1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujii incandescente A6 C6 diesel - schimbare - martor bujii aprins in bord - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de andrei_hbi, 4 Apr 2009.

  1. andrei_hbi

    andrei_hbi 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2008
    Locație:
    Magurele ilfov
    Masina:
    2.0 tdi 2005
    Cine stie la cati Km se schimba bujiile la motoarele A6 C6 2.0 TDI si care sunt cele mai indicate.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Iun 2012
  2. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    RO
    Masina:
    A4 (1997) 8D2 B5 cu 1,9 tdi (AHU) + A4 (2012) 8K5 B8 cu 2.0 CR (CAGA)
    Bujii.. 2,0tdi

    Cine spune ca trebuie schimbate? :)
    Dimineata, masina porneste lejer? Daca da, stai linistit, nu se schimba nimic.
    2,0 tdi este un motor Diesel, iar motorul diesel foloseste bujie incandescenta de care are nevoie doar la pornire pentru a incalzi aerul de admisie si a usura pornirea. Adica aerul in cilindru este comprimat si ajunge la o temperatura la care motorina se autoaprinde. Din cauza asta, motorul Diesel se mai numeste si MAC (motor cu aprindere prin compresie), s.a.m.d.
    Bujia incandescenta se schimba atunci cand se arde, se defecteaza, etc.
    Un prim semn si unul din motivele pornirii chinuite, a unui motor rece MAC, este o bujie defecta, arsa.
    Nu am vrut sa plictisesc pe nimeni. :)
     
    Cosminbogdan apreciază asta.
  3. radu2000v 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 Avant 2.0TDI 2006 140HP BLB engine
    Are cineva o poza cu locatia bujiilor la motoarele 2.0 TDI?
    Am eroare cu bujia la cilindrul 2, am demontat capacul de plastic de pe motor, dar nu am vazut ceva care sa semene cu bujii si nici cablajul electric.
    Mai trebuie demontat un capac metalic fixat cu suruburi TORX ?
     
  4. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    RO
    Masina:
    A4 (1997) 8D2 B5 cu 1,9 tdi (AHU) + A4 (2012) 8K5 B8 cu 2.0 CR (CAGA)
    bujie....

    Eroarea este martorul "engine" sau spirala?
    Cum porneste dimineata?
     
  5. radu2000v 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 Avant 2.0TDI 2006 140HP BLB engine
    Porneste bine dimineata, nu am eroare in bord (inca):). Am gasit eroarea dupa o scanare cu Vag-Com.
     
  6. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    Unde este cilindrul nr. 3 la un A6 C6 2,7 tdi. Trebuie sa schimb bujia si nu stiu unde este pozitionata.

    Imi tot da eroare de bujie cilindru 3. eu am schimbat'o pe prima din stanga jos cum te uiti la motor si nu stiu daca e cilindru 3 sau 1.

    De la reprezentanta audi mi s'a zis ca e cel din stanga sus (cel apropiat de parbriz) cilindrul nr 3. Deci daca mai poate sa imi confirme cineva ca acela e cilindrul nr. 3 maine ma pun sa schimb bujia.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Feb 2015
  7. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7, 2014, 2.0 tdi 177hp+
    .

    cel mai simplu verifici in felul urmator: daca ti-o dat eroare ca ii arsa bujia 3, verifici toate bujiile sa vezi care ii arsa, si automat vezi care ii bujia 3. Scoti papucii de pe toate bujiile, tragi un fir cu plus de la baterie si atingi capul fiecarei bujii, care face scanteie ii buna , care nu, nu. ;)
     
  8. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Cred ca cel mai indicat este sa schimbi toate bujiile odata.De cand nu au mai fost schimbate bujiile?verificarea cu firul de la baterie este buna.
     
  9. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    am facut verificarea cu firul ,la cate am putut ca sunt in pozitii greu accesibile cele de pe mijloc.
     
  10. stefy 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 quattro 3.0 TDI
    Martorul Buji incandescente aprins la A6 C6

    Buna! De ceva vreme ma confrunt cu o problema si as avea nevoie de ajutor.

    Inainte de a posta acest thread nou, am dat un search si am gasit cateva probleme asemanatoare in "Totul despre filtrul de particule", insa nu am gasit raspunsul. Probabil a fost un raspuns, dar eu nu l-am inteles pentru ca nu ma pricep la motoare, sunt laic in mecanica. As avea nevoie de un raspuns mai pe babeste cu multa rabdare. Problema este urmatoarea: A inceput cu un an in urma cu aprinderea intermitenta a martorului in forma de spirala si in momentul respectiv nu mai tragea masina. Am oprit motorul si l-am pornit din nou si a functionat impecabil. In primele luni mi se intampla o data la doua saptamani dupa 150 -200km la drum lung. Nu am mers la service pentru ca nu ma deranja prea mult, in schimb odata sa aprins si martorul defectiune motor concomitent cu spirala. M-am dus la service si au spus ca nu sunt probleme si au sters eroarea. Peste doua zile au inceput problemele din nou doar ca degeaba reporneam motorul ca problem persista si am fost nevoit sa parcurg 90km fara sa pot depasi nici macar un camion. In ziua urmatoare motorul functiona normal. Acum imi este frica sa pornesc la drum lung sa nu patesc la fel. Problema este la filtru de particule ? (nu mi sa aprins niciodata)...la EGR ? (nu stiu cei EGR)...nu am incredere sa merg la service, numai in cazul in care imi recomandati unul aici in Cluj. Acesta au fost simptomele care sau manifestat in rest nu am observat altceva. Va rog ajutati-ma. Multumesc!
     
  11. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7, 2014, 2.0 tdi 177hp+
    .

    Primul pas si cel mai inportant trebuie sa scanezi masina si sa postezi ce erori ai stocate, ca sa vedem de unde pornim. Asa numa sa ne dam cu parerea nu are rost pt ca, cauzele pot fi multiple.
     
  12. stefy 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 quattro 3.0 TDI
    Sa duc masina la service-ul la care am fost, sau imi recomandati pe cineva?
     
  13. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7, 2014, 2.0 tdi 177hp+
    .

    Nu cunosc in Cluj, dar oriunde mergeti doar sa va zica exact erorile si codurile de eroare ca sa le postati aici.
     
  14. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Deci problema ta in mod sigur este o bujie incandescență si trebuie sa aibe mare mare mare mare grija cel care o schimba sau le schimba daca sunt mai multe ... pentru ca se pot rupe in chiuloasa .. si trebuie desfacuta chiuloasa daca se rup asa ca trebuie sa se umble cu mare atentie .De obicei se schimba toate .. (sunt 6 in total la tine 3 pe o parte si 3 pe alta) ca sa fie totul bine.
    Filtru de particule in mod sigur nu ai .. de aceea imi permit sa zic ca e posibil sa fie nevoie sa cureti si EGR-ul care in mod sigur necesita o curatare ...
    Cam atata .. Daca ai unde sa te duci .. sa faci un test vag com ai stii exact care bujie are prob .. si ce probleme ai mai avea pe acoo observ ca esti din cluj deci nu pot sa te ajut cu o scanare vag com ... sau daca ai drum prin buc .. te ajut cu mare placere ..
    PS: poti merge cu bujia arsa .. nu e problema ... bujiile la TDI se folosesc doar la pornire sa incalzeasca putin de obicei iarna .. este nevoie de ele ... dar daca este arsa numai 1 nu este problema ..., 1 bujie este in jur de 100Ron nu sunt scumpe .. dar cum ziceam si mai sus mare grija cu cel care o schimba !
    Salut si sa auzim numai de bine !
     
  15. stefy 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 quattro 3.0 TDI
    Multumesc pentru raspunsuri. Am fost la un service, unde au facut un test si mi-au dat urmatoarele coduri: 565 - Presiune diferentiata si 5635 - calculator defect. Nu mi-au dat nici o solutie. Masina functineaza normal dar ma tem pentu maine pentru ca am un drum lung de facut in strainatate. Sper sa nu am probleme majore si nu vreu sa fac 500km cu 80km/ora. Daca poate cineva sa ma ajute?
     
  16. popaalyn

    popaalyn 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    craiova
    Masina:
    A6 3.0 TDI Quattro 280 PS
    ce ai rezolvat?
     
  17. stefy 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 quattro 3.0 TDI
    Nimic! Aceiasi poveste doar cu mentiunea ca se intampla mai rar. (odata la doua saptamani)
     
  18. fabrizio

    fabrizio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 C6 4F,2.0 TDI 2005+A6 C5 ALLROAD,2.5 TDI 2001+A8 D2,2.5 TDI 1999
    si eu ieri am fost la un test cu vag-ul.si mi-a dat eroare la a patra bujie si acel calculator central...am inteles ca cu bujia nu ar fi o mare problema(daca este defecta doar una),iar acel calculator central nici atat nu dauneaza(dar trebuie vz ce buba are)...eu am gasit bujii bosh la 60 ron,iar mana de lucru la un service bun din buc,undeva la 150-200 ron.deci trebuie sa ma duc sa le fac si eu.numai bine
     
  19. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    fabrizio vezi ca e o mare problema cu bujia. La mine s-a rupt varful in chiulasa.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Apr 2014
  20. fabrizio

    fabrizio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 C6 4F,2.0 TDI 2005+A6 C5 ALLROAD,2.5 TDI 2001+A8 D2,2.5 TDI 1999
    Stiu ca-s probleme cu bujiile la scoaterea lor. Asa m-au atentionat si cei de la service. Mie la A4 nu au putut sa-mi schimbe decat 2 din 4. Restul nu i-am mai lasat ca mi-a fost frica.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Apr 2014

Distribuie pagina asta