     
  18. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    :wub:
     
    MariusSCM și andyzaharia apreciază asta.
  19. eKKoMan82

    eKKoMan82 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A7 2011
    Doar acum am vazut thread-ul tau si iti pot confirma ca la toate masinile la care am vazut H&R (Audizine C6, C7, B8), exista diferenta de 0.5cm fata / spate. Nu stiu daca asta e in specificatiile de la arcuri sau nu. Sunt cu siguranta mai agresive decat Eibach ProKit si in functie de stilul de condus si starea amortizoarelor se poate sta cu amortizoarele stock intre 10000-50000 km.

    De acord cu Marian, trebuie sa faci si geometria.

    Masina arata foarte foarte bine !
     
    keth apreciază asta.
  20. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    Merci pentru aprecieri!

    La momentul trecerii la H&R, am pus si amortizoare noi pentru suspensia s-line, 1bv.

    Intr-adevăr exista acea diferența, spatele fiind o idee mai sus.

    Cat despre confort, pentru mine este exact la limita, suspensia este destul de ferma.

    Am refăcut geometria cu valorile aferente 1bv.

    Șiiiiiiiiii că tot suntem in prag de sărbători, am hotărât să ne facem o mică bucurie, mai exact, am cumpărat un alt set de roti pentru vara, un model ce il căutam inca din vara.

    Este vorba de un model de fl, ce au venit cu anvelope Michelin Ps3 AO, dot 1816, la un pret mai mult decat bun.
     
    P_Adrian și Andu333 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta