1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Blocul de electrovalve pentru clima la Audi A6 C6 - amplasare - demontare si inlocuire

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de drid, 23 Apr 2009.

  1. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Eu zic sa incerci varianta "pe orbeste" pe care am folosit-o eu si care a mers.
    Daca ti-a sarit cand ai tras capacul superior si a cazut sub corpul blocului electrovalvelor, se prea poate sa-ti reuseasca.
    Sunt niste furtune, sau ceva de genul asta in acel locas si nu ai cum sa vezi daca arcul e acolo. Ar trebui, daca esti sigur ca e acolo, sa demontezi tot blocul, dar e nebunie, pierzi si antigel, in fine...
    Eu, asa cum am scris la momentul cand am curatat electrovalvele, am bagat sub bloc capatul unei rulete, care era prevazut la capat cu un mangnet. Asta am avut eu la indemana, tu poti face rost de ceva mai bun.
    Am rascolit cateva secunde pe sub bloc (orbeste) si cand am scos ruleta, surpriza, avea arcul lipit de magnet.
    Ca un detaliu, un sfert de ora m-am uitat cu o lanterna in acel loc, din toate unghiurile si nu am putut vedea arcul. Noroc ca l-am vazut cazand colo ca altfel, puteam sa jur ca nu e acolo.
    Deci, daca stii ca a cazut sub corpul blocului, incearca cu un magnet, pus la capatul a ceva flexibil.
    Ca sa inlocuiesti acel arculet, eu cred ca trebuie sa fie cu aceeasi putere, diametru si sa nu rugineasca. E delicata treaba. Ceva OEM ar fi perfect.
     
    Ultima editare: 1 Mai 2015
  2. Xrase

    Xrase 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Q5 8R,2.0 tdi,CGLC,2014
    Salutii....
    ce ma sfatuiti sa fac...am problema cu climatronicul(baga aer cald cand el defapt trebuie sa bage aer rece) si din cate am citit pe forum ...e vb de electrovalve.
    Am vazut ca multi dintre voi ati rezolvat problema curatandule.
    Zis si facut...le-am desfacut si cand ma uit ...surpriza nu am nici o depunere, electrovalvele sunt curate lacrima.
    Acum nu stiu ce sa mai fac..trebuie sa cumpar alta unitate sau ce ma sfatuiti sa fac? Caldura tot baga pe lateral..dar ciudat e ca nu tot timpul dupa o ora de mers o ia razna si frige.Am observat ca daca opresc masina si o pornesc dupa 5-10 minute iar e ok si baga rece si tot asa.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De acolo e problema ta, asa par ele lacrima, dar te asigur ca nu sunt.
    Daca tot ai desfacut acolo, ai si curatat sau doar ai montat la loc ?
    Nici eu nu aveam cine stie ce depuneri, foarte putin vizibil, si am patit exact ce patesti tu acum cu aerul cald. Curata bine tot cum e descris in topicul asta, daca si atunci iti baga aer cald trebuie sa inlocuiesti blocul de electrovalve.
     
  4. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
  5. Xrase

    Xrase 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Q5 8R,2.0 tdi,CGLC,2014
    Am sa incerc sa le mai curat inca o data cu pasta de nichel, si daca nu o sa comand de unde a zis Auras.
    Multumesc mult,pentru suport.Si multumesc, clubaudi, ca exista si ca a strans oameni de valoare pe acest portal.
     
  6. Olarunicusor 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2015
    Locație:
    Roșiori de Vede
    Masina:
    A6,2.0TDI BLB 140 cp,2006,S-line
    Bobinele sunt de vina!

    Nu trebuie doar curațat blocul de electrovalve. Cele doua bobine din interiorul blocului sunt problema. De obicei, una din ele, cea responsabila cu aerul care circula pe laterale si sus, intra in scurt circuit. Astfel, cand este acționată si este in scurt nu mai împinge vârful ce trebuie sa închidă circuitul, apa calda din motor făcându-și circuitul complet si de aici caldura din mașina. Desfaceti blocul si mergeți cu el la un electrician bun (daca e cineva din Turnu il îndrum cu plăcere). Bobinele se verifica, iar cea cu defect, cu putina atenția se poate remedia fără vreun fel de problema.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Sep 2015
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sa inteleg ca asta e valabil in cazul in care curatarea nu da randament ?
    Majoritatea am scapat de problema doar curatand blocul de valve.
     
  8. Olarunicusor 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2015
    Locație:
    Roșiori de Vede
    Masina:
    A6,2.0TDI BLB 140 cp,2006,S-line
    Bloc valve

    Da, in cazul in care defecțiunea nu se remediază doar prin curațare. Daca tot curată cineva blocul, ar fi bine sa verifice si electrovalvele, faptul ca necesita curațare blocul, determina si electrovalvele sa nu lucreze cum trebuie si aibă, ca sa zic asa, un început de sfârșit. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Sep 2015
  9. georgedpn 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi a6 4f 6c
    Ma poate ajuta si pe mine cu urmatoarea problema va rog frumos! A venit iarna si eu am eu audi a6 4f c6 din 2006 si nu baga cald decat cand merg cu ea mai turata si cu viteza. Cand stau pe loc in maxim 2 min baga rece rece. Precizez ca am dat jos bobinele le.am curatat am umbat la grupul acela de electrovalve si nimic..... va multumesc!
     
    Daniell G apreciază asta.
  10. cristianpopa85 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4F, 2.0TDI, BLB, 2005
    georgedpn Salut,

    Am avut si eu aceeasi problema cu incalzirea in masina si am rezolvat prin aerisirea instalatiei pe la aerisitorul dintre parbriz si motor, dar si prin bagarea sub presiune a vasului de expansiune. Mergi la un mecanic si cere o aerisire la instalatie, probabil a prins o bula de aer cand ai umblat la grupul de electrovalve de la clima.

    Succes!
     
  11. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    O recomandare pentru cineva in Bucuresti care ar putea face operatiunile mentionate?
    Multumesc.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cauta in aria de prestari servicii. Bafta.
     
  13. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Poate sa-mi spuna cineva ce cod are blocul de electrovalve de la clima, de la masina mea?
    Merita sa iau unul SH, sau sa incerc sa il curat pe al meu?
    Mersi.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    4F1 959 617 B

    Chiar daca iei unul SH tot va trebui curatat, preventiv.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Roger topicul asta l-ai citit integral inainte sa scrii pe forum ? Mesaj de altfel scris complet aiurea care a fost mutat in topicul asta unde trebuia sa scrii.
     
  16. jonnyy_b

    jonnyy_b 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDIe, 2010, CAGB
    uploadfromtaptalk1465928666345.jpg

    Despre aceasta piesa este vorba? La mine am observat ca mai baga aer rece cand pornesc clima decat prin orificiul din stanga de la sofer pe sus pe la parbriz stanga si la picioare. In dreapta baga doar asa dezmortit... si clar nu mai face fata...
    Ce anume trebuie demontat mai exact privind poza? Multumesc

    Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ala e, e descris cu detalii in acest topic ce sa demontezi si la ce sa fii atent.
     
  18. jonnyy_b

    jonnyy_b 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDIe, 2010, CAGB
    Am citit. Am vazut in topicul acela de youtube cu a6-le negru ca a demontat 2 mufe si apoi a scos cele 2 furtune cu antigel. In poze am vazut ca altii au demontat cele 6 suruburi si au scos acele pistonase si cilindri...cum e mai bine de procedat? Cand desfac cele 6 suruburi la cilindrii incepe sa dea cu antigel?

    Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
     
  19. jonnyy_b

    jonnyy_b 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDIe, 2010, CAGB
    Am citit. Am vazut in topicul acela de youtube cu a6-le negru ca a demontat 2 mufe si apoi a scos cele 2 furtune cu antigel. In poze am vazut ca altii au demontat cele 6 suruburi si au scos acele pistonase si cilindri...cum e mai bine de procedat? Cand desfac cele 6 suruburi la cilindrii incepe sa dea cu antigel?

    Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Curge foarte putin.
     

Distribuie pagina asta