1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujii incandescente A4 B8 - martor aprins in bord - schimbare - cuplu de strangere

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Silviu 28, 19 Sep 2012.

  1. Amboo

    Amboo 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2020
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    A4 B8 CAHA 2010 Quattro
    Astazi am trecut pe la Bunicu’ de la Urziceni, cu o bujie figuranta care se invartea in gol. In 10 minute, Bunicu’ a scos-o ca pe o masea stricata.
    MARE om, MARE caracter, SUPER meserias.
     
    cata181 apreciază asta.
  2. Cipoc

    Cipoc 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2017
    Locație:
    Alba-Iulia/BELGIA
    Masina:
    A4 Avant TDIe2.0 R4 CAGB
    Salut. Mi-am comandat o bujie beru pentru A4 b8 8k5 cod motor CAGB masina din semnatura. Doresc sa stiu daca am comandat ce trebuie (atasez poza) . Deasemenea vad ca pe site-ul de unde am comandato zice ca cuplul de strangere este pana la 20NM dar si 15NM pe care sa o iau de buna? Si inca o confirmare ca am cumparat ce trebuie nu ar strica . Multumesc anticipat!
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vrei sa ghicim noi ce an de fabricatie are masina ta ?
     
  4. Cipoc

    Cipoc 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2017
    Locație:
    Alba-Iulia/BELGIA
    Masina:
    A4 Avant TDIe2.0 R4 CAGB
    Este an fabricatie 2010
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @Cipoc ma repet pentru ca vad ca nu invatati nimic si scriem degeaba pe forum:

    Cand mai ceri ceva scrie obligatoriu seria de sasiu, cod motor si an de fabricatie exact, pentru a putea fi ajutat. Invatati sa cereti ajutor si nu asa cum ai scris mesajul anterior. Fara a identifica exact masina in programele pentru piese = plansele din ETKA si ELSA sau alte programe pentru piese sau reparatii, se poate face sau afla doar pe ghicite ceea ce doresti. Bafta.

    Sau daca ai fi citit forumul mai atent si pana iti raspundea cineva, care are acces la ETKA, cauti aici pe forum unde exista programe pentru aflat codurile de piese pentru marca Audi si nu numai.

    Adica sa citesti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/elsa-etka-tecdoc-si-alte-programe-de-piese-on-line.31407/ mai precis sa cauti in acest program: https://audi.7zap.com/en/rdw/ si/sau aici: http://www.oemepc.com/audi si/sau aici: https://www.ilcats.ru/audi/?function=getModels&market=RDW&language=en asta pentru ca sa afli singur codul.
     
  6. Cipoc

    Cipoc 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2017
    Locație:
    Alba-Iulia/BELGIA
    Masina:
    A4 Avant TDIe2.0 R4 CAGB
    @Cristi , greseala mea din nou. Nu incerc sa ma scuz dar cate o data situatia te face sa reactionezi rapid uitand de reguli.
    WAUZZZ8K7AA140868
    Intre timp am montat bujia cu codul din postarea anterioara si l-am strans la 15 Nm.
    Chestia este ca nu s-a rezolvat problema. Dupa ce am sters DTC-urile si am facut o tura a aparut din nou eroarea P0672. Atasez mai jos. Am citit ca pot fi mai multe cauze, fisele, releu, sigurante. Poate cineva sa ma indrume cu ce sa incep ?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru ca ai facut o nefacuta.

    Pentru motorizarea ta exista mai multe tipuri de bujii, Bosch, Beru sau NGK in functie de anul de fabricatie.

    Dupa 03.2009 au fost montate NGK, ulterior s-a renuntat la ele si s-au montat doar Beru si Bosch.

    Beru - cod OE : 059 963 319 AB sau aftermarket Beru GE133
    Bosch - cod OE : 03L 963 319 D sau aftermarket Bosch 0250403009

    Poti monta oricare din brand-uri, nu ai nici o restrictie.

    ETKA mentioneaza clar faptul ca bujiile se inlocuiesc toate 4 (asta o stia chiar si un patiser) si nu se amesteca producatorii.

    "Note: When using another supplier, all
    3 (or all 4) glow plugs
    must be replaced (glow plugs
    with pressure sensor not affected).
    A mixed installation is not permitted."

    P.S Fisele au cod 03L 957 147 si la fel, eu le-as schimba toate 4.
    NGK nu le mai fabrica, singurul brand mai de calitate fiind Hella.
     
    MRR apreciază asta.
  8. Cipoc

    Cipoc 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2017
    Locație:
    Alba-Iulia/BELGIA
    Masina:
    A4 Avant TDIe2.0 R4 CAGB
    Daca aveam ETKA era bine. Bujia originala a fost tot BERU, iar cea pe care am schimbat-o este tot Beru . In primul post a doua poza apare codul OE la fel ca si cel recomandat de ETKA. Bun, dar nu am stiut ca trebuiesc toate 4 schimbate. E de rau, adica am facut o nefacuta ?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si cine nu te lasa sa instalezi ETKA sau sa ceri o parere pe forum inainte de a te pune pe cumparat si inlocuit ?

    Cumpara inca 3 bujii Beru GE133 si inlocuieste-le.

    Schimba fisa bujiei 2 si pune-o in locul bujiei 1, vezi daca se muta si eroarea.
    Daca se muta, e clar ca problema ta e din fisa.
     
  10. Cipoc

    Cipoc 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2017
    Locație:
    Alba-Iulia/BELGIA
    Masina:
    A4 Avant TDIe2.0 R4 CAGB
  11. stelian_pop

    stelian_pop 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca / Pfarrkirchen
    Masina:
    Audi A4 B8 11.2012, CJCA,143 CP.
    Salutare,
    Masina personala Audi A4 B8.5 an 2012 cumparata la 125.000 km si la 150.000 km am schimbat toate bujiile marca Beru. Acum la 220k m-am hotarat sa le schimb iar dar am avut o surpriza . Ordinea lor in poza de la stanga la dreapta, scoase incepand de la cilindrul 1 catre 4. Primele doua au pe lungimea lor depunere albicioasa, a 3-a in ordine dupa cum se vede, iar a 4-a parea uda putin. Daca e cineva binevoitor sa imi explice de se intampla asta ?
    Detin VCDS original, valorile la injectoare nu depasesc 0,35 (stiu ca nu e o citire exacta si se face de fapt pe banc de proba, retineti critica, am spus doar ca idee) erori nu sunt deloc, motorul merge rotund , regenerare o face normal cam la 270-350 km si singura interventie la motor de cand e masina in posesie e regulatorul de presiune din rampa. Apreciez o parere de la cunoscatori. Multumesc frumos
     
    Ultima editare: 10 Apr 2021
  12. Kosmyn

    Kosmyn 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 Avant ,2.0 TDI CAGA , 2008,
    Buna seara,
    Am fost la mecanic sa verific bujiile incandescente pentru ca porneste cam greu daca sta oprita mai mult de 6-7 ore. Cand a tras sa scoata cablul de la bujie acesta a iesit fara partea de guma in forma de tub din capatul cablului. In trebarea mea este daca se poate inlocui doar partea rupta sau trebuiesc schimbate toate cablurile de la bujii.
    Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Alea NU sunt cabluri sunt fise. Se schimba toate fisele (cele rupte mai precis) cu unele noi si obligatoriu originale nu cu unele AM.
    Masina ta NU porneste din alta cauza NU din cauza bujiilor arse. La temperatura de acum de afara (chiar si nocturna/diurna) orice masina diesel porneste si cu toate bujiile arse. Daca asa ti-a spus mecanicul schimba-l urgent iar daca ai tras tu concluzia ca masina nu iti proneste din cauza bujiilor mai ai de invatat si lasa aceste teorii prostesti deoparte si mergi la un bun mecanic. Bafta.
     
  14. Kosmyn

    Kosmyn 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 Avant ,2.0 TDI CAGA , 2008,
    Trebuie sa schimb mecanicul. Multumesc pentru raspuns.
     

Distribuie pagina asta