1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujii incandescente A6 C6 diesel - schimbare - martor bujii aprins in bord - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de andrei_hbi, 4 Apr 2009.

  1. Benilika 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2013
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A3 2.0 TFSI 200++HP an 2005 cod motor AXX
    nu am vazut ca fisele sa fie numerotate...
    Maine am sa duc masina la mecanic dar e o eroare care e foarte greu de, depistat pentru ca odata ce ai pornit motorul si il tii 5 10 minute pornit ... nu o sa mai apara eroarea pana a doua zii dimineata...
    Eu de exemplu vineri am plecat la REVO timisoara sa imi schimb softul si dimineata cand am pornit motorul am pus VAG`ul pe masina si aveam eroare... am lasat masina in garaj cu motorul oprit cred ca 5 6 ore pana a reusit baiatul sa imi dea jos protectia de la ECU ( o bucata de fier ) si sa imi puna softul.
    In timpul asta motorul sa racit si nu mi-a mai dat eroare in ziua aia.
    A doua zii de dimineata am avut eroare.
    Ideea e ca nu o sa poti sa iti dai seama de unde provine eroarea decat in timp ... incerci o solutie stai pana a doua zii ... incerci alta solutie la fel stai pana a doua zii.
    Deaia zic ca nu mai am idei nu stiu ce sa ii mai fac.
     
  2. Benilika 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2013
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A3 2.0 TFSI 200++HP an 2005 cod motor AXX
    Am rezolvat problema.
    Mecanicul meu a re verificat bujiile si se pare ca cilindrul cu numarul 3 nu e langa farul dreapta fata ci e langa pasager dreapta.
    Inlocuit bujia si voila ... nu mai am eroare.
    Mersi pentru ajutor baieti.

    PS: primul mecanic de mi-a verificat toate bujiile, le-a verificat cu o lampa ... curent inca trecea prin bujie si reusea sa aprinda becul ... dar daca scoti bujia si o incerci vezi ca nu se mai aprinde...
     
  3. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Deci se pare că am avut oarecum dreptate.
     
  4. Benilika 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2013
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A3 2.0 TFSI 200++HP an 2005 cod motor AXX
    Da era bujia ... dar la momentul ăla eu știam ca cilindrul 3 e altul și îmi venea greu sa înțeleg de ce îmi făcea mie simptomele alea ... pana la urmă bujia a fost doar ca altă bujie nu cea pe care o tot fâțâiam eu :)
     
  5. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Pozitia cilindrilor, cum deschizi capota si te uiti la motor

    3 6
    2 5
    1 4
     
  6. Benilika 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2013
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A3 2.0 TFSI 200++HP an 2005 cod motor AXX
    adica unu e in fata soferului ? :)
    Garantat cilindrul 3 e in fata pasagerului :)
    eu deja sunt patit cu cilindrii ... nu stiu cum sunt numerotati dar 3 trebuie sa fie in fata pasagerului :)
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Benilika tu cand te uiti la masina te uiti din masina sau din fata masinii ? Colegul Auras ti-a indicat foarte bine cum sunt pozitionati cilindrii. Citeste acest topic si la pagina 2 ai fi gasit raspunsul. Data viitoare informeaza-te foarte bine despre tipul tau de masina pe forum pentru ca exista toate raspunsurile la intrebarile tale. Bafta
     
  8. Benilika 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2013
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A3 2.0 TFSI 200++HP an 2005 cod motor AXX
    Cristi tu cand ai belele la masina nu te duci la reprezentanta sa o repari?
    Daca cei de la reprezentanta iti zic ca cilindrul 3 e acolo si alcineva iti zice e in cealaltă parte ... Tu pe cine asculti?
    Nemafiind offtopic pe masina aveam bujia beru si pe original vin bosch acuma ... Se pare ca cei de la reprezentanta au schimbat dealeru de bujii :)
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ma duc la reprezenta pentru ca am propriul garaj/service, din fericire :)

    Si la reprezentanta mai sunt "plapumari" (putini cei drept) de aia acum trebuie sa citim inainte pentru ca suntem in era tehnologiei iar informatiile se afla la un clik distanta si pe urma luam hotararea unde mergem. Bafta
     
  10. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Oficial, asta mi-au spus la reprezentanta (un inginer), raportarea stanga-dreapta se face ca stand la volan. Deci vasul cu lichid de spălat parbrizul, este în partea stângă.
    Eu m-am lovit de asta când am avut probleme cu admisia și nu știam unde e "Bank 1"...
    Atunci am aflat, ca poziția oficială este în dreapta...și atât. :)
     
    Ultima editare: 7 Aug 2014
  11. untouchable 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2009
    Locație:
    stockholm
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI Quattro 2006
    Martor bujii incandescente Audi A6 3.0 TDI Quattro 2006

    Salutare
    Poate reusesc sa gasesc pe cineva care sa ma ajute intr-o ploblema
    Ieri am facut service-ul la masina (ulei, filtre placute) dupa ce am scos masina din service a inceput sa se aprinde intermitent in bord martorul de la bujiile incandescente (spirala portocalie) cat timp martorul este aprins(intermitent) motorul nu mai trage.
    In cazul in care opresc si pornesc motorul merge cateva secunde si apare iar.
    are cineva idee din ce cauza se poate intempla asta?
    Motorina in rezervor este (am vazut prin post-uri ca asta ar fi una din probleme)
    Multumesc
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie sa faci o diagnoza. Pe ghicite nu stie nimeni.
     
    Ultima editare: 19 Feb 2015
  13. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    vezi si controleaza daca din greseala nu s-a scos/rupt vre-un furtun. cand se aprinde spirala nu ai observat daca scoate fum negru.
     
    Valentin Stefanescu apreciază asta.
  14. untouchable 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2009
    Locație:
    stockholm
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI Quattro 2006
    Salut
    Nu scoate fum negru. Acum e si martorul de motor aprins

    Am facut diagnoza si am primit urmataorele erori:
    3 Faults Found:

    005746 - Coolant Fan Control 1
    P1672 - 001 - Open or Short to Ground
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100001
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 231157 km
    Time Indication: 0
    Date: 2014.10.02
    Time: 15:26:51

    Freeze Frame:
    RPM: 756 /min
    Torque: 35.1 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Duty Cycle: 9.9 %
    Voltage: 13.98 V
    Duty Cycle: 9.9 %
    Duty Cycle: 18.9 %

    005491 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144)
    P1573 - 001 - Open Circuit
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100001
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 231157 km
    Time Indication: 0
    Date: 2014.10.02
    Time: 15:26:51

    Freeze Frame:
    RPM: 756 /min
    Torque: 35.1 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Voltage: 13.98 V
    Bin. Bits: 0
    Bin. Bits: 0
    Bin. Bits: 0

    009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1)
    P242F - 001 - Restricted/Clogged - MIL ON
    Freeze Frame:
    Fault Status: 11100001
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 231157 km
    Time Indication: 0
    Date: 2014.10.02
    Time: 15:27:21

    Freeze Frame:
    RPM: 756 /min
    (no units): 47.0
    (no units): 17.0
    (no units): 10.5
    Temperature: 118.0°C
    Absolute Pres.: 0.0 mbar
    Pressure: 0 mbar


    Readiness: 0 0 1 1 1


    Mecanicul a zis ca ar fi de la filtrul de particule si ca trebuie regenerat fortat.
    Are cineva idee daca este ok sa fac asta?
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Oct 2014
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este ok, daca dupa regenerare fortata nu se rezolva problema recomand sa faci DPF off.
    Vezi ca ai si un suport la motor dus pe partea stanga si ventilator care nu iti functioneaza.
     
  16. untouchable 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2009
    Locație:
    stockholm
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI Quattro 2006
    Am facut regenerarea fortata si totul este perfect. A durat cam 35-40 de minute. Masina merge perfect trage bine motorul. Ventilatorul stiu ca nu merge ca e scos de mine. Are axul defect si facea foarte urat in mers. In schimb multumesc pentru informatia despre suportul de la motor !
     
  17. zuxy 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 Avant 3.0 TDI (CVUA 235 kW) 2016
    Salut,

    Stie cineva sa-mi spuna pentru un A6 din 2009, motorul de 3.0 TDI de 240 cp cod CDYA, cu ce marca de bujii vine din fabrica si codul pe original pentru acestea?

    Merci
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Depinde de lot, au fost folosite Beru si Bosch. Eu am avut Beru originale pe masina, tot Beru am pus cand le-am schimbat.

    Cod pt. 3.0 TDI CDYA : 059 963 319 M

    Audi recomanda sa le schimbi cu aceeasi marca existenta pe masina, altfel, sa verifici la reprezentanta daca exista vreun TSB in legatura cu flash-uirea control unitului responsabil de bujii. Ceva gen, ai avut Beru, pui tot Beru, ai avut Bosch, pui Bosch. Altfel e posibil sa nu lucreze in parametri.
     
    Ultima editare: 11 Feb 2015
  19. dancelmare

    dancelmare 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2015
    Locație:
    cluj
    Masina:
    a6 c6 2008
    Am luat 6 bujii, ma gandesc sa le schimb pe toate. Dar am o retinere, citind ca se mai pot rupe...

    Are cineva o solutie in acest sens? Sau e strict de noroc treaba? Mii groaza sa ma gandesc ca se poate rupe capatul inauntru...
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Du-te la un service, asa ai pe cine sa tragi de urechi in caz ca se rupe vreo bujie.
    Oricum majoritatea service-urilor au kit ptr. scoaterea bujiilor rupte.
     

Distribuie pagina asta