1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujii incandescente A4 B7 - martor aprins in bord - schimbare - cuplu de strangere si marca

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de S-line, 15 Iul 2008.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Evident ca nu i se opreste motorul din cauza bujiilor. :) Ar trebui sa faca o diagnoza sa vada ce erori are stocate.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta i-am zis si eu.
     
  3. AdrianGafton 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2015
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI 2006 tip motor BPW
    Salut. Am o intrebare. M am uitat pe ETKA pentru coduri de bujii si releu bujii si am cautat dupa aceste coduri pe site-uri de piese auto iar bujile dau de 7V si releul de 12V. Intrebarea mea este nu se ard bujiile daca ele sunt de 7V si releul e de 12V? Multumesc
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Cumpara conform codului tau si mai bine spus conform cu ce ai pe masina (asta daca mai sunt cele originale pe masina). Vezi cum le desfaci ca poate le rupi in chiulasa.
     
  5. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Salut.
    Am un comportament tare ciudat la o bujie.
    Mi-a aparut la un moment dat eroarea 05661 - Glowplug for Cylinder 4 (Q13): Open Circuit. Bun, iau alta bujie, OEM N10591608, o montez si dupa 3 porniri (la rece)surpriza: se aprinde senzorul de motor in bord, aceeasi eroare. Inlocuiesc si releul, aceeasi problema: dupa 3 porniri apare martorul. Eroarea nu o pot sterge cat motorul e rece, doar dupa ce se mai incalzeste ( ceea ce e normal pentru ca ECU nu ajunge la ea).
    Am facut urmatoarele teste:
    1. verificat continuitate cablu, OK
    2. scos senzor temperatura motor, scos bujiile 3 si 4 din chiulasa, cand pun contactul se aprind instant ( inclusiv cea veche). In scenariul asta, dupa ce pun a 3 oara contactul, pe vcds apare eroarea, desi bujia e aprinsa. Am pus bujia noua si cea veche in fisa 3 si functioneaza perfect.
    Deja ma exaspereaza. Daca cineva ma poate ajuta, as fi foarte recunoscator.
    P.s avand in vedere ca in perioada asta e frig, trebuie o data la 2-3 zile sa intru cu vcds sa sterg eroarea. E jenant.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se pare ca ai problema de care 90% din posesorii de Jetta se roaga sa scape.

    Schimba fisa cu totul, are cod 028 971 782 A si costa in jur de 55-60 ron OE.
    Nu stiu daca este si cazul tau, dar am observat ca ai schimbat doar o bujie. La alte marci daca diferenta intre bujia noua si cele vechi e mai mare de 3ohm, nu scapi de eroare.
    Deci, ar trebui sa le masori pe toate, nu doar sa le verifici daca se aprind.
    Am inteles ca bujia noua si cea veche functioneaza perfect in orice pozitie ai pune-o, dar eroarea se muta sau ramane permanent pe cyl 4 ?
     
  7. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Eroarea ramane permanent pe cilindrul 4. Acum merg pe bujia veche,care functioneaza perfect, si tot am eroarea. Cred ca problema e de la fisa:(...
    O sa incerc si sa masor bujiile.
     
  8. George Razvan

    George Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2017
    Locație:
    Derby - UK / Bacau - Romania
    Masina:
    Audi A4 1.9tdi(BKE) 2005
    Salutare tuturor,
    In urma informarii din acest topic am fost sa cumpar niste bujii pentru un audi A4 B7 1.9 tdi 2005 motor BKE si cei de la magazin mi-au dat marca Beru cu codul 100 266 008. E total diferit codul fata de ce am gasit scris pe forum, iar pe net am gasit ca ar fi de Octavia 2
    Problema e ca sunt in Anglia si cam toate magazinele unde intrebi iti cer numar de inmatriculare si dupa ala iti da piesa, asa e sistemul aici. Aveti idee se potrivesc sau le duc inapoi ?
    Multumesc.
     
  9. George Razvan

    George Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2017
    Locație:
    Derby - UK / Bacau - Romania
    Masina:
    Audi A4 1.9tdi(BKE) 2005
    Salutare,
    Ca informare, am avut eroare pe toate 4 bujii, la un motor cod BKE 1.9 si desi credeam ca nu ar putea fi duse toate bujiile (eventual releu bujii) in urma schimbarii tuturor cu altele noi identice cu cele gasite pe motor, problema s-a rezolvat. Nu mai am nicio eroare. Multumesc tuturor pentru informatiile date.
     
  10. Arthur884

    Arthur884 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 TDI, 2005 motor BLB
    Salut,sunt nou pe forum si nu stiu daca am postat unde trebuie. Am o problema cu masina mea.La prima pornire dimineata imi porneste f greu,am facut o scanare si am vazut ca am o problema la releu sau bujii. Nu am nici un martor aprins pe bord. Dupa ce porneste si il las cel putin 1 min si il opresc si pe urma il pornesc din nou .. porneste la sfert de cheie.
    Masina este un audi a4 b7 2.0 tdi 140 cp motor blb.
     
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Verifica releul/vezi sa nu fie corodat in soclu/verifica sa nu ai apa la ecu.

    DACA temp.exterioara nu e sub 5° sa stii ca bujiile nu sunt alimentate.

    Cum a pornit cat a fost cald afara??
     
    Ultima editare: 12 Oct 2017
  12. Arthur884

    Arthur884 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 TDI, 2005 motor BLB
    am schimbat ieri releul si acuma imi apar alte erori.
    de pornit a pornit bine ca nu a fost frig afara,cu releul schimbat.
    dar acuma nu stiu ce sa fac cu erorile astea .... le sterg si iara apar.
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai o problema de cablaj pe circuitul bujiilor incandescente, contacte imperfecte, oxidare a contactelor firelor/sigurantei, fire rupte, etc.
    Nu cred sa fie arse chiar toate bujiile, desi au mai fost cazuri. Verifica-le si pe alea.
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17055/P0671/001649
     
  14. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Salut,
    Am cautat pe un site de piese bujii incandescente pentru motorul meu BKE.
    Diferit de ce am citit in topic (exemplu postul de mai sus al lui audi66, eu am gasit codurile urmatoare:
    1. Beru GE100
    2. NGK 7560
    , corespunzatoare codurilor OE Audi: N10591602, N10591603.

    Imi puteti spune daca cele 2 variante (NGK sau Beru) sunt compatibile pentru motorul meu?
    Doresc sa merg cu ele pentru montaj, nu sa le desfac la service si pe baza codului celor existente sa mi se inlocuiasca acolo din stoc.

    Multumesc si weekend excelent!
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    ETKA imi da doar bujiile din poza atasata pentru BKE.

    N 105 916 02 are ca echivalent Beru GE100
    N 105 916 03 are ca echivalent Bosch 0250402005

    Le cumperi dupa ce le demontezi de pe masina si vezi ce ai, Beru sau Bosch.

    upload_2017-12-9_14-49-36.png
     
    remix apreciază asta.
  16. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Multumesc @audi66!
    Tin minte ca am schimbat acum vreo 2-3 ani o bujie pe Beru, cilindrul 2...
    Daca sunt diferente si intre cele doua coduri OE pentru BKE (cu terminatie 2 respectiv 3), as merge pe Beru, evitand astfel nepotriviri ale Bosch sau NGK.

    Mi se pare absurd ca pentru acelasi motor sa existe 2 coduri care sa nu se potriveasca intotdeauna ambele.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Exista mai multe coduri pentru ca la momentul respectiv fabrica a avut contrat cu mai multi producatori. De asta intai demontezi si pe urma cumperi.
     
  18. remix

    remix Silver Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BKE), 2005
    Multumesc de raspuns!

    Mai am cateva intrebari:
    1. S-ar impune utilizarea de spray/solutie degripanta, avand in vedere ca nu s-a umblat la 3 dintre bujii de cel putin 4-5 ani (+ cine stie cati ani inainte de asta)?
    Am citit chestia de mai jos pe un forum extern:
    • Use a good penetrating fluid every day for a fews days, prior to plug removal
    2. Am comandat la risc pana la urma, Beru GE100. Cum sunt acestea: metalice sau ceramice?
    As vrea sa stiu ca sa urmaresc strangerea lor la service, conform citatului de mai jos:
     
  19. George Razvan

    George Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2017
    Locație:
    Derby - UK / Bacau - Romania
    Masina:
    Audi A4 1.9tdi(BKE) 2005
    Salutare,
    Am un A4 B7, 1.9 tdi (motor BKE) si de vreo cateva zile gasesc cu VCDS pe motor eroare pe bujia cilindrul 4 (electrical fault). Mentionez ca bujiile marca BERU le-am schimbat toate odata acum 4 luni.
    Acum 2 zile am schimbat din nou bujia 4 (aceea care vine langa baterie) dar eroare imi tot apare. Banuiesc ca fisa de la bujie ar fi defecta.
    Aveti idee, ar putea fi altceva ? Si daca e fisa. se schimba separat sau tot setul ?
    Multumesc.
     
  20. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    S-ar putea sa fie inversate fisele(1 cu 4). Eu asa am patit:aveam eroare pe 4 si ,de fapt, bujia 1 avea probleme. Inainte sa schimbi fisa poti verifica continuitatea ei.
    Daca ai un voltmetru verifica rezistenta tuturor bujiilor.
     

Distribuie pagina asta