1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bobinele de Inductie - Bujii si Fise bujii - motor Benzina la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de oncete83, 20 Iun 2008.

  1. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    nu merge cu masina asa, se vor arde si celelalte
     
  2. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    enevictor25 daca o schimbi la ploiesti la reprezentanta sa scrii si aici pentru ca sunt curios daca ti-o schimba gratis.
     
  3. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    daca masina lui nu a participat la aceea rechemare si bobina are o serie din lotul celor cu probleme, o schimba gratis, altfel nu. Si inca o conditie, sa fie pe masina nu in buzunar. Atentie: doar o singura data poti merge la aceasta operatiune.
     
  4. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Am fost in service 129 NGK ,masina merge ok numai ca parca învârte mai mult cand o pornesc ca inainte. Am auzit si eu de chemarea asta la reprezentanta ,dar sincer nu am ajuns. Data viitoare le fac o vizita daca e si va anunt.
     
  5. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Pai in zilele urmatoare sper sa ajung eu.Azi le-am dat un mail dar deocamdata niciun raspuns.Ii mai las cateva zile si ma duc peste ei si te anunt eu daca merge si la noi la Ploiesti...
     
  6. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    nu te astepta sa primesti nici un raspuns, operatiunea este pt clientii reprezentantelor, clientii lor fideli. Cel putin asa mi-au zis mie la Bv. Ca nu trebuie sa mearga clientul sa i se inlocuiasca bobinele, el trebuie sa mearga in reprezentanta cu alte probleme si ei verifica automat daca masina cu seria sasiu respectiva a participat sau nu la rechemarea operatiunii cu bobinele. Se schimba doar bobinele originale cu anumite serii si terminatii.
     
  7. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Pfff....pai acum 3 saptamani am fost in Brasov la Tess sa imi schimb uleiul in cutie si nu mi-au zis nimic despre asta,dar stiindu-te pe tine patit la Tess am zis sa incerc la Ploiesti...cine stie..poate am sorti de izbanda.
     
  8. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Tocmai am primit raspuns la mailul trimis la cardinal in ploiesti in care mi se spune ca seria aceasta nu este vizata de actiuni de service.
     
  9. gabarea 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4 B6, 1.8T, 2004, benzina, cabrio, 193CP, BFB
    ok sa expun si eu problema mea cu bobinele:
    in urma cu 3 ani, cand ma aflam in Roma, o bobina se fini. pe atunci nu prea cunoasteam masina, si am zis sa o duc la o reprezentanta Audi; zis si facut.
    un italian la 4 ate, fara sa mai ridice capota, la ochi mi-a: zis 'non ci sono problemi, si fa'.
    pe langa schimbatul bobinei, cosa nostra mi-a facut si revizia, care oricum trebuia sa o fac in tara (1L de ulei m-a costat la ei cam 30 de euro). plus alte giumbuslucuri, m-a ajuns in total 1000 de euro, asta ca sa va faceti o idee. si din ce imi aduc aminte, parca spunea el ceva ca 2 bobine sunt schimbate cu aceasta rechemare in service, de care se vorbeste mai sus.

    la revenirea in tara, dupa 1 an, mai pica o bobina (nr.3). de data asta si banuiam si nu, bobina, deoarece se auzea si un sunet metalic de la motor. disperat merg la un mecanic recomandat, care mi-a spus ca trebuie sa desfac tot motorul ca s-au uzat cuzinetii tachetii lachetii. in fine
    am schimbat bobina si acum masina tragea ca noua. avea alt avant.

    acum, azi, e a 3-a oara cand imi pica bobina dar in felul urmator:
    din moment ce au inceput simptomele (asta ieri) cu tremurat motor la relanti si pierdea sarcina, am fost nevoit sa parcurg 40 de km pana la domiciliu. prin ghicite, scot bobina nr.1, si e plin de ulei in acea camara (pana la un sfert de bujie). curge pe la garnitura? cu ajutorul unor servetele am absorbit tot acel ulei, am curatat bobina, am pus-o la loc, si mergea ca inainte, ba chiar mai binisor. iar azi pornesc motorul sa-l incalzesc, cand ma intorc, surprizele le vedeti in poze, cam asa arata bobina mea.

    avand alta la schimb, bag bobina, bag si mufa, si auzeam un scurt in capul bobinei.
    1. e normal sa se auda asa cand introduc mufa?
    2. e normal sa se topeasca in halul asta bobina?
    3. de ce nu s-a topit cand era tot uleiul acela in camera, si de ce s-a topit acum dupa ce am curatat uleiul?
    4. e o alta problema acolo? care face ca bobina sa se prajeasca?

    acum eu mai am 2 bobine la schimb, dar nu vreau sa le mai incerc, deoarece ma sperie acel 'scurt' de care zic, mi-e sa nu le prajesc si pe aceste 2.
     
  10. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Uleiul din camera bobinei e cel mai adesea din cauza garniturii de la capacul supapelor sau cum s-o numi.Si eu am avut problema asta si am rezolvat-o cu alta garnitura.Ma uit la bobina ta si nu inteleg cum de s-a desfacut in doua...la mine a iesit intreaga.Uleiul ala curs in camera bobinei nu ar trebui sa afecteze...la mine nu a fost o problema si cred ca am mers asa destul de mult.
     
  11. gabarea 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4 B6, 1.8T, 2004, benzina, cabrio, 193CP, BFB
    problema e ca s-a desfacut intr-un timp relativ scurt, 5 10 minute maxim, functionand doar la relanti. tind sa cred ca am un scurt pe la cablajele acelea care dau in mufe?
     
  12. gabarea 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4 B6, 1.8T, 2004, benzina, cabrio, 193CP, BFB
    completez cu o poza
    astea sunt firele coapte ce dau in mufa ce apartine de bobina care s-a prajit intr-un timp miraculos, de scurt.
    aici o fi buba?
     
  13. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Da... cred ca la un electrcian ai putea sa afli cel mai bine
     
  14. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    eu nu stiu ce bobina este aceea, nu prea seamana cu cele de audi. Poza nr 3
     
  15. gabarea 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4 B6, 1.8T, 2004, benzina, cabrio, 193CP, BFB
    cablurile acelea de intra in mufa bobinei si care erau in scurt, le-am izolat singur, neavand un electrician prin preajma. masina a mers ok, pana azi, cand a luat foc. noroc ca acum o luna m-a oprit un nene politist pe autostrada, mi-a luat certificatu pentru ITP expirat, si din acest motiv am ajuns la RAR unde m-au pus sa-mi cumpar extinctor. noroc ca-l aveam, altfel cred ca faceam mici pe masina la ora asta. noroc mare cu extinctorul :) pentru cei ce nu aveti, procurati-va!

    cum a luat foc? am fortat motorul, incercand sa ies din noroi. ma gandesc ca de la acel band izoler, ori a ramas un scurt pe acele cabluri, dar mai mult ca sigur firele s-au incins, iar band izolerul a luat foc, cablurile au intrat iar in scurt, si astfel mi-a luat foc bobina.

    deci treaba e nasoala, se vede din poze, toate mufele ce dau in bobine sunt topite. acum, pentru refacerea instalatiei electrice in zona cu pricina, toata cablaraia, se gaseste pe original sau trebuie de cautat de la dezmembrari?

    in afara faptului ca mi-a luat foc pe acolo, si in afara de schimbatul tuturor bobinelor si fiselor si cablurilor etc, mai trebuie de luat ceva in vedere? de verificat prin alte parti?

    bobinele care le recomanda producatorul care ar fi? Bosch, NGK sau Beru?
     
  16. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    repet intrebarea, ce bobine sunt la cilindrul 1 si 4 ?
     
  17. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Asa e Marius bobina aia nu prea seamănă cu celelalte...,iar ptr gabarea eu am cumparat NGK bobina care mi s-a ars,sunt mulțumit masina merge bine ,sunt de culoare roșie ,iar ca preț 125 ron
     
  18. gabarea 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4 B6, 1.8T, 2004, benzina, cabrio, 193CP, BFB
    mai exact firma bobinei nu o cunosc. insa scria pe ea VW/AUDI.
    am gasit la dezmembrari acele mufe, cu tot cu cabluri, insa e putin diferit la masa. la mine erau 4 caburi si 2 papuci ce aveau masa pe motor, iar la cele la dezmembrari, doar un singur cablu si un papuc. masina e la electrician acum, sper ca stie el cum sa adapteze masele acelea, ce fire sa traga, ce grosimi..
     
  19. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    eu nu inteleg de ce te legi la cap cand nu te doare. Esti sigur ca problema ta nu este din cauza ca ai folosit alte bobine de la alte motorizari, poate necompatibile cu motorul tau?
    De ce iti place sa umbli cu modificari cand este mult mai simplu sa cumperi o bobina pt motorul tau. Dar fiecare face cum crede.....
     
  20. gabarea 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4 B6, 1.8T, 2004, benzina, cabrio, 193CP, BFB
    am folosit acele bobine 2 ani de zile si n-am avut probleme decat acum cand au facut scurt firele ce dau in mufa bobinei.

    important acum este sa refac instalatia electrica
     

Distribuie pagina asta