1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bobinele de Inductie - Bujii si Fise bujii - motor Benzina la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de oncete83, 20 Iun 2008.

  1. oncete83 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2007
    Locație:
    valcea
    Masina:
    2002 audi a4 2.0L
    ieri am avut o zi plina de peripetii, dupa ce masina ap m'a lasat balta in parcare la Plaza Mall Bucuresti.. totul a mers foarte bine, pana sa plec din parcare, unde cand am dat cu spatele mi'a murit motorul, si am zis ca dee se mai intampla de la oboseala stres si altele, dar cand am pornit si am bagat 1'ia am crezut ca masina se rupe si motorul il las in urma.. trepedatii foarte puternice, mers neregulat , motorul nu se tura si nu tragea deloc.. ap ca am vrut sa chem o masina de remorcat . totul a fost de la o bobina de inductie, care a fost depistata cu ajutorul unei interfete VAG Com, cod eroare 16684 Cylinder 2 Missfire . am schimbat bujiile, poate am crezut ca e de la ele, apoi bobinele si prb sa schimbat pe alt cilindru.
    poate pe viitor cineva va avea aceeasi prb ca mine.
    bobina de inductie 147RON , de la Porsche Vest, Audi reprez .
    120RON 4 buji long life .

    sper sa nu fi mers prea departe cu topicul
     
  2. shobo01 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 2002, 1.6 MPI benzina 102cp
    1. Verifica si fisele de la bobina la bujii (eventual cauta sa vezi daca nu perforata izolatia).
    2. Eu am am avut o problema mai simpla decit a ta. In timp ce mergem prin oras, la un moment dat a inceput sa imi trepideze urit motorul si puterea se diminuase puternic. Am pus imediat VAG-COM-ul si am gasit missfire cyl4. Am mers la un service cunoscut, am platit taxa pentru schimb de bujii si i-am mai dat si ciubuc la mecanic, iar dupa inlocuirea bujiilor, am plecat la drum. Toate bune si frumoase. Mergea rotund dar din cind in cind parca mai rata. Ajungind la destinatie, am dat capacul de plastic jos si am constatat ca expertul nu bagase bine fisa la bujia 1. Statea presata numai datorita celorlalte cabluri. Cind trepida mai sarea putin fisa, nu facea contact si ... voila.
    Asa ca ... mai bine baga si tu un ochi pe acolo si vezi daca a conectat bine totul.

    Bafta multa
     
  3. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    citat din regulament

    - Titlul unui subiect nou (new post) trebuie sa fie clar si relevant pentru mesajul postat astfel incat cititorii sa nu fie indusi in eroare. Nu folosi nume de subiecte de genul: "Eroare", "Ajutor!", "Help!" si nu scrie numai cu MAJUSCULE;
     
  4. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Merci inca o data. :icon_thumright:
     
  5. modell

    modell 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 b5
    acceiasi problema am avut si eu .. nu stiam ce are.. am fost in 3 service... am fost la porche .. mi-a luat 98 de milioane si mia schimbat un debimetru si 2 tampoane la motor... si tot asa mergea ... pe urma am fost la altu.. ala mi-a curatat injectoarele... pana la urma am inceput singur sa o fac... am schimbat fisele si merge perfect.... din cand in cand mai face.. dar asta pt k trebuie schimbata bobina.. care costa 1200 si uite cum se rezolva ... cineva ma pus sa ii schimb supapele ... mai bine ca nu le-am schimbat .. ca nu au nimic supalele... si acum e totul ok la masina ...
     
  6. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    exact asa am patit si eu azi, in mers a aparut un tremurat si s-a aprins martorul galben, defect evacuare gaze, clipea tot timpul si motorul nu mai avea putere tremurand si la relantiu. Am fost in service si este dusa bobina de la cil 3. Este adevarat ca o sa inceapa sa pice una dupa alta? Cei din service au zis ca se schimba doar bobina defecta, nu toate 4. Dupa ce ai schimbat bobina cum merge masina? ai mai avut probleme de acest gen? Ai schimbat bujiile ca asa ai vrut sau e bine sa le schimb si alea? M-ar ajuta mult niste sfaturi. Mersi
     
  7. oncete83 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2007
    Locație:
    valcea
    Masina:
    2002 audi a4 2.0L
    eu cand am desfacut si am vaz ca e de la bobina, am obs. ca se mai schimbasera 2 inainte.. nu stiu ce sa iti zic , ca pica una dupa alta . bujiile le'am cumparat ca am zis ca poate trb schimbate, cu toate ca cele de pe masina erau cam noi , doar vreo 7k km aveau . dupa ce am schimbat bobina nu am mai avut nici un fel de prb, dar port una de rezerva cu mine :( (schimband 2 , am oprit'o pe cea care inca mai functiona) .
     
  8. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    ok, mersi de raspuns, maine sunt programat la service pt schimb bobina, sper sa nu mai am probleme dupa inlocuirea celei defecte. Oricum mersi de raspuns.
    Preventiv o sa iau si eu una in portbagaj ca nu se stie cand te lasa vreuna si nu ai nici un service prin zona ( care sa se si priceapa ), asta bineinteles daca e usor de schimbat si o poti face in drum. Multa bafta si drumuri bune
     
  9. oncete83 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2007
    Locație:
    valcea
    Masina:
    2002 audi a4 2.0L
    bobina se schimba foarte usor.. eu dupa ce le'am luat le'am schimbat singur .. se desface cablul de alimentare de la bobine, individual, se trage usor in spate, se scoate capacul , iar apoi bobina din interior.. arata ca si cand ai extrage uraniu din masina.. in capul bobinei de inductie , in aceeasi incapere, se afla bujia.. foarte usor , doar un pic de atentie .. la ce sa mai dai banii la PBN cand e 120RON fara TVA ora de manopera ??
     
  10. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    asta asa e , vad eu maine cat imi ia, oricum nu e la reprez, este la un service de w-audi...apropo am aflat ca w-audi face cele mai proaste motoare pe benzina:(. Ne auzim maine dupa ce vin din service. Mersi :)
     
  11. senatorul_21

    senatorul_21 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4,1.8T-190 cp,2004
    Emission control system aprins in bord la A4 B6 - cauze si rezolvari

    Salutare,

    Am un Audi 1.8 T 2004 si astazi in timp ce mergeam s-a aprins si a inceput sa palpaie becul galben ECS - Emission control system si a inceput sa trepideze un pic si nu mai trage cum trebuie.Am ajuns cu greu acasa si cand am deschis capota mirosea f tare a incins.Stie cineva ce naiba poate sa aiba?

    Ms!
     
  12. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    bobina inductie, posibil
     
  13. senatorul_21

    senatorul_21 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4,1.8T-190 cp,2004
    Miroase un pic si a benzina.Da am citit pe net ca ar putea fi bujie arsa sau sonda lambda ca se aprinde si becul ala.Nu stiu ce sa zic.O sa fac un test dar nu stiu daca e bine sa plec asa cu ea.

    Ms pt informatie!
     
  14. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    poate fi si sonda, daca miroase si a benzina iti consuma si mult, nu cred ca e indicat sa pleci cu ea asa. Fa un test si o sa iti zica exact
     
  15. senatorul_21

    senatorul_21 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4,1.8T-190 cp,2004
    Am rezolvat problema datorita lui Catalin_1987 care este super baiat.Era o bobina de inductie care a costat 150 ron si pe care am schimbat-o singur.Acum merge f bine.

    Ms Cata!
     
  16. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    se pare ca am tintit si eu de data asta cu bobina, simptomele erau ca la mine, bafta ;)
     
  17. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    bravo!Ce ai luat Bosch sau Beru?
     
  18. senatorul_21

    senatorul_21 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4,1.8T-190 cp,2004
    Beru.Am vrut sa te sun dar stiam ca esti mereu pe forum. Trebuie sa mai trec pe la tine ca mai am cate ceva de facut pe la ea.Da peste 1 luna ca de duminica sunt pieton.
    Multumesc si lui Marius ca mi-a zis de bobina.
     
  19. AG-89-ERY 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2011
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    Audi A4, 2.0i, 2002
    probleme cu bobinele de inductie

    salut...acum o luna de zile mi sa ars o bobina de inductie.pana am mers la service ca sa vad despre ce e vorba am desfacut bujiile crezand ca una din ele este arsa insa nu era...am schimbat bobina si totul ok dar nu inteleg de ce dupa un anumit timp de mers cu masina gasesc bobinele ridicate in susu ...parca cineve le-ar scoate are cineva ideie de ce sa intampla chestia asta?si acum am din nou o bobina arsa...care poate sa fie cauza din care se ard...acum o luna una acum alta...
     
    Ultima editare: 26 Feb 2011
  20. Gabryel

    Gabryel 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, 2.0i 131CP , 2001
    mda...destul de ciudat,si eu am schimbat o bobina si nu am mai avut probleme...cam de un an de zile...dar jmecheria este ca se ridica putin fata de celelalte 3...mi se pare destul de ciudar...o mai imping eu cand mai ridic capota...cred ca jumate de cm se ridica...bafta.
     

Distribuie pagina asta