1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bobine inductie si/sau modul aprindere motor benzina la A4 B5 - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Page, 7 Mai 2009.

  1. catalin13 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2012
    Locație:
    craiova
    Masina:
    A4 1.8T 1996
    aceeasi problema o am si eu!
    nu imi da scanteie pe pistonul 2!
    am masurat intrarile in bobina si am curent!
    am schimbat bobina in locul celei prima si pe prima am pus-o in locul celei de-a doua!
    tot pe pistonul 2 nu da scanteie!
    am pus bujia pe motor cu fisa pe el sa vad daca da scanteie si degeaba!
    distribuitorul lucreaza perfect!
    tot motor 1.8T!nu stiu ce sa ii mai fac!:keule:
     
  2. catalin13 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2012
    Locație:
    craiova
    Masina:
    A4 1.8T 1996
    am rezolvat problema!era de la modulul de aprindere!:yahoo:
     
  3. 91DON

    91DON Silver Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Paris
    Masina:
    N-am
    Salut! Aici aveti un link cu un DIY despre cum sa testati modulul de aprindere. Metoda ieftina si buna,asa miam testat modulul cand a avut probleme. Eu miam cumparat modulul OEM de la SH si functioneaza bine si acum (dupa 2 ani) si am dat 200 de lei. Recomand sa puneti o pasta termoconductoare pentru a reduce temperatura modulului atunci cand acesta functioneaza (pentru ai prelungi viata).
     
    bbbobbbo apreciază asta.
  4. adrian07ch

    adrian07ch 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2009
    Locație:
    Paris, F
    Masina:
    Audi A6 C6 2009 2.0 Tdi CAGB / Audi A4 B5 1.9 Tdi 1Z
    Eu am luat bobina noua pentru cilindrul 2, si modul de aprindere nou, dar dupa ce am pus modulul nou, mi s-a distrus bobina de la cilindrul 2 si acum masina porneste numai cu modulul vechi. Exact aceeasi problema am avut-o si eu ca si voi. Cu modulul vechi n-a facut deloc aprindere cilindrul 2, dar cu modulul nou s-a distrus bobina. Nu stiu ce sa-i mai fac, daca iau alta bobina, poate-o topeste si pe aia, sau poate no sa mai porneasca deloc cu modulul nou, ca sa trebuiasca sa cumpar altul
     
    Ultima editare: 9 Iul 2013
  5. adrian07ch

    adrian07ch 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2009
    Locație:
    Paris, F
    Masina:
    Audi A6 C6 2009 2.0 Tdi CAGB / Audi A4 B5 1.9 Tdi 1Z
    Am schimbat modulul cu care nu a pornit masina prin garantie si merge la fel, tot in 3 cilindri. Deci modulul, bobina si bujia de pe cilindrul al 2-lea de sus sunt noi si functionale.
    In afara de modul, mai stiti ce poate cauza problema asta?
     
  6. cat 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    a4 1,8t quattro aeb,a38l
    As fi fost curios ce s-a intamplat am gasit postul si ma gandesc sa-mi iau unul de rezerva
    Am vazut ca preturile sunt de la 100 la 1500lei dar difera functie de seria de sasiu
    poate adrian07 ch nu a respectat asta?
     
  7. traian30

    traian30 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8T 20V , 1997
    Salut!

    A4 1.8T 20v
    Nu am scateie la bobina unu, am inlocuit asa: Bujii, bobina, modul, camshaft sensor:senzorul de pozitie) am inteles ca si ala are treaba cu bujiile..
    Mai departe m-au indrumat spre ECU...
    Cineva ma poate lumina? mai mult de atat?
    Pe diagnoza nu am decat o eroare la valva N75 care este noua, am inteles ca este normal cand am valva blowoff aceasta eroare...
    Oricum nu are treaba cu aprindere zic eu...


    Multumesc!
     
  8. cat 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    a4 1,8t quattro aeb,a38l
    traian30 Dar masina mai porneste, s-a intamplat in mers, fisa s-a schimbat ?

    Nu inteleg care e treaba/legatura cu eroarea acea si valva blw -off ?

    Ce cod de motor aveti ?
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Noi 2014
  9. traian30

    traian30 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8T 20V , 1997
    Salut!
    Masina porneste , chiar azi am mers cu 120km ca observatie consuma mai multa benzina..
    Cod motor AEB
    In legatura cu valva au zis ca este N75 azi am pus una noua, nu mai am erori....

    Sa intamplat la un demaraj de pe loc mai puternic, masina a trepidat bine 2..3 secunde dupa care se simtea ca trepideaza ... in 3 cilindri ... am crezut ca sa dus un cilindru , am incercat prima data cu mufele de la bobine , unu nu face nimic cand scoti mufa..
    . Am lasat-o asa peste noapte , dimineata am dat fuga la dealer si am luat bobina respectiva ca era topita, sparta ca si cum a pocnit pe romaneste..
    la fel ..nici o schimbare am duso la un garaj ia facut presiunea pe cilindri am presiune deci nu este cilindrul si au inceput sa caute daca da scanteie aici e problema ... si mi-au facut lista cu tot ce trebuie schimbat bujii ,bobina deja era noua.. modulul de pe filtrul de aer... si senzorul de langa distributie camshaft.. nimic totul mergea la fel... aseara se facuse tarziu 22:00 am plecat cu un gand bun ca ar fi injectorul...
    Azi am pus punte de injectoare noua! deci ideea ca ar fi injectorul a cazut...
    Nici o diferenta....
    au masurat tensiunea la mufa de la bobina ce-a cu 3 pini , unul este negativ iar pe altele doua vine cu +12 si unul +11v la celelalte 3 mufe pe 2 pini au negativ si la un pin vine + 12v
    au zis ca ar fi cablul impuscat.. dar e posibil si ECU..
    Pana acum cheltuiala 600e...

    Alte idei?
    Multumesc anticipat!

    Salut!
     
    Ultima editare: 18 Noi 2014
  10. ycemanrg 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 , 1.6 , 2001
    Salut
    Am un audi a4 b5 1.6 alz 2001 . Am urmatoarea problema : am dus masina in service i-am facut segmentare (consuma ulei ) si semeringuri supape ; dupa ce au montat la loc motorul nu mai am scanteie la cilindrul 2 si 3 . Am schimbat bobina , am verificat fisele si bujiile , am verificat ecu si instalatia de la bobina de inductie la ecu , toate bune dar masina in continuare nu are scanteie pe cei 2 cilindri.
    A mai patit cineva asa ceva sau ce as mai putea verifica ?

    Multumesc
     
  11. cat 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    a4 1,8t quattro aeb,a38l
    @traian 30
    Sa inteleg ca ati mers 120km in 3 pistoane???
     
  12. traian30

    traian30 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8T 20V , 1997
    cat Salut,
    Nu, pana acum am facut pe putin 1000 km. Masina ruleaza si cu 180 km/h mai trepidat

    On!

    Am schimbat furtune vacuum si 2 valve, PCV si inca una care s-ar spune ca daca cedeaza merge cu missfire, tremura, nu are putere, etc.

    Urmatorul pas, cabluriile si computerul. Rog daca cineva stie unde este rezolvarea, sa fie amabil si sa ma lumineze. Multumesc !
    Salut !
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Noi 2014
  13. traian30

    traian30 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8T 20V , 1997
    Revin...
    Nu este nici cablul si nici computerul.....
    Ultima probabilitate data de mecanic sunt furtunele de aer , vaccum...
    Am dat un demaraj cum a inceput totul si surpriza! acum merge mai rau, nu se tureaza mai mult de 2800 poate 3000rpm, a1-a acceleratia talpa jos abia urca la 1500rpm si acolo are stop da in nas da rateuri schimbi a-2a, coboara rpm merge pana pe la 1800rpm acolo la fel rateuri si te forteaza sa schimbi...dupa 2-3 rateuri parca da sa ia viata si cade la loc, la relanti daca o lasi 5min maxim moare motorul, ca si cum nu trage aer sau e infundat ceva... vreo valva devina? senzori ?
    Adaug ca au gasit suportii de la motor rupti... si la demaraje mai bruste motorul se zgaltana zdravan, de aici au tras concluzia ca ar fi vreun furtun de la turbo tot miscand motorul l-a crapat , fisurat..
    Turbina acum face zgomot care inainte al auzeam numai pe la 150km/h acel fluierat , dar am presiune destula la accelerare valva blow-off face zgomot mai tare ca inainte, acel pssst! e mai galagios si lung ca de obicei...
    Consum pe ceas 55%... pana acum am mers doar 15km nu pot sa imi dau seama cat este de adevarat dar mai mult de 22% mers in 5000rpm nu am vazut niciodata.

    Nu mai am idei....
     
    Ultima editare: 28 Noi 2014
  14. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Modul aprindere.
     
  15. traian30

    traian30 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8T 20V , 1997
    Salut!

    Am rezolvat o problema din doua... si anume cea fara putere nu trage , da rateuri si moare la relanti.. un furtun de la turbo spart si tragea aer fals..
    Din cauza suportului din fata motorului era rupt si tot miscand motorul sus jos a cedat furtunul acela.

    Inca nu am reusit sa fac scanteie la bobina 1

    Iulian , am schimat asa : modulul de aprindere , bobina , bujia, senzor de pozitie (camshaft), punte injectoare, PCV valve si inca una 034 si set complet computer plus cabluriile care vine de la modul la injectoare si bobine , am anulat si valva blowoff am pus diverter originala la loc... nu mai am idee ce sa mai schimb.
    Cilindrul este bun am compresie masurata la dealer si nici o eroare pe vag , de 3 ori sa facut diagnoza pana acum curata..

    Multumesc.
     
  16. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Sa inteleg ca merge in 3 pistoane in continuare?
    Modulul este nou sa inteleg;o sa descriu toti senzorii de pe 1.8T inca o data cand am timp.
     
  17. traian30

    traian30 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8T 20V , 1997
    Multumesc anticipat,
    Inca in 3 pistoane , merg cu mufa scoasa de la bobina, dar daca era vre-un senzor nu al arata pe vag? de ex. aveam senzorul de la apa coolant .. semnal intermitent am cumparat unul verde nu mai apare eroarea..
    Ma gandeam ca daca este vreunul dus al arata pe vag...
    Am gasit acum 2 min. un post pe un site german zice ca bujiile au recall intre ele sau ceva de gen eu am schimbat decat 2 bujii si incercate intre ele 1 cu 3, 3 cu 4 , 4 cu 3 etc... si bobinele la fel.. dar zice ca trebuie toate 4 noi ca au recall intre ele daca unua nu da bine nu se duce la urmatoarea ceva de gen... maine probez iau 4 ngk si revin aici poate am vesti bune.. sa speram.

    Salut!
     
  18. traian30

    traian30 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8T 20V , 1997
    Am schimbat toate bujiile si toate bobinele noi , treaba cu recall a picat ..
    Trage mai bine dupa aceasta schimbare dar tot nu da scanteie la bobina...
    Am atasat o poza cu bobina poate este 4 si nu 1 si este alta rezolvare ... nu mai stiu ce sa schimb si ce sa ai fac.

    Multumesc!
    Salut.
    [​IMG]
     
  19. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Traian,la motoarele germane,cilindrul 1 este cel de la distributie spre cutie,deci ce ai tu incercuit acolo este cilindrul 4.

    Zici ca ai schimbat si modulul de aprindere? cel incercuit de mine in poza ta.
     
    Ultima editare: 24 Feb 2015
  20. traian30

    traian30 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8T 20V , 1997
    Multumesc!
    De asta imi era frica ca este nr. 4, deci vreo alta idee sa-l pun in miscare ?

    Salut
     

Distribuie pagina asta