1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bobine inductie si/sau modul aprindere motor benzina la A4 B5 - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Page, 7 Mai 2009.

  1. Page

    Page 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2008
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    Audi a4,b5(AEB)1,8T Quattro 110/150hp '97
    Salutare!Am o mare problema cu masina mea si nu i-am dat de cap.Am fost plecat de 1 mai,am oprit la o cafea iar cand am pornit-o sa plecam tremura toata masina.Am inteles ca s-a intamplat ceva cu o bobina sau bujie si am mers mai incet pana acasa ultimii 60 km.De atunci am schimbat toate bobinele,bujiile si tot asa merge.Am pus-o pe tester si nu da absolut nici o eroare.Numai la bobina 2 nu da scanteie deloc.Acum meseriasii spun ca e problema de calculator si de aceia nu functioneaza bobina cum trebuie.Vor sa dea ECU jos ptr a scoate nu stiu ce mufa si daca nu e de acolo e alta problema.Nu stiu ce sa mai fac!!!:think:
    Daca isi poate da cineva cu parerea ori a mai intampinat asa ceva l-as ruga sa-mi spuna si mie.
    Multumesc!
     
  2. Page

    Page 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2008
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    Audi a4,b5(AEB)1,8T Quattro 110/150hp '97
    Nici un raspuns:(.Acu vin de la service si nu stie nimeni ce se intampla.Nu-mi da scanteie la bobina 2,desi am schimbat toate cele si nu trebuia.Acum mi-au spus ca ar putea fi din cauza unui distribuitor secvential sau cum i-o spune,care este asezat peste filtrul de aer langa.....solenoid:uhm:M-am interesat si costa 400ron cel mai ieftin.Daca il iau degeaba si pe asta????
     
  3. Buksy

    Buksy Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2008
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8T 150CP
    sugestie!pune pe cineva care se pricepe la electrica sa iti verifice firele care intra in bobine sa nu fie cumva intrerupte pt. ca alea au rolul de "fise" si sunt cate patru fire la fiecare bobina,deci nu ar fi rau sa incerci pentru ca e bine sa incerci si asta inainte sa dai 400 de lei.Bafta si sa ne anunti daca gasesti problema si sa ne spui care a fos!
     
  4. Page

    Page 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2008
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    Audi a4,b5(AEB)1,8T Quattro 110/150hp '97
    Modulul de aprindere.Asta e problema(sper).O sa-l schimb in cateva zile(400ron).Daca stiti de unde pot cumpara mai ieftin v-as ramane indatorat:(.
     
  5. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...cand il cumperi poate ne arati piesa cu pricina.
    Eventual un part numer nu se stie cui ii va mai folosi.
     
  6. mircea_suba

    mircea_suba 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2008
    Locație:
    Deva
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 tdi CAGA
    nu stiu ce modul de aprindere asa special ai tu dar eu la 1,6 l-am luat cu 140 ron si cand a fost dus ala masina nu mai pornea deloc adica nu mai dadea scanteie la nici o bujie nici macar la bobina nu dadea curent. asa am patit eu acum poate se manifesta diferit acest modul de aprindere.
     
  7. Page

    Page 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2008
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    Audi a4,b5(AEB)1,8T Quattro 110/150hp '97
    La 1,6 nu are acelasi modul de aprindere.Am incercat la cineva cu acest tip de motor si nu era la fel.Acelasi lucru se intampla si la cele pe motorina.La mine pornea masina chiar am mers cu ia ceva km desi stiu ca nu este bine,dar a trebuit.Nu prindea mai mult de 100km/ora si cand o acceleram tremura toata.Acu am schimbat toate bobinele ,bujiile si modulul.Merge brici!!!
    Ca sa nu schimbati bobinele degeaba verificati daca da scanteie(metoda clasica)Piesa schimbata arata asa:
     
  8. Page

    Page 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2008
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    Audi a4,b5(AEB)1,8T Quattro 110/150hp '97
    Modulul pe care l-am cumparat este HUCO si a costat 390ron+120 ron bujiile(bosch cu 4 electrozi)+450 bobinele(bosch)=960 ron toata distractia
    Mana de lucru proprie:)
     
  9. gelu14_82 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4
    Inlocuire modul aprindere A4 1.8T-AEB

    salutare...scriu acest topic cu speranta ca un cunoscator ma poate ajuta...nu ma pricep foarte mult..de doua zile intampin urmatoarea problema: la o simpla pornire motorul a inceput sa vibreze..un vibrat care se simte si in masina ..un fel de zgaltait..nu mai merge "rotund"..crezand ca sunt bujiile m-am pus cu motorul pornit, sa le deconectez pe rand...la 3 dintre ele se simtea diferenta,in sensul ca vibratiile deveneau mai mari! la una insa NU ESTE NICI O DIFERENTA, in momentul in care o intrerup. asadar m am dus mi am luat bujii le am schimbat si: LA FEL. Am procedat la fel intrerupandu-le pe rand...la aceeasi bujie la fel nici o diferenta in momentul inreruperii..nu stiu cum se numeste chestia de deasupra bujiei, ceva patrat ca o cutiuta...oare sa fie aia de vina sa nu treaca curent prin ea? astept sa ma lamureasca cineva ca n as vrea sa apelez la servis acum ca nu sunt in romania...daca stie cum se numeste chestia aia si daca aia poate fi cauza nefunctionarii acelei bujii...multam tuturor
     
  10. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    AI defecta bobina de inductie de pe cilndrul unde nu se simte o schimbare cand scoti bobina. E cam 150 ron una mai No name asa ( desi nu sunt adeptul :( )
    Pe rand vor cadea toate 4. Am patit la un VW PAssat 1.8 T
     
  11. gelu14_82 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4
    Lipsa curent la bobina cilindrului 2! A4,B5, '96

    de ceva vreme ma confrunt cu o problema...masina merge in trei pistoane...2-ul nu mi merge..am schimbat bujii, am schimbat bobine, ca am cate una pe fiecare bujie(o groaza de bani), ca sa constat ca nu ajunge curent pe fisa sau ce naiba o fi...instalatia atat cat o pot vedea pare foarte foarte buna...spun atat cat o pot vedea pentru ca am incercat sa mi dau seama unde se pierd cele patru fire sau fise ce intra in bobine....nu mi dau seama ca mi pare ca intra undeva sub bord....cine ma poate lamuri cu un sfat cum sa ajung la locul de unde mi vin toate firele la bobine sa controlez si pe acolo ceva atat cat ma pricep....sau macar cine s a mai controlat cu asa ceva...multam tuturor.
     
  12. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Verifica si pieasa asta ce comanda aprinderea asa arata,difera functie de model.
     
    Ultima editare: 17 Mai 2010
  13. gelu14_82 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4
    Lipsa scanteie la una din bujii.mers in 3 pistoane.SFAT UTIL PT CEI CE INTAMPINA ACEASTA PROBLEMA!!!

    SCRIU acest topic cu speranta ca pot fi util pentru cei ce se confrunta cu aceeasi problema ce mie mi a dat mari batai de cap. masina: A4, 1.8T, 1996, benzina, 110Kw, 150CP, cod motor AEB! Intr o zi masina a inceput sa mi mearga in 3 pistoane...primul lucru la care m-am gandit au fost bujiile...ca dupa ce le am cumparat sa mi dau seama ca nu asta era cauza...al doilea lucru, bobina de deasupra bujiei..mi am dat seama ca si pe asta am dat banii degeaba. rezolvareami a venit din partea unui membru al acestiu forum ce m a indrumat sa verific senzorul din imaginea alaturata...nu mi as fi dat seama vreodata ca acela ar avea legatura cu aprindrea bujiilor! Costa undeva la 5 milioane nou si se gaseste sub protectia de plastic deasupra filtrului de aer! Va urez succes tuturor si sa fiti lipsiti de griji...
     
  14. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...incearca data viitoare sa postezi in acelasi topic,m a bucur ca am putut sa te ajut ;)
    Asta este povestea lui POS (Power Output Stage)
     
    Ultima editare: 25 Apr 2010
  15. 91DON

    91DON Silver Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Paris
    Masina:
    N-am
    am un sfat pt cei care schimba aceasta piesa.
    la magazinele IT se gaseste o pasta ce se foloseste la procesoare,pt a transfera mai bine caldura dintre procesor si radiator.aceasta piesa e cam pe acelasi principiu,trebuie sa se raceasca,de aceea sta pe carcasa de la filtru de aer...eu am folosit pasta din aia,am pus pasta am presat bine,sa stea drept,sa nu existe vreo gaura de aer si am infiletat.
    mai tarziu postez un link la un diy cum sa testezi piesa.


    Cum sa veriifici modulul aici:http://forums.audiworld.com/showthread.php?p=1535031

    app eu am mai testat dupa aceasta metoda,si merge.
     
    Ultima editare: 2 Iun 2010
  16. antonio___ 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2010
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    a4 1800 turbo 1996
    salut.am si eu un audi a4 1800turbo.la fel ca si tie intr o zi a inceput sa mearga in 3.am schimbat modulul de aprindere dar....surpriza acum merge in 2.la bobina 1 si 3 cand o scot nu da nici o scanteie.sa fie bobinele de vina???daca ma poti ajuta cu un sfat .......ms


    î
     
  17. speed_demon

    speed_demon 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2010
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4, 2.6 V6 benzina, 1995
    salutare... de doua zile ma comfrunt cu o problema la aprindere, am un a4 b5 de 2.6 v6, pur si simplu nu a mai vrut sa porneasca, il tzin in garaj incalzit... am verificat bujiile si la nici una nu ajunge curent, dak ar sti cineva sa imi spuna ce sa verific prima data as fi recunoscator... PS: NU PORNESTE DELOC
     
  18. LupuRoberto 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4(b5), 1.8, 92kw,ADR
    Modulul acesta de aprindere se gaseste si la motoarele ADR (1.8 92kw)?
    Ca am incontinuare aceasi problema cu lipsa scanteii la doua bujii dupa ce am schimbat fisele si modulul cu cele doua bobine din care pleaca fisele
     
  19. LupuRoberto 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4(b5), 1.8, 92kw,ADR
    Am aflat raspunsul
    Modulul de pe motorul meu (ADR )are POS (Power Output Stage) intergrat in modulul de aprindere
    impreuna cu cele doua bobine de inductie


    speed_demon: daca nu ai scanteie verifica fisele + bobinele de inductie
    electromotorul merge, da sa porneasca ?
     
  20. stoian 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2012
    Locație:
    com vagiulesti
    Masina:
    audi a4 aeb 1995
    si daca schimbi numai aprinderea se intampla ceva ?
     

Distribuie pagina asta