1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bricheta si sistemul de alimentare al brichetei la A3 8P

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Monroe, 3 Dec 2014.

  1. Monroe

    Monroe 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2014
    Locație:
    ********
    Masina:
    A3 sportback, 2.0 tdi BMN, 2006, quattro
    Ma poate ajuta cineva sa scap de alimentarea permanenta de la bricheta, sa functioneze doar cu contactul pus ?

    Sau se poate seta cu VAGCOM sa opreasca alimentarea brichetei dupa un interval prestabilit?

    Multumesc!
     
    Ultima editare: 3 Dec 2014
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se poate seta cu VCDS ce vrei tu sa faci. De ce vrei sa faci asta ?
     
  3. Monroe

    Monroe 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2014
    Locație:
    ********
    Masina:
    A3 sportback, 2.0 tdi BMN, 2006, quattro
    Am prea multi consumatori (statie cb, detector de radar, camera dvr, telefon la incarcat, s.a.) pe care ii mai uit peste noapte si imi papa bateria.
    Am gasit undeva conversia inversa, la tensiune permanenta, pentru A4 si am presupus ca e posibil.
     
    Ultima editare: 3 Dec 2014
  4. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Da, ia firul rosu/negru din siguranta SC28(din panoul de sigurante de pe partea soferului) si muta-l in siguranta SC8. Totodata pune-i si o siguranta de 20 de amperi.
     
  5. Monroe

    Monroe 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2014
    Locație:
    ********
    Masina:
    A3 sportback, 2.0 tdi BMN, 2006, quattro
    cata181 Incerc in sfarsit modificarea la Audi A3 8P Sportback 2006
    La 28 am geamuri electrice spate iar la 8 nimic. Ma poti ajuta cu o imagine cu descrierea sigrantelor in engleza ?

    Si cum ajung in spatele panoului? Nu vad cum e prins.

    Multumesc
     
  6. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Este 24 nu 28. Si da, pune la 8 pentru ca la 8 este normal siguranta pentru carligul de remorcare si este pe contact. Vezi atașament 160118
     
  7. Monroe

    Monroe 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2014
    Locație:
    ********
    Masina:
    A3 sportback, 2.0 tdi BMN, 2006, quattro
    Multumesc pentru raspunsul prompt.

    Oricum, ceva nu e bine, la 8 nu am pini (contacte) in siguranta.
     
  8. aldimit

    aldimit 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 1.8 , 110 kW AVJ 2003 , A3 Sportback,2,0 LTDI C.R. CBAB 2009 ,A4 1.9 TDI Quattro 2004
    Eu am facut modificarea tensiunii la bricheta asa cum se vede in imagini. Mi s-a parut mult mai simplu si practic, vezi daca te ajuta.
    DSC_0366 (1).JPG DSC_0368 (1).JPG DSC_0369 (1).JPG
     
    Monroe apreciază asta.
  9. Monroe

    Monroe 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2014
    Locație:
    ********
    Masina:
    A3 sportback, 2.0 tdi BMN, 2006, quattro
    Excelent, de unde ai luat adaptorul de siguranta? Cum ai facut contactul pe vechea siguranta 23 ? Papuc tata ? Trebuie inserat undeva anume, in partea de sus ?
     
  10. aldimit

    aldimit 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 1.8 , 110 kW AVJ 2003 , A3 Sportback,2,0 LTDI C.R. CBAB 2009 ,A4 1.9 TDI Quattro 2004
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pentru toti cei care nu detin un aparat de masura sau un creion de tensiune, lasati treaba asta in mana unor oameni competenti pentru ca riscati sa dati foc masinii. Orice modificare trebuie legata DUPA siguranta, nu inainte. Ori daca nu ai cum sa verifici asta, dai o palma la c*cat.
    Eu pentru statie, detector si camera dvr as monta MINIM alte 2 prize in locuri deloc vizibile iar firele ascunse prin plafon/stalpi/prag dupa caz... De ce? Pentru ca arata a masina de taxi cu atatea fire prin masina. Si pentru statie as monta siguranta pe fir separata. Nu de alta insa consider camera dvr mai importanta decat statia sau detectorul. Iar priza aia pe care tu vrei sa o modifici, as lasa-o pe terminalul 30 din simplul motiv ca ai dori sa iti poti incarca telefonul si cand nu ai contact si pentru ca si daca il uiti la incarcat (ceea ce ma indoiesc) consumul e insignifiant.
     
  12. Monroe

    Monroe 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2014
    Locație:
    ********
    Masina:
    A3 sportback, 2.0 tdi BMN, 2006, quattro
    Aparat de masura pentru ce ? Sa masori intensitatea e inutil daca nu stii diametrul firelor si ce curent suporta. Tocmai ca aldimit a rezolvat-o printr-o siguranta direct in tablou.

    Statia si detectorul le-am conectat direct si eu pentru ca nu le utilizez non-stop, cand fac un drum mai lung le pornesc.Camera insa nu vreau sa mearga si in garaj peste noapte si o cam uit pornita.
     
    Ultima editare: 21 Ian 2016
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Exact asta spuneam. Tu crezi ca aparatul de masura e pentru masurarea intensitatii!
    Cui ii pasa de intensitate? Discutia a plecat de la alimentare. Am explicat ce faci cu aparatul de masura insa tu nu ai inteles. Oricum, daca te pricepi asa de bine, nu stiu de ce mai intrebi pe forum.
    Faci ce vrei, ca e masina ta. :beee: Eu am incercat sa te ajut!
     
  14. Monroe

    Monroe 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2014
    Locație:
    ********
    Masina:
    A3 sportback, 2.0 tdi BMN, 2006, quattro
    N-am incercat sa fiu acid, scuze daca asa mi-a iesit.

    Explica-mi ce sa masor atunci? Tensiunea? E clar, daca are pin, are tensiune, Cat? 12 -14V daca nu e bolnav electromotorul. In rest ce sa mai masor? Am crezut ca vorbim de intensitate, daca poate sau nu sa suporte consumul cerut.

    Sau te referi la tensiune cu si fara contact?
     
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Am vrut sa spun ca atunci cand te legi la o siguranta alegi sa te legi la una care indeplineste conditia ta (adica plus contact) si care sa suporte surplusul de tensiune. Asta inseamna ca nu alegi o siguranta de management motor si cauti un fir relativ gros sau altfel spus, eviti sigurantele care au fire subtiri.
    Apoi trebuie sa determini care e intrarea (adica inainte de siguranta) si care e iesirea. Aici ai nevoie de un aparat de masura ca sa masori voltajul pe cei 2 pini ai sigurantei. Astfel scoti siguranta cu pricina afara si masori pinii. Pe unul ai tensiune (ala e inainte de siguranta) si pe altul nu (ala e dupa siguranta). Totodata vezi daca pe pinul pe care ai tensiune vine curent tot timpul (plus permanent) sau numai cand ai contactul pus (plus contact). Suplimentar e bine de stiu ca unele sigurante au plus contact pe treapta 1 (se numeste plus accesorii) iar altele au plus contact doar de la treapta 2 ( asta e plusul contact cand se aprind martorii in bord). Lucrurile astea, e bine sa le verifici pe masina ta, chiar daca ai acces la o schema sau ti-a spus cineva la care siguranta sa te legi. De ce ? Pentru ca exista situatii cand instalatia masinii tale e diferita (se fac modificari de la an la an de catre producator) sau pur si simplu a umblat altcineva inaintea ta si a modificat.
    Ok, acum daca te legi cu siguranta separata (adica pui tu o siguranta pe circuit) trebuie sa te legi inainte de siguranta din panou. Iar siguranta se calculeaza sa nu fie prea mare sau prea mica in functie de consunatori. Nu uita ca daca pui consumatori mari, va trebui sa alimentezi aceasta siguranta cu fir separat de sectiune potrivita pentru a nu fi suprasolicitat - la ce vrei tu sa pui, nu e cazul. Daca nu vrei sa adaugi siguranta de la tine, atunci te legi dupa siguranta masinii ca sa fi protejat de aceasta. Daca te legi inainte, nu ai facut nimic, pentru ca in caz de ceva probleme se supraincalzeste firul si poti lua foc. Sper ca ai inteles ce am explicat aici. De asta zic ca ai nevoie neaparat de aparat de masura.
     
  16. sergiu_vlad87

    sergiu_vlad87 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2015
    Locație:
    Popesti, Bihor
    Masina:
    A3, sportback, 1.6 FSI BLF, 2006
    As avea o intrebare: daca stie cineva daca se poate repara prinderea brichetei din consola dintre scaune? Neavand cotiera, m-am apasat din gresala pe bricheta si s-a desprins din acea consola dintre scaune. Bricheta functioneaza dar la fiecare denivelare se aud "greieri" in masina deoarece se misca in acel locas. Eventual daca m-ati putea ajuta cu un cod pentru consola, ca sa o schimb in caz ca nu se poate repara prinderea brichetei. Atasez si doua poze ca sa se observe cum bricheta e "cazuta" in consola. Multumesc !
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bricheta aia are niste "picioruse" de prindere. Demonteza si vezi ce s-a desprins/rupt si pe urma vezi ce cumperi. Bafta.
     
  18. Cinca Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A3 8P 2.0 BKD 2004
    salut!stie cineva de ce nu merge bricheta din consola de sub cotiera? am verificat sigurantele dar toate sunt ok..sincer nu stiu care numar este pentru bricheta..sau ce pot sa i fac sa o repar?
     
  19. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Salut!
    Bricheta are numarul 24, este o siguranta de 20Ah. Vezi daca o ai intreaga.
     
  20. Berea 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi a3 1.6 fsi 2006
    buna ziua !
    Am si eu un audi a3 sporback 1.6 fsi 2006 si am introdus din gresala cheia in bricheta si a facut scurt si nu mai merge.
    Ma puteti ajuta si pe mine sa stiu care si unde este siguranta de la bricheta sa o schimb va rog.Multumesc
     

Distribuie pagina asta