1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bobine inductie si/sau modul aprindere motor benzina la A4 B5 - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Page, 7 Mai 2009.

  1. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Foarte bizar daca spui ca modului este nou;in cazul ca mergi in 3 va lua si catalizatorul cu el.
    Ma intreb totusi nu auzi tu oare,lantul si ai impresia ca este cilindrul 4?
     
  2. traian30

    traian30 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8T 20V , 1997
    Salut..
    Nu se aude nici un zgomot ,,pur si simplu nu vine scanteie la bujie..bobina..
    Am avut mai acum 2 ani un motor asemanator dar fara turbo si s-a dus intinzatorul acela de la lant stiu cum se manifesta...
     
  3. traian30

    traian30 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8T 20V , 1997
    Am facut fix 3000km in 3 clindri... Nu am idei la ce sa mai umblu sa mai schimb... am adaugat intre timp si un debitmetru nou...
    :3sadwalk:
     
  4. bengosu23 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2012
    Locație:
    botosani
    Masina:
    audi a4 motor 1.8 96
    Salutare tuturor,sunt nou pe acest forum.Aceiasi problema o am si eu cu aprinderea nu imi da scanteie la bujiile 1 si 4,motor 1.8i adr.Am schimbat bobina de inductie cu altele 2 si la fel nici o schimbare.Urmeaza sa o pun pe tester poate arata ceva.Stie cineva ceva concret despre ce ar fi vorba in legatura cu aceasta problema.Specific ca bujiile sunt noi crezand ca asta ar fi problema.Am citit pe net ca ECU ar mai fi de vina.
     
  5. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Verifica si fisele de la bujii,sa nu fie crapate,sau rupte.
     
  6. bengosu23 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2012
    Locație:
    botosani
    Masina:
    audi a4 motor 1.8 96
    Le-am schimbat ,le.am intors pe toate partile si fisele si bujiile si bobina si tot degeaba.Dupa o diagnoza am sa vad ce poate fi,daca arata ceva
     
  7. bengosu23 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2012
    Locație:
    botosani
    Masina:
    audi a4 motor 1.8 96
    Am reusit sa rezolv problema, dupa multe pareri de la diferiti electricieni care ma puneau sa schimb senzor hall, bujii, etc. rezolvarea a venit de la un amic (electrician) care dupa 10 minute de verificat fiecare fir de la calculatorul ECU la bobina a constatat ca de vina e calculatorul ECU.
    Am luat un alt calculator, a umblat un pic la el, am dat cheie si masina a reinviat. Nu am specificat dar am schimbat si bobina de inductie ca de la ea au pornit problemele. Sper sa fie de folos informatia.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Ian 2015
    bbbobbbo și rosu apreciază asta.
  8. traian30

    traian30 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8T 20V , 1997
    Salut si la multi ani pentru acest an!

    Am rezolvat problema mea in sfarsit...:banghead:

    Un singur fir care trece pe la modul de aprindere spre computer dadea masa asa am reusit sa ard 2 computere... de la un fir galben cu dunga nearga am schimbat toata aprinderea plus senzori plus injectoare si povestea continua...

    Recomand celor care se mai lovesc de probelma asta fara impuls (curent) la bobina nr.4 sa ia la mana toate cabluriile posibile inainte sa schimbe computerul daca ai scurt si schimbi al schimbi degeaba ...
    La mine la prima cheie au plecat toti 4 cilindri la 2min. a cedat iar nr 4.,,,, adica am ars alt computer...
    Iar inlocuirea computerului este costisitoare a dracu... treci prin adaptat chei si altele sau metoda simpla immo off.. dar nu recomand..
    Eu am pus ecu complet cu tot setul inclusiv chei originale , modul inchidere si cercul din jurul contactului multe fire.. un balamuc total dar sunt multumit de ce au reusit sa faca baietii de la acel service in 2 zile....

    Cu ocazia asta am facut si un ecu upgrade cu chip tuning,
    si... m-am indragostit din nou!!!!

    Salut si respect pentru toti cei care isi dau interesul pe acest forum!
     
    bbbobbbo apreciază asta.
  9. traian30

    traian30 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8T 20V , 1997
    Scurt circuit'ul a ars un mic procesor din ecu.. de 3 ori..
    L-am descoperit intre timp si care este acela.. sa nu irositi banii pe alte ecu , intrebati electricianul..electronistul sa masoare acest procesor si eventual sa al schimbe.. presupun ca se iese mai ieftin decat cu un alt ecu...

    Problema- nu da scanteie la bobine... bupa caz.. la mine era la bobina nr. 4

    Salut!
    [​IMG]
     
  10. cat 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    a4 1,8t quattro aeb,a38l
    Dar ne poti spune cam pe unde era traseul la firul ala si ce cauze ar fi?Ca toate firele sunt protejate numai o interventie agresiva sau neavenita sa zic asa ar fi pus firul ala la masa
     
  11. traian30

    traian30 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8T 20V , 1997
    Este un fir cu galben care pleaca din mufa de la modulul de aprindere (in cazul meu era cel de la cilindrul nr. 4) spre ECU prin spatele motorului izolat solid intradevar.
    Dar agresiv a fost in cazul meu, avand lipsa suruburi si cauciucul rupt de la suportul mare din mijlocul motorului (snub mount = tamponul antirasturnare) cel spre spoilerul din fata.
    La acceleratie mai nervoasa motorul pur si simplu se ridica in sus si jocul acela sus-jos, sus-jos a frecat cabluriile de motor prin spatele lui pana unul a dat la masa si acolo au aparut toate problemele.

    Tamponul antirasturnare a fost factorul principal spre scurt si toata nenorocirea. Daca era schimbat la timp nu se mai ajungea pana aici.
    Cost la dealer in Olanda 7 Euro cauciucul si 50 de centi un surub iar la mine lipseau 4. De schimbat nu trebuie cunostinte avansate doar niste imbusuri potrivite si ambitie.
    Recomand de urmarit acest fenomen eu am dat vina pe cutie la zmucirii cand de fapt zmucea motorul sus-jos.

    Poza cu tamponul respectiv:

    [​IMG]
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Feb 2015
  12. bittzzaa 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2015
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    audi A4, 1.6 benzina, 1998
    bobina inductie

    Buna,
    Am un Audi A4 B5 1.6 AHL din 1998 si am problema urmatoare: cand pornesc masina dupa o pauza de 2 -3 ore trebuie sa o tin 7-8 secunde la automat pana porneste, daca merg un pic cu masina si apoi o pornesc iarasi o ia din prima fara nici o problema. In timpul mersului are niste rateuri scurte (scutura putin in mers). Am fost la un service si mi-a zis ca ar fi bobina de inductie de vina dar diagnosticul a fost pus asa dupa ureche fara a face ceva teste numai cat a ascultat sunetul masinii. Ii posibil sa fie bobina de inductie defecta, cum as putea sa fiu sigur ca asta ii problema? Daca da merge una SH sau trebuie neaparat noua? Tin sa precizez ca recent am schimbat pompa de combustibil bujiile si fisele.
    Multumesc.
     
  13. Adriansilviu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a4 1.8 T anu 2001
    Salut tu ai Audi b6
     
  14. mkb 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2014
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4B5 avant, 1.8, 125 cp, 2000, AVV
    Salut la toata lumea.

    Am nevoie de un sfat. Trebuie sa schimb bobina de inductie, fise, pipe si bujii. Ce imi recomandati. Eu pe masina am avut Bosch, dar pe site-urile de piese am gasit so de la NGK, Beru; Hitaki. Voi ce parere aveti? De care sa cumpar?
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ce ai avut pe masina sau Beru.
     
  16. mkb 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2014
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4B5 avant, 1.8, 125 cp, 2000, AVV
    Salut. Multumesc de raspuns. Varianta de second hand sa o iau in calcul ?
     
    AudiML apreciază asta.
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  18. mili1969 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2018
    Locație:
    mehedinti
    Masina:
    audi a4b5,ALZ,2001
    Salut,
    Am un audi A4 B5, cod motor ALZ si imi arde bobina de inductie la 2 si 3. Prima bobina am pus-o noua si mi s-a ars cam la un an. Pe a doua am pus-o la mana a doua si m-a lasat dupa sase luni. Stie cineva care ar fi cauza ?
     
  19. Cristian Covrig 88 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2018
    Locație:
    reghin
    Masina:
    a6
    Buna ziua

    Intampin o problema la un A4 B5 din 1995 1.8 125 cp cod motor ADR

    La cilindrul 2 nu are deloc scanteie. Am schimbat 3 bobine inductie, 2 calculatoare si firele intre calculator si bobina inductie, dar problema persista.

    Din Autodata imi spune ca trebuie sa primesc semnal pe 1 si 15 din schita atasata dar mie imi vine semnal doar pe unul dintre ele si nu mai am idee ce sa-i fac.

    ignition a4.jpg
     

Distribuie pagina asta