1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujii incandescente A4 B7 - martor aprins in bord - schimbare - cuplu de strangere si marca

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de S-line, 15 Iul 2008.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, difera. Data viitoare cumpara bujii dupa seria masinii. Difera volatajul, dimensiunea, filetul.
     
  2. P0recla 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4,2.0 Diesel, 2007
    am o problema serioasa cu bujia incandescenta nr 4

    Va salut,
    Sunt nou pe forum si sper sa postez unde trebuie. Am un Audi A4 B7 2.0 TDI model 2007 si am o problema care imi da foarte multe batai de cap. Acum 2 saptamani se aprinde martorul de la motor, ok, ma duc la service pune calculatorul, bujia incandescenta cilindrul 4, se rezolva, pun alta.
    Dupa 2 zile se aprinde iara martorul, ma duc la service, aceeasi problema care se rezolva, ca un baiat bun schimb iar bujia.
    Dupa 2 zile se aprinde iara martorul si ma duc la un alt service. Scot aia bujia 4 era facuta praf. O pun pe masa si se rupe varful, toti isi fac cruce si imi spun ce noroc am avut ca nu s-a rupt sa pice in piston ca imi facea praf motorul, super zic eu. Deci, bag alta bujie ii dau o cheie si o scot baieti sa se uite la ea, era praf la prima cheie.
    Raman toti stupefiati si nimeni nu stie ce are masina. Nu e de la buji si nici de la releu ca se impusca doar aia din cilindru 4. Sunt slabe sansele sa pateasca cineva asa ceva, dar ..... Pareri ceva ? Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Dec 2014
  3. badilosu

    badilosu 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI cod BRB, an 2007, sedan
    Fa un test de compresie.
     
  4. P0recla 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4,2.0 Diesel, 2007
    Pana la urma am fost la Midocar Otopeni.....am platit 1000 de lei(stiam ce ma asteapta) da macar sa fie rezolvata problema. Au zis ca e de la releu bla bla......eu zic ca daca e de la releu se ardeau toate......In fine am stat cuminte si i-am lasat sa isi faca treaba. Azi am facut masina....sper sa fie ok.
     
  5. cristi75 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    sangeorgiu de padure
    Masina:
    audi, 2.0, 2006
    Cine ma poate ajuta cu amplasarea releului de buji incandescente la audi A4 B7 an 2006. Sub volan sunt numai 4 relee din care doua de acelasi fel. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Dec 2014
  6. vicentiu75

    vicentiu75 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2015
    Locație:
    Piemonte
    Masina:
    Audi Q5 FY, 2017 ,cutie automata,2.0tdi 190cv,virtual cockpit
    Salut.Am un A4 B7 cod motor BLB, 2.0 tdi, 140 cp si azi mi s-a aprins semnul de bujie preincalzita (sau cum se cheama) impreuna cu ESP-ul si cel de la sistemul de control al gazelor evacuate. Cand am ajuns acasa, m-am uitat eu putin pe la motor si un grup de fire cel de langa un filtru de aer, din partea stanga s-a desprins si sa lipit de o teava de la motor ce e calda, asa ca un fir din cele multe s-a topit. Era lipit de acea teava. Am izolat firele dar tot asa raman martorii aprinsi in bord. Acum ca eram la masina am controlat si switch-ul de la pedala de frana si cred ca ala ori era rupt ori l-am rupt eu. Ce ar putea sa fie cu sistemul de gaze. Merci.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Apr 2015
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand ti-am mutat mesajul unde trebuia sa scrii. De fapt nici aici nu trebuia sa scrii pentru ca tot aiurea este postat mesajul dar fie.

    Intai faci diagnoza si pe urma vezi motivele pentru care ti s-au aprins martorii in bord. Mergi la cineva care are VCDS si stie sa il foloseasca bine ca sa identificati problema care o ai.

    Cum s-au desprins firele alea pe acolo pentru ca ele sunt bine legate si fixate pe o clema care intra fortat in filtrul de aer ? A lucrat cineva pe la masina aiurea fara sa le puna la loc ?
     
  8. Andrei Hermeniuc

    Andrei Hermeniuc 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP, 2007
    salut. scuza-mi ignoranta si/sau faptul ca nu am postat unde trebuia.. dar imi poti spune unde sunt localizate bujiile la audi a4 b7 cod motor bre? multumesc anticipat
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Andrei Hermeniuc Desfaci/Demontezi capacul motor, cel cu multe suruburi si o sa vezi bujiile.
     
  10. Ciprian.Mod Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 3.0TDi CDUC & A3 8P 1.9TDI BKC
    Vreau sa schimb bujiile la un BLB.
    Am citit acest topic si vad ca ultima recomandare despre producatori este data in 2010.
    Sunt noutati pe piata bujiilor? Ce producator recomandati? Eventual un model anume, intrucat banuiesc ca fiecare producator are o gama intinsa pe axa low-hi budget pentru fiecare tip de autoturism.
    Multumesc!
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cumpara BERU dupa codul original.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cumperi ce ai pe masina. Difera voltajul si pana nu desfaci nu stii ce voltaj au (4, 5 sau 11 volti). Intai desfaci si cumperi OEM de preferinta sau Behr, nu altceva.
     
    a4avantnl apreciază asta.
  13. Ciprian.Mod Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 3.0TDi CDUC & A3 8P 1.9TDI BKC
    Multumesc!
     
  14. cristi-kyd

    cristi-kyd 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2009
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 16v 140cp BLB, 2005
    Salutare,

    Cât ar trebui sa fie pre-glow time ul la bujii la a4b7 2.0tdi
    La mine e 0 și nu cred ca e ok.

    Mulțumesc.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Acum la temperatura asta exterioara este 0. Mai masoara la iarna sau cand temperatura scade sub limita cand intra bujiile adica sub 6-8 grade si bujiile intra in functiune pentru ajutor la pornire. Bafta
     
  16. XanderX

    XanderX 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2015
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    Audi A4 - B8 (2012) , 2.0 TDI , 177 cp.
    buna si am o intrebare si anume :
    care este diferenta intre aceste 2 buji incandescente ? inducindu-ma in eroare urmatoarele coduri: NGK 9835 respectiv NGK 9864
    1. http://www.epiesa.ro/bujie-incandes...7-2-0-tdi-ngk-9835/19844/10252/piesa-1270575/
    2. http://www.epiesa.ro/bujie-incandes...7-2-0-tdi-ngk-9864/19844/10252/piesa-1270582/
    ar fi numai pretul ? pt.ca am nevoie la masina din semnatura de 3 buc.( 1 buc.am schimbat acu 2 luni cu codul N10579805 tot NKG cumparat de la un magazin de profil .).
    Merci anticipat
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    N 105 798 05 are compatibilitate doar cu NGK 9864.
     
  18. XanderX

    XanderX 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2015
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    Audi A4 - B8 (2012) , 2.0 TDI , 177 cp.
    bujia nr2.care am schimbat-o de 2 luni o am la indemina cea defecta si are pe el inscriptionat :
    NKG CZ301 7V K79JC
    VW AG N10579803
    ( surprza doar acum... ca observ ca la magazin mi-au dat un alt cod N 105 798 05 ....acum care este cel bun oare ? hmmm. )
    ambele cred ca ar fi okey sper ...
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    N 105 798 03 este pentru BKE.
    N 105 798 05 este pentru BRE BRF BVF BVG BRD BVA.

    P.S NGK CZ304 este echivalent cu NGK 9864.

    Cam asta se intampla cand schimbati bujiile pe rand. ;)
     
  20. XanderX

    XanderX 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2015
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    Audi A4 - B8 (2012) , 2.0 TDI , 177 cp.
    N 105 798 03 este cea defecta care a fost pe masina ,asa a fost pe ea la cumparare , si eu am shimbat-o cu N 105 798 05 comandata de la un magazin de piese auto ....
    iar acum mai am nevoie de 2 bucati ( fiind defecte ) dar le voi schimba pe toate 3 acum. Voi atasa o poza:

    Untitled.jpg
     

Distribuie pagina asta