1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujii incandescente A6 C6 diesel - schimbare - martor bujii aprins in bord - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de andrei_hbi, 4 Apr 2009.

  1. patrykedy 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2011
    Locație:
    iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Buna ziua,
    Vazand ca zilele trecute pornirea a fost cam greoaie, am facut o diagnoza masinii, iar ca defecte au rezultat cele din fisierul anexat. Cu siguranta, pe langa celelalte defecte, defectul principal este releul de bujii. Rugamintea mea este sa ma indrumati ce tip de releu este recomandat (Bosch sau Beru) avand in vedere ca pe masina am in prezent releu Beru cod 03G 907 282, iar bujiile tot Beru de 4,4 V (care au fost schimbate in luna decembrie).
    Va multumesc anticipat.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai nu iti inteleg nelamurirea. Pe masina ai releu OE Beru, de ce nu cumperi acelasi lucru sa il inlocuiesti ? Daca nu ma insel, Bosch nici nu face releu echivalent pentru masina ta.
    Daca cel OE ti se pare prea scump, cumperi Beru GSE100 care il gasesti pana in 200 ron.
     
  3. patrykedy 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2011
    Locație:
    iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Multumesc mult de indrumare. Am remediat defectul si anume a fost inlocuit releul tot cu unul OE Beru. Dupa inlocuire au disparut toate cele 6 defecte de motor. Intradevar pe Bosch nu este echivalent.
    Cu respect!
     
  4. Liviu Haiduc 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2018
    Locație:
    Cisnadie
    Masina:
    Audi A6, 2,0l diesel, 2008
    Salut,

    Am un audi A6 2,0 diesel, 2008, am schimbat bujiilor incandescente, una era arsa. După schimbarea bujiilor întâmpin următoarea problema: după câteva porniri rămâne “check engine” aprins și pe tester da 4 erori, P0671, 2,3,4 pe fiecare cilindru “bujie incandescenta circuit deschis”. După ștergerea cu tester la câteva porniri apare iar. Bujiilor sunt toate 4 noi.
    Motorul pornește normal și funcționează bine.

    Ma poate ajuta cineva cu un sfat. Ce ar trebui făcut/verificat sa rezolv problema.

    Multumesc!
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ori nu ai pus bujiile potrivite pentru masina ta, ori ai probleme la cablaj/releu.
     
  6. Liviu Haiduc 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2018
    Locație:
    Cisnadie
    Masina:
    Audi A6, 2,0l diesel, 2008
    Am cumpărat bujii de la magazin de piese pe baza seriei de șasiu. Mi-au recomandat Champion ca și producător. Aveți idee care e modelul/producatorul bun la acest motor? Sau ce trebuie urmărit, ce e important la alegerea bujiilor corecte?

    Multumesc!
     
  7. Cassian1986 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2017
    Locație:
    Arges
    Masina:
    Audi A6 Avant 4F5 C6 BRF 2007 100KW
    Bujiile corecte sunt NGK.
     
  8. Ave

    Ave 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2017
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 F4 C6 2.0 tdi 140 cp 2005 BLB BMW X1 2.0 177CP
    Salutare colegii. Dupa o scanare cu vcds la A6 C6 am urmatorile erori:

    Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\03G-906-016-BLB.clb
    Numar VAG SW: 03G 906 016 BF HW: 028 101 185 0
    Component: R4 2,0L EDC G000SG 9553
    Revizie: 12345678 Numar serial:
    Codare: 0000072
    Atelier: WSC 59785 001 1048576
    VCID: 68DF0EA25B73DD0639-803C

    17055 - Cilindru 1 circuitul bujiei de preînc. -Q10- defect electric
    P0671 - 000 -
    împrejurari cod:
    RPM: 882 /min
    cuplu: 46.0 Nm
    viteza: 0.0 km/h
    sarcina: 0.0 %
    tensiune: 12.08 V
    valori binare: 00101111
    temperatura: 11.7*C
    valori binare: 10110000

    17056 - Cilindru 2 circuitul bujiei de preînc. -Q11- defect electric
    P0672 - 000 -
    împrejurari cod:
    RPM: 882 /min
    cuplu: 46.0 Nm
    viteza: 0.0 km/h
    sarcina: 0.0 %
    tensiune: 12.08 V
    valori binare: 00101111
    temperatura: 11.7*C
    valori binare: 10110000

    17057 - Cilindru 3 circuitul bujiei de preînc. -Q12- defect electric
    P0673 - 000 -
    împrejurari cod:
    RPM: 882 /min
    cuplu: 46.0 Nm
    viteza: 0.0 km/h
    sarcina: 0.0 %
    tensiune: 12.08 V
    valori binare: 00101111
    temperatura: 11.7*C
    valori binare: 10110000

    17058 - Cilindru 3 circuitul bujiei de preînc. -Q13- defect electric
    P0674 - 000 -
    împrejurari cod:
    RPM: 882 /min
    cuplu: 46.0 Nm
    viteza: 0.0 km/h
    sarcina: 0.0 %
    tensiune: 12.08 V
    valori binare: 00101111
    temperatura: 11.7*C
    valori binare: 10110000
     
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ai macar un singur modul fara nicio eroare ? Nu am mai vazut la nimeni atatea erori impreuna cate ai aratat astazi.

    L.E. Cel mai bine stergi intai toate erorile (vad ca multe sunt intermitente) dupa care, la distanta de cateva zile faci o noua scanare si vezi care se repeta. Dupa aceea treci la reparatii, altfel risti sa repari/inlocuiesti piese care nu sunt defecte.
     
  10. go_play

    go_play 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0 Quattro (ASB) 2007
    Buna colegii,

    Am gasit varianta in engleza a ceea ce a atasat colegul acuma mult timp...
    Pe mine m-a ajutat fiindca gasesti multe informatii folositoare, inclusiv cum sa (incercam macar) desface bujiile fara sa le rupem, forta pentru strangere si forta pentru destrangere (in Nm)!

    Numai bine!
     
    VRadu și Aurel G apreciază asta.
  11. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Pana la urma eroarea asta inseamna bujie arsa sau? Ca am gasit-o si la mine zilele trecute, la o scanare de rutina.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In general, da.
    Sau mai e posibilitatea ca fisa sa nu faca contact fix pe bujie.
     
  13. Alex-F1

    Alex-F1 Silver Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (2005)
    Ok, mersi, o sa arunc un ochi sa vad. De pornit, a pornit bine si la -11 grade. Daca e de schimbat, se aude ca indicat ar fi sa fie schimbate toate bujiile, set nou.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact. Roaga mecanicul sa iti puna vaselina cuprata pentru temperaturi inalte pe filetul bujiilor noi.
     
  15. volnick1986 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2017
    Locație:
    AB
    Masina:
    Audi A4 B7
    Buna ziua. Am si eu un Audi A6 2.7 TDI BPP din 2005 si proneste mai greu. Am pus pe el VAG-COM-ul si am

    013112 - Control Circuit for Glow Plug Controller 1
    P3338 - 002 - Electrical Malfunction

    Am zis ca sa schimb releul ca nu costa mult, maxim 120-130 de lei pe Bosch 0 281 003 087. Problema este ca nu sunt sigur unde este situat. In partea dreapta sub parbriz?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da. Este destul de greu de demontat acel capac de la cutia releelor. Nu te sfatuiesc sa faci asta acum afara pentru ca spargi toate plasticele alea. Trebuie scos bratul stergatorului stang, departezi o parte din acel plastic care acopera parbrizul in partea de jos si vezi ca apar niste suruburi cu cap torx 32 daca nu ma insel. Vezi ca este un surub ascuns bine de tot in spate si vezi cum il scoti sa nu il pierzi. Mare grija cum tragi de capac pentru ca si chiar in garaj incalzit risti sa-l rupi la prinderi. Cauta pe youtube si pe internet procedura de demontare pentru acel capac. Bafta.
     
  17. Robert F.. 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2019
    Locație:
    Vulcan, Hd
    Masina:
    A6, 2.0 bre, 2008
    Buna,
    Pentru Audi cu seria WAUZZZ4F78N135066, mă puteți ajuta cu ce bujii incandescente sunt originale pe mașină? Am cumpărat Beru de 4,4V și au ținut doar câteva porniri (s-au ars 2).
    Oare din astea trebuie sau de 7V trebuie?
     
  18. volnick1986 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2017
    Locație:
    AB
    Masina:
    Audi A4 B7
    Salut! ETKA zice ca la 2.0 TDI BRE ca ar fi N 10579805 . Intr-adevar sunt pe 7V. Mai zice ca cele originale VW-Audi ar fi facute de NGK.

    Ca pret sunt undeva la 115-140 lei bucata pe original depinde de unde le iei.
    Nu e mare diferenta de pret intre cele originale si cele NGK aftermaket (NGK 9864).

    Si Beru are varianta echivalenta pe 7V cod CGP003. Cred ca nu ai pus tu ce trebuie pe masina.

    @Cristi Multumesc de ponturi.! Am rezolvat BPP-ul. Pe langa releu am avut si o bujie arsa. Noroc cu garajul incalzit ca au scapat intacte plasticele. Porneste acum de vis si la -8 grade dimineata.
     
    Ultima editare: 25 Feb 2019
  19. Robert F.. 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2019
    Locație:
    Vulcan, Hd
    Masina:
    A6, 2.0 bre, 2008
    Mulțumesc pentru informații, am comandat NGK.
     
  20. CNAdrian

    CNAdrian 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Cernavoda
    Masina:
    Audi A6, BMK, 2005
    Salut, am schimbat recent bujiile originale, 2 si 3 erau arse, cu 6 ngk y-609as. Este necesar update, cine ma poate ajuta, sau functioneaza in parametri dupa schimbare ?
    Nu mi-au generat nici o eroare de la inlocuire. Multumesc !
     

Distribuie pagina asta