1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bloc motor fisurat, spart, ovalizat - motor diesel 1.9 TDI la A4 B6 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de florinsteliansandu, 14 Apr 2014.

  1. florinsteliansandu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 1.9tdi, 2005,AVF
    Salutare ! Am un A4,B6 cumparat recent si la schimbarea distrubutiei am observat ca blocul motor e fisurat.Masina merge bine,se comporta normal..Puteti sa imi spuneti ce parere aveti,cam ce ar trebui sa fac?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cum ce ar trebui sa faci ? Trebuie obligatoriu sa cumperi alt bloc motor. Alta solutie nu ai. Vezi ca daca schimbi blocul motor obligatoriu mergi la RAR pentru pansonare si atribuire alta serie de motor si implicit modificarea C.I.V. (Cartea de Identitate a Vehiculului)
     
  3. Gabi_KGT

    Gabi_KGT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2009
    Locație:
    Turda
    Masina:
    A4 B5 Avant / AJM / 2001
    Exista solutii pentru lipit bloc motor, de tip pasta, cu care s-ar putea sa iesi mai ieftin ;)
     
  4. florinsteliansandu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 1.9tdi, 2005,AVF
    Blocul motor este sudat,nu am putut atasa poze ca erau prea mari.
     
  5. dny10

    dny10 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2012
    Locație:
    dej
    Masina:
    audi a4 b6 131hp 2001 AWX
    poi daca este sudat si nu curge antigel sau ulei nu vad de ce sa fie vre-o problema...lasa-l asa pana creapa cu tot si apoi il schimbi...oricum nu cred ca e foarte scump alt bloc sau motor intreg...
    si oricum nu te stresa pre-a tare sunt altii care o duc mult si bine cu motoare schimbate fara sa fi facut ceva pe la RAR...
     
  6. DincaAlex

    DincaAlex 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2018
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi A4 S4 B6 1.9 TDI Stage 1 160hp cod motor AVF
    Salut! Am gasit blocul motor ovalizat atunci cand am inlocuit garnitura de chiulasa.. care ar putea fi cauza
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt mai multe cauze. Repara motorul, inlocuieste blocul motor si mergi mai departe. Dezbatem inutil cauza. Poate a fost chiar un defect de fabricatie.
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu iti bate capul sa il repari, ia motor si gata. Cine stie ce mai are. @zamolxez avea la promotie un motor AVF.
     
  9. DincaAlex

    DincaAlex 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2018
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi A4 S4 B6 1.9 TDI Stage 1 160hp cod motor AVF
    Am inteles ca se poate rectifica planul.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ce imi place cand insisti/insistati aiurea si inutil. Fa ce ti-am spus noi pentru ca acel bloc motor odata ovalizat exista riscul sa-ti creeze alte probleme ulterioare.
    Inca ceva si ti-am mai spus asta. Daca nu iti completezi profilul asa cum il am eu completat o sa-ti sterg mesajele direct si fara explicatii adica te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta