1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujii incandescente A4 B7 - martor aprins in bord - schimbare - cuplu de strangere si marca

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de S-line, 15 Iul 2008.

  1. George Razvan

    George Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2017
    Locație:
    Derby - UK / Bacau - Romania
    Masina:
    Audi A4 1.9tdi(BKE) 2005
    Nu cred ca sunt inversate fisele Sorin pentru ca acum 4 luni cand am schimbat toate bujiile( aveam eroare pe toate 4), am pus fisele inapoi asa cum le am gasit....
    Si de atunci pana acum o saptamana la fiecare scanare nu am avut nicio eroare legata de bujii.....
    O sa verific continuitatea la fisa.....
    Multumesc oricum!
     
  2. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Nu am zis ca le-ai inversat tu, nici nu aveai cum, poate doar 2 cu 3 pentru ca restul sunt scurte. Sunt inversate in releu, din fabrica.Cel putin asa a fost la mine
     
  3. Lurkerzzzz 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4.2.0TDI.dld.2005
    Salut, in urma unor scanari cu VCDS, am urmatoarea eroare bujie cilindru 1 si modul comanda bujii, necesita inlocuite ambele?sau eroarea la modul este din cauza la bujie?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  5. LucianAgr

    LucianAgr 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 140 cp an 2007 cod motor BPW
    Va salut
    Am niste semne de intrebare in ceea ce priveste bujiile de la masina din profil :
    Ieri m-am hotarat sa le schimb.M-am uitat ce fel de bujii imi trebuie si am gasit compatibile cu masina mea de 7v lungime totala de 97mm.ok..
    Le-am scos si surpriza..cele montate pe masina sunt mai mari decat 97mm tot de 7 v cred daca nu ma insel ca sunt de 105mm
    Mentionez ca dimineata la prima cheie porneste la sfert numai ca timp de 1..2 secunde motorul parca ar porni in 2 pistoane ( balbaie)
    Si cu ocazia asta am hotarat sa le schimb..oricum trebuie schimbate ca au ceva ani...ele se inrosesc ca mi le-am probat scoase pe rand cu un fir de la baterie
    Intrebarea este...Ce fel de lungime sa pun? Ce am gasit pe masina mai lungi tot de 7v SAU ce se recomanda exact pt masina mea
    Va multumesc si poate cineva ma ajuta cu un sfat
    Numai bine va doresc
    Atasez si cateva poze cu ce am pe masina acum cele mai lungi decat ce zice la "carte" IMG_20171229_155004.jpg IMG_20171229_155041.jpg
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pe masina ta se monteaza bujie originala si atat sau echivalentul ca si marca cu cea originala adica cu acel cod scris pe bujia ta din poza atasata. Codul este N105916.08

    Sunt peste 5-6 modele de bujii originale cu lungimi diferite si voltaj diferit de 4.4 V, de 5 V, de 7 V, si de 11 V, la fel si cu lungimi diferite

    Ca sa inveti ceva. La motoare PD cu o buna compresie chiar si fara bujii functionale motorul porneste fara probleme. Deci problema ta cu pornirea si functionarea motorului nu are nici o legatura cu faptul ca tu nu ai bujiile bune pe masina. Mai ai multe de invatat despre masina care o ai si despre motorul care echipeaza masina ta.

    In opinia mea bujiile care le ai tu acum pe masina sunt foarte bune si nu ai de ce sa le schimbi. Bujiile nu se schimba daca nu dau eroare la diagnoza. Bafta.
     
  7. LucianAgr

    LucianAgr 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 140 cp an 2007 cod motor BPW
    Mulțumesc pentru sfat
     
  8. Soare Daniel

    Soare Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2017
    Locație:
    Găești
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 tdi 2006 BPW
    Salut,
    La erorile de mai jos care poate fi problema ? Porneste foarte greu dimineata sau dupa un timp de cel putin 3-4 ore, bujiile sunt schimbate toate 4 de 2 saptamani

    20181221_165920.jpg
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai erori pe toate bujiile, verifica releul.
     
  10. Soare Daniel

    Soare Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2017
    Locație:
    Găești
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 tdi 2006 BPW
    Am verificat aseara releul, un electrician, dupa 4 ore de asteptare sa se raceasca motorul mi-a pus un fir cu un bec in capăt, minusul pe baterie si la fiecare fisa am pus contactul si se aprindea becul, concluzia fiind ca releul este bun, trimite curent. Bujiile mi le-a verificat si se aprind fiecare. La plecare masina mea iarasi a pornit greu ramanad eroare cu circuit intermintent de data aceasta, pe toate cele 4 bujii. Ce mai poate fi/avea? Ma poate ajuta cineva cu o parere, ce ar mai trebui verificat. Senzorul de temperatura avea valori normale, nu oscila si nici nu erau eronate.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mai ai codul bujiilor montate ?

    Singurele variante care le vad, ori nu suntt bujiile pt. masina ta, ori ai nevoie de un update la ECU.
     
  12. Soare Daniel

    Soare Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2017
    Locație:
    Găești
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 tdi 2006 BPW
    Bujiile sunt ngk de 7v, am vazut cum se aprind toate 4. Un alt mecanic si-a spus parerea ca fiind oringurile de la injectoare.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Problema ta e de natura electrica, nu mecanica.

    Ti-am cerut codul, nu brand-ul.

    Dar deja imi cam dau seama unde e problema. Tu trebuia sa ai bujii Beru sau Bosch, iar pentru NGK iti trebuie un update de soft. De multe ori am vazut atentionarea in ETKA.
     
    Scorpyon apreciază asta.
  14. Soare Daniel

    Soare Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2017
    Locație:
    Găești
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 tdi 2006 BPW
    Salut, bujiile sunt identice ca si cod cu cele schimbate. Ngk 7v. Cu ngk am mers de cand am masina (2 ani) fara probleme. Chiar si iarna trecuta nu am avut nici o problema
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Inteleg, dar imi dai codul sau trebuie sa duc vreo munca de lamurire cu tine ?

    Daca ti-l mai cer si a 3-a oara fara rezultat, ma retrag din discutie.
     
  16. Soare Daniel

    Soare Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2017
    Locație:
    Găești
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 tdi 2006 BPW
    Salut, Audi66, imi cer scuze. Acestea sunt bujiile de pe masina. Exact acelasi tip de bujii le am de 2 ani. Deci eu unu nu banuiesc bujiile. Dupa ultima verificare cand am fost de sa uitat un electrician la releu (la verificat) si am resetat eroarea cu circuit intermitent, nu mia mai aparut nici o eroare pe bord in schimb a mai pornit greu. Ieri cand am pornito pe la ora 10 dimineata dupa toata noaptea de stat a pornkt la sfert la prima cheie, erau si 3 grade afara. In schimb azi de dimineata tot greu a pornit. La diferenta asta de grade senzorul de temperatura poate influenta cu ceva? Poate citeste eronat temperatura.
     
  17. iustin Govoreanu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2019
    Locație:
    valcea
    Masina:
    audi a4 b7 1.9 tdi 115 bhp bke 2005
    Salutare,
    Detin si eu un audi A4 B7 1.9 tdi 115 bhp motor BKE si ma confrunt cu o mica problema: pe tester imi da eroare pe toate bujiile. Am incercat metoda cu becul sa vad daca se aprinde si surpriza a fost sa vad ca nu s-a aprins becul pe nici o bujie. Stiti cum pot sa verific si releul ? Multumesc
     
  18. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Ce spune metoda aia cu becul : daca se aprinde e arsa bujia, sau este buna?
    Logica mea imi spune ca o bujie are o rezistenta legata intre polul de alimentare si cel de masa.Daca iau un bec si il conectez pe baterie la +, iar masa incerc sa o iau prin bujie, becul se aprinde doar daca bujia e buna.
    Poate ma insel.....dar eu zic sa verifici mai bine bujiile inainte de a cauta releul(ai pe topic pozitia si numarul releului).


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    O bujie trebuie sa arate pe multimetru maxim 1-1,5 ohm. Daca e peste, chiar daca nu da eroare pe VCDS si trece testul becului, e dusa.
     
  20. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Epopeea unui schimb de bujii..
    Stimati colegi, va expun o mica si neplacuta patanie legata de schimbul de bujii ce va poate fi de folos.. la o revizie am zis sa verific si bujiile pt ca nu-micea cum pornea la rece iarna fiind, si da, o bujie era arsa. Se comanda bujii, se schimba, toate bune si frumoase iar dupa cateva mii de km cand am ajuns in `doiceland` check engine aprins in bord! Nu am experiente placute cu service-urile in Germania, au dat chix si la reprezentanta dar asta e o alta poveste, am un prieten mecanic, ma rog schimba piese si revizii, pune un tester( nu vcds) si da eroare P0671 adica ceva la bujii, cablaj! Mi-a confirmat si ovidiu_tm asta( multumiri pe aceasta cale) i-mi spune sa verific bujiile si cablajul dar stiind ca bujiile sunt noi iar anterior cand am avut o bujie arsa nu am avut eroare in bord am tras concluzia logica cum ca ar fi de la cablaj. Ma uit pe net. ebay, si gasesc un chit reparatie fise de bujii la 18 euro buc, ma duc la un service autorizat si expun ce v-am scris si voua, las masina, iau masina tot ok! Spune ca a mai gasit o eroare si pe cilindrul 2, schimba 2 fise cu 2 chituri, cost 80 de euro! Dupa 2 zile cand sa vin acasa la izolare iar check engine...
    Ajuns aici am dat masina unui prieten, altul decat cel cu revizia...si???
    Bujiile, Bosch, au fost gresit comandate, pe 5 volti, la codul meu de motor se pun pe 7 volti, 2 bucati erau arse, normal cred, comandat altele, NGK, si s-a rezolvat!
    Neatentie, sau altceva dar ma costat un schimb de bujii cam 250 de euro plus nervi, concluziile le trageti voi!
     

Distribuie pagina asta