1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bricheta si Prize 12 V la A4 B8 - sistemul de alimentare al brichetei / prizei

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de AlbertoV, 23 Feb 2013.

  1. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Salut.Urmeaza sa achizitionez fir neon pentru iluminat ambiental interior care scrie ca se conecteaza la 12v. am vazut ca pe bricheta din cotiera scrie 12v. da ca as conecta un incarcator auto la acea priza as putea conecta apoi cele doua fire neon la acel incarcator????? sau trebuie sa ma conectez efectiv la firele care alimenteaza acea bricheta... intreb pentru ca nu as mai vrea sa umblu si sa desfac plasticuri si celelalte. Si inca ceva ... daca nu functioneaza faza cu incarcatorul auto . la care sa leg firul neon... cum se ajunge la firele ce alimenteaza bricheta din cotiera ........multumesc
     
  2. 70mmy

    70mmy 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    B8, 2.0 TDI, 2012
    Salut,

    Am si eu nevoie de un sfat.

    Vreau sa fac bypass la releul pentru prize, ce se poate intampla in cel mai rau caz?

    Motiv: nu imi merg prizele din cauza bcm2, dar daca merg la output test pe bcm2 pornesc prizele cat timp ruleaza testul, deci cu siguranta problema e legata de bcm2/releu ... deci solutia usoara ar fi sa fac bypass la releu

    Mersi!
     
  3. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    A încercat cineva sa mute pini prizelor din mufa plus contact în mufa plus permanent? Sau cum se pot scoate pini fără sa-I deteriorezi ?
     
  4. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Da, se poate, eu am facut asta....ai nevoie de depinatori si schema din Elsa pt a identifica firele. Oricum, ca idee, sunt in dreapta spate in portbagaj toate alimentarile brichetelor si ai acolo si plus permanent, si plus pe contact.
     
  5. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Asta stiu,mufele sunt în partea dreapta din portbagaj,știu si unde trebuie sa-i mut,respectiv din mufa plus contact in mufa plus continuu.Voiam sa știu exact cum se pot scoate pinii .Kul poți sa-mi atașezi o poza cu depinatorul folosit și sa explici cum ai reușit sa-I scoți din mufa?Mulțumesc.
     
  6. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Am folosit ceva de genul asta, cu 2 "craci" :
    http://www.sculebgs.ro/electrica-au...oosening-tool-ce56-from-bgs-60100-detail.html
    Cum se scoate? Pai dupa ce ai identificat blocul de sigurante de unde trebuie sa scoti firul, scoti blocul de sigurante din suport sa poti sa umbli la el, scoti siguranta de unde se afla firul ce urmeaza sa il depinezi, eliberezi siguranta roz a blocului de sigurante care gliseaza intr-o parte si care impiedica eliberarea pinilor, apoi bagi depinatorul ala unde se alfa pinul sa ii eliberezi picioarele si cu depinatorul bagat, tragi de fir prin spate si iese. Apoi il inserezi in celalalt bloc de sigurante cu + permanent. Pinul arata ca in poza atasata, am incercuit aripioara pe care vei apasa cu depinatorul, una pe o parte, una pe cealalta. D-aia trebuie depinator cu 2 picioare pentru acest tip de pin. Poti sa apesi si cu niste ace de cusut, dar dureaza pana nimeresti locul. Vezi ca depinatorii cu 2 picioare sunt de mai multe marimi, in functie de marimea pinilor.

    225612_x800.jpg
     
    gabi_74 apreciază asta.
  7. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Perfect,asta nu știam,cum vin exact piedicile alea ale pinul, pentru ca eu încercasem cu ceva subțire sa bag acolo dar nu am reușit. Dacă mut toate prizele pe plus permanent ma gandesc ca nu apar probleme de orice fel pe partea electrica a mașinii.
     
  8. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Am rezolvat problema.Am folosit doua șurubelnițe foarte subțiri pentru deblocarea pinilor,extras pinii din mufa plus contact,mutat în mufa plus permanent,făcut și proba,totul este ok.Mulțumesc Kul pentru informațiile exacte.
     
    K U L apreciază asta.
  9. Iulian321

    Iulian321 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 1.8TFSI CJEB 2013
    @K U L ti ai pus priza in portbagaj?
    Ai postat pe undeva link sau poze? Aici nu am gasit

    P.S.. Cand ai timp pune o poza din portbagaj :)
     
  10. Cristian03 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2018
    Locație:
    Dudley - UK
    Masina:
    Audi a4 2000tdi 2010
    Salut,
    Am un audi din 2010 si nu functioneaza nici o priza. Siguranțele sunt bune. Când scanez cu vag com in modulul 46 si ii dau test "relay for power outlets " în da o eroare si zice : module not coded
    Stie careva ce e de facut ? Multumesc
     
  11. giradu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audi a4 b6 1.9, 131cp, 2002, motor awx
    Buna seara,
    Dețin un audi a4b6 1.9tdi 2002 și as dori sa anulez tensiunea brichetei când nu este cheia in contact. Am obiceiul sa uit încălzirea din scaune aftermarket in bricheta si rămân fără baterie.
    Aveți vreun sfat sau o procedura?

    Mulțumesc anticipat.
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Schimba alimentarea brichetei de pe terminalul 30 (plus baterie) pe terminalul 15 (plus contact).
     
    Ultima editare: 6 Ian 2019
  13. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    A montat cineva priza de 230 V in masina, in consola centrala ?

    [​IMG]
     
  14. Iulian21.96

    Iulian21.96 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2019
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a4 Avant 2.0 quattro 2014
    Salut,
    Am un audi A4 B8 2.0 TDI an 2014 si am o problema la priza centrală și cea din cotiera: nu imi mai functioneaza. M-am uitat la sigurante nu am nimic ars. Imi poate da cineva va rog un raspuns. Multumesc.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu iti poate spune nimeni un raspuns pe ghicite, din pacate. Trebue sa mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  16. Iulian21.96

    Iulian21.96 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2019
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a4 Avant 2.0 quattro 2014
    Ieri seara doar am pornit mașina am stat sa zic 20 de min prin service pana sa se încălzească, iar când m-am urcat din nou in ea sa plec pur si simplu nu mai funcționau...nu am nici o idee
     
  17. Danieltino

    Danieltino 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4,2.0 TDI,2015 190psi
    Am incercat si eu sa fac sa am curent la bricheta fara contact pus. Se pare ca la mine, Audi A4 din 2015, in soclul D nu am nici o siguranta iar toate prizele, cea de la bricheta, cotiera si cea din portbagaj sunt pe o singura siguranta, cea din soclul C si anume a doua cea de 20 amperi. Ba mai mult, am curent in ea si fara contactul pus. Banuiesc ca intreruprea curentului cand iau contactul se produce in alta parte. A reusit cineva sa activeze prizele sau macar una dintre ele, fara contact, la A4 B8.5 ?
     
  18. Horia Chirculescu

    Horia Chirculescu 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2017
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A4 Avant B8 TDI 2.0L 2015
    Danieltino, in B si E (negru) ai tensiune permanenta de la baterie (+12V). In C (maro) ai tensiune prin calculatorul de confort care o intrerupe (alimentarea cu energie) dupa un interval de timp daca nu este pus contactul/alte conditii. Poti sa muti firul si siguranta din C2 in B6 (care ar fi optionala pentru reglarea amortizoarelor) si vei avea permanent 12V la brichete.
     
  19. Danieltino

    Danieltino 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4,2.0 TDI,2015 190psi
    Ai facut tu asa si totul e ok?Am citit si pe alte forumuri si asta e prima solutie primita. As vrea sa fiu sigur ca totul este ok....


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  20. Horia Chirculescu

    Horia Chirculescu 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2017
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A4 Avant B8 TDI 2.0L 2015
    Eu nu doresc sa am prizele alimentate permanent. Ai mai sus in postarea lui giradu (#51) una dintre situatiile in care ai fi dezavantajat. In schimb am dorit sa am o priza USB (cu incarcator rapid 3.0) in portbagaj impreuna cu un DVR care ia semnal video de la cele doua camere (fata/spate). Nici astea nu le-am vrut alimentate permanent (din clema 30) desi DVR-ul este cu 2 carduri SDHC si nu ar avea un consum foarte mare. Totusi priza USB/modulul convertor QC poate sa livreze peste 4A, ceea ce ar putea fi o problema
     

Distribuie pagina asta