1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujii incandescente A4 B8 - martor aprins in bord - schimbare - cuplu de strangere

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Silviu 28, 19 Sep 2012.

  1. silentvenom93 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Locație:
    Fălticeni
    Masina:
    Audi A4 Sline 2.0 tdi 125 kw
    Salut colegi,astazi cand mergeam spre munca mi s-a aprins intermitent martorul de la bujiile incandescente aveti idee de ce anume ati mai patit asa ceva?Sa fie vreo bujie arsa sau de la releu?multumesc
     
  2. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Martorul semnalizeaza o pb electrica, nu neaparat pb la bujie-care e folosita de diesel doar la pornire. Posibil pb pe parte de turbo, rampa injectie etc. Iti apare la scanare ce a avut.
     
  3. dorutzu74 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2009
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A6, 2011, CAHA, 125 KW, A4,2009,CAGA,105KW
    La mine se aprinde (foarte rar), cand am probleme la EGR. Masina nu mai vrea sa traga. Daca o opresc o secunda, merge normal. Va trebui sa schimb sa sa incerc o curatare a EGR-ului.
     
  4. silentvenom93 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Locație:
    Fălticeni
    Masina:
    Audi A4 Sline 2.0 tdi 125 kw
    Multumesc mult am sa incerc sa ajung pe la service saptamana viitoare
     
  5. silentvenom93 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Locație:
    Fălticeni
    Masina:
    Audi A4 Sline 2.0 tdi 125 kw
    Va salut din nou colegi,am reusit saptamana trecuta sa imi fac timp sa ajing si pe la un service pentru o diagnosticare dar spre nemultumirea mea nu a iesit nimik pe tester nici o eroare nici pe motor nici pe tot sistemul.Problema este ca ink continua sa se aprinda acel martor asa cam la cateva zile.Am verificat si ledurile ca multi prieteni miau spus ca e de la un bec sau de la swich-ul de la frana sau de la pilotul automat totul functioneaza.Aveti idee ce altceva ar putea fi?
     
  6. alin1gsm

    alin1gsm 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2015
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0L, 2009
    Intrebare: am un a4 2009 diesel 2.0l, dimineata se pune contactul si se lasa cateva secunde sau se porneste direct? cum si in ce fel este mai corect? multumesc
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai citit manualul de intretinere si ultilizare a masinii care o detii ? Citeste manualul ca sa eviti pe viitor asemenea intrebari inutile. Sa nu-mi spui ca ai manualul in alta limba decat romana pentru ca era de datoria ta (chiar obligatie) sa cauti, sa citesti si sa inveti manualul in limba romana pe care il gasesti, de exemplu, in aceasta arie in topic special creat.
    Referitor la pornirea motorului: se pune contactul si se observa in bord ca se aprind niste martori printre care si semnul bujiilor incandescente. Dupa ce se stinge acel martor luminos al bujiilor se porneste motorul. Vara indicatorul / martorul luminos se stinge aproape instantaneu iar iarna cand se porneste motorul dupa o mai lunga stationare indicatorul / martorul luminos se stinge ceva mai greu deoarece se face mai greu incalzirea camerei de ardere a combustibilului, fiind motorul rece. Bafta.
     
    Ultima editare: 1 Oct 2015
  8. alin1gsm

    alin1gsm 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2015
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0L, 2009
    am citit, citez: "se pune cheia in contact, se apasa frana, se pune in pozitia P sau N (cutie automata) si apasa cheia pt a porni motorul. La motoarele diesel dureaza mai multe secunde in zilele reci." Aici este nelamurirea mea, nu se specifica nimic de pus contactul!!!!! Nu e normal sa ma certi, mersi. deci, cum e pana la urma?
     
  9. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Pui contactul, astepti sa se stinga becurile, mai stai 2 secunde si dai la automat. Happy?
    La vara, dupa ce se sting becurile dai direct. Ce sa mai spun ca prin service-uri, inclusiv la reprezentanta, nu mai asteapta nimeni, da la automat de cum se urca in masina....
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu te-am certat (daca te certam mesajul era scris altfel) dar nu consider normal sa pui asemenea intrebari. Chestia asta
    este acelasi lucru cu "a pune contactul" asa cum ti-a spus si cata181. Tu neavand sistemul de rotire al contactului ai tot doua faze de initializare pentru pornirea masinii. Prima data pui/introduci cheia in contact care echivaleaza cu rotirea cheii in contact la o masina ce are contact normal (sistem vechi) si a doua faza este apasarea cheii in contact pentru a pornii efectiv masina ta. Acum ai inteles ?
     
  11. alin1gsm

    alin1gsm 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2015
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0L, 2009
    Stiam ca sunt doua pozitii, doar ca am auzit si alte zvonuri cum ca la acest tip de motor poti porni direct, fara contact, asata mi a dat de gandit pt ca nu mi se parea normal, am citit si manualul si nu e specificat exact, e cu subinteles, din acest motiv am zis sa intreb, cred ca e singurul loc unde se poate clarifica. Ideea e ca oricum eu pun contactul de fiecare data inainte de a o porni.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La orice masina diesel poti sa pornesti direct (fara sa astepti) dar asta nu inseamna ca este corect sau bine pentru motor mai ales iarna. Bafta.
     
  13. laaav

    laaav 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI Quattro 143 CP 2010
    Eu o pornesc direct, fiindca am observat iarna trecuta ca ea sta 1-2-3 secunde de cand apas cheia si apoi porneste in functie de cat e de frig. De aici am tras concluzia ca ea porneste cand atinge "conditiile optime".
     
  14. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    A4 B8 se porneste "direct" pt. ca nu exista pozitie de "contact" clasic, totul e automat
    cand e frig afara pornirea e intarziata automat cu 1-2 secunde pana cand se incalzesc bujiile incandescente
     
  15. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    sandumbogdan Poate nu inteleg eu exprimarea ta corect, dar cum nu exista pozitie de contact ? Cand bagi cheia fara sa apesi pe ambreiaj, aia ce e ?

    Nici nu cred ca se merita de discutat in topicu asta pe tema data.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ne oprim aici cu discutia despre pornirea masinii. Aceasta discutie si asa nu are legatura cu titlul topicului la fel cum a mentionat colegul andyzaharia. Multumesc.
     
  17. audi_8k

    audi_8k 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2014
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi tt 8j 2.0 tdi quattro 2010
    Salut,

    Imi poate confirma careva daca codul de bujie 0100226338 BERU este ok pentru audi a4 b8 2.0 tdi CAGB.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ti-am atasat print din ETKA cu ce bujii trebuie la CAGB. Vezi ca difera in functie de anul fabricatiei.

    Beru 0100226338 are ca echivalente 059 963 319 - 059 963 319 A - 059 963 319 H
     
  19. audi_8k

    audi_8k 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2014
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi tt 8j 2.0 tdi quattro 2010
    Multumesc pentru lamurire.
     
  20. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Astazi stateam si ma gandeam daca tot vine iarna, cum fac sa maresc timpul de incalzire al bujiilor incandescente pentru o pornire mai facila la temperaturi negative.

    Stiu sigur ca pentru modelele PD exista o adaptare, pe care de altfel o si facusem si am fost foarte multumit cu aceasta.

    In consecinta, are careva informatia legata de cum putem seta un timp marit in care bujiile incandescente sa isi faca treaba inaintea pornirii la rece?

    Multumiri.
     

Distribuie pagina asta