1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujii incandescente A4 B7 - martor aprins in bord - schimbare - cuplu de strangere si marca

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de S-line, 15 Iul 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Omule ce nu intelegi ? Bujia ta cu 3 in coada care ai gasit-o pe masina nu era pentru masina ta. S-a umblat acolo si s-a inlocuit aiurea de catre un prost. Intelegi asta ? Iti trebuie bujie cu 5 in coada sau echivalentul 9864 de la NGK asa cum ti-a spus audi66. Ce o fi asa de greu sa pricepi, nu stiu.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact !

    Pui N 105 798 05 / NGK 9864 / NGK CZ304. Atat !

    Asta este unul din multele motive pentru care bujiile se schimba la set, nu la bucata.
     
  3. XanderX

    XanderX 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2015
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    Audi A4 - B8 (2012) , 2.0 TDI , 177 cp.
    Mersi de intelegere si interpretare .
     
  4. Cata85 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4, B7, 2.0 TDI BLB 140 hp, 2005
    Buna seara! O situatie asemanatoare cu a lui XanderX... trebuie sa schimb 2 bujii la masina (dau o eroare la tester) dar nu stiu de care sa cumpar(marca, material, amperaj, voltaj). Decat sa inlocuiesc cele 2 si celelalte ramase pe masina sa fie imbatranite m-am hotarat sa le inlocuiesc pe toate 4. Acum am nevoie de un sfat avizat avand in vedere ca am masina de 1 an si nu stiu ce fel de bujii sunt pe masina sau daca sunt compatibile cu codul motorului.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste topicul asta inca odata. Intai desfaci si pe urma cumperi pentru ca sunt mai multe modele de bujii la aceste masini. S-a mai repetat asta.
     
  6. Sandu1993

    Sandu1993 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B7 2007, 2.0 TDI, BRE, 140 cp.
    Salutare băieți!
    Stie cineva, la 2.0 TDI BRE, becul de la bujii se aprinde cind e cald sau doar cind e mai frig? Am mașina de vreo 4 luni si inca nu am văzut becul aprins vreodată, stiu ca normal se aprinde pe o secunda/doua
    Mulțumesc
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se aprinde intotdeauna la punerea contactului dar cand este cald in mediul ambiant se stinge instantaneu si de aia nu l-ai vazut. Acum inca este cald afara pentru ca bujia sa stea mai mult la preincalzire. Daca nu ai erori pe VCDS, la bujii, nu te intereseaza altceva.
     
  8. Sandu1993

    Sandu1993 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B7 2007, 2.0 TDI, BRE, 140 cp.
    Înțeleg ca e cald, dar Ideea este ca nu se aprinde nici pe o secunda macar, ca m-am uitat si nu odata la bord..Am mai avut diesel si stiu ce înseamnă bujii, am avut multa treaba cu ele. Acest Audi il am de vreo 4 luni si ma întreb, e tot Ok sau cind va veni frigul sa astept surprize.
    Mai stiu ca sunt unele mașini la care becul nu se aprinde deloc cind e cald, se începe a aprinde doar cind afara e 0 sau -5
    Si ma gindeam ca poate si la mine e asa, dar am mai văzut multe Audi la care se aprinde pe o secunda si se stinge
    Dar la dieselul care l-am avut, cind apărea vreo problema cu bujiilor atunci cind porneam contactul becul se aprindea,se stingea sau: se aprindea pe citeva secunde, se stingea, porneam motorul si becul se aprindea inapoi, asa cu motorul pornit

    Cand am cumparat-o am verificat-o si nu mi-a dat nici o eroare
     
    Iulianlulian apreciază asta.
  9. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Salutare
    De cand am luat masina am o problema. Imi apare in fiecare zi , daca pun VCDS, eroare pe toate bujiile. Becul se stinge imediat , dar la prima pornire dimineata se balbaie vreo 10 secunde. Nu moare dar 10 secunde se balvaie. Dupa, merge bine. Orice alta pornire in ziua aia merge la sfert. Nu am avut timp sa vad daca sunt bujiile toate arse, dar la cat de ingrijita era masina imi este greu sa cred ca sunt toate arse.
    Este posibil sa fie de vina releul? Din cate stiu nu apare pe VCDS releul.
     
    Maryus2552 apreciază asta.
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Schimba-le, nu ai nimic de pierdut.
    Bujiile la tipul tau de motor oricum se schimba odata la aprox. 120.000 km chiar daca nu dau eroare.
     
  11. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Eu le schimb de schimbat ca e pacat, dar mi se pare ciudat sa dea eroare pe toate. E posibil sa fie si releul? E acelasi releu 202 ca la B6?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Releul 461 din cutia ECU.

    P.S Nu e V6, tu ai doar 4 bujii si sunt toate sansele ca sa fie toate arse, am mai intalnit. :)
     
  13. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Revin cu bujiile. Am comandat un set de bujii Beru pentru BLB. Nelamurirea mea este daca sunt cele bune :). Eu am avut pe masina Beru 0 100 266 004 / N 105 798 02. Cele care au venit pe colet au doar codul 0 100 266 009. Fara celalalt cod. Mai apare 4,4 V langa cod. Sunt cele bune pentru BLB-ul meu?
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt bune. :)
     
  15. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Sar'na :) . Astept maine dimineata sa vad cum porneste.
     
    flavius.bacaintan apreciază asta.
  16. yo99cdt

    yo99cdt 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 B7 BLB 2005
    zamolxez Salut,
    S-a rezolvat problema cu eroarea pe bujii dupa schimbarea lor ? Am aceleasi simptome avute de tine si m-am gandit sa nu fie releul si sa le schimb degeaba.
     
  17. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Da s-a rezolvat. Erau toate arse.
    Mi s-a părut ciudat sa se ducă toate odată. Am vb cu cineva sa îmi dea niște bujii sh sa vedem dacă e problema din releu. Avea 3 oprite de pe o masina dezmemebrata cu câteva luni înainte. Când le-a demontat de pe masina erau bune, probate. La câteva luni distanta nu mai erau. Masina mea a stat nepornita vreo 8-9 luni. Ciudat dar se pare ca se duc dacă nu sunt folosite ceva timp.
    Poate stiu altcineva mai bine.
     
  18. yo99cdt

    yo99cdt 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 B7 BLB 2005
    Multumesc. Asa s-a intamplat si la mine. A stat masina 2 luni si la revedere bujii. Ciudat..
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cand se aprind bujiile in bord poate semnaliza si o problema pe partea de injectie.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ca ii semnalizeaza in bord nu este totuna cu faptul ca se opreste motorul din cauza bujiilor. Spira aia se aprinde intradevar si din cauza alimentarii dar nu are legatura bujia cu opritul motorului asa cum a mentionat el.
     

Distribuie pagina asta