1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujii incandescente A8 D3 - martor aprins in bord - schimbare - cuplu de strangere si marca

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de isvaly, 1 Dec 2010.

  1. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Ei bine dragi colegi... Stiti bine aveam o bujie arsa .. si anume a3-a
    M=am dus sa o schimb si de ceea ce mi-a fost frica nu am scapat... si anume sa nu se rupa in chiuloasa...
    Ei bine s-a rupt in chiuloasa bujia dar atentie nu filetul partea de jos .. a bujiei
    dupa cum e atasat in poza...
    Acum ... s-a intamplat s-a intamplat .. asta e ..
    Ce pot face fara sa scot chiuloasa ?
    Cunoasteti pe cineva care ar putea sa o scoata de acolo ..?
    Mentionez ca bucata aia a ramas intepenita acolo .. nu s-a dus in piston ..
    desi sunt probabilitati sa ajunga si in piston daca virgula cade desi acolo se face presiune si slabe sanse sa cada in piston .. mai repede sa sara de acolo ..
    Eu stiu .. pareri sugestii ..
    Daca mai este nevoie de explicatii va ofer ..
     
  2. CristiAuD

    CristiAuD Silver Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Ro
    Masina:
    alta marca
    din ce vad in desen s-a rupt electrodul de corpul bujiei nu?daca e asa eu nu inteleg in ce mai sta sa nu cada fiindca ca si diametru e mult mai mic decat partea filetata din chiuloasa!:think:sa nu cumva sa se fi rupt un pic mai sus si atunci normal ca a ramas intepenita.daca reusesti sa o scoti fara demontare chiuloasa sa na spui cum ai reusit.
     
  3. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Pai incerc .. ideea este ca acel electrod e compus si el la randul lui din 2 straturi jos de tot putin mai subtire si mai sus mai gros.. si de aceea nu a cazut inca (Doamne Fereste) in piston..
    Acolo se face o presiune destul de mare si asta ar fi motivul pentru care nu cade jos ..
    Dar exista la pornire 1 fractiune de secunda cand il trage atunci cand se deschide pistonul pana sa ajunga combustibilu acolo sa faca explozie..
    Si asta ar fi prob ..
    in rest nu ar avea cum sa cada jos din cauza presiuni mari care ar putea sa o arunce de acolo .. am intes ca ar fi o presiune de circa 12 bari ceva de genu .. deci ...
     
  4. CristiAuD

    CristiAuD Silver Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Ro
    Masina:
    alta marca
    valy cred ca poate parea tiganeala dar eu zic ca poti incerca sa te prinzi de ea cu o alta parte metalica care sa intre usor in orificiul bujiei pe care sa pui solutie gen bison A+B(sudura plastica) si sa incerci sa o tragi afara.dar numai dupa ce se usuca solutia respectiva.nu stiu,chiar nu gasesc ceva mai "profesionist"
     
  5. MMA8 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    S8. 5,2. 2008 B&O,ceramic.
    Deci... In locul tau as da chiuloasa jos. Garnitura noua si nu te risti la alte minuni daca tot ai fost asa ghinionist.... N-ai precizat cine a fost "mesterul".
     
  6. ArthurB

    ArthurB 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2008
    Locație:
    Dumbrăvița
    Masina:
    Audi A8 3.0TDI 2008
    Poti sa faci o tentativa, daca nu scapa compresia pe langa sa mergi un drum mai lung cu ea, sau si drumuri prin oras... ( am facut eu la un E-Klasse ) si a aruncat compresia bucata aia afara... ( 2/3mii km? ) dar nu scapa compresia deloc. daca scapa, cea mai buna solutie e sa desfaci!
     
  7. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Nu as vrea sa umblu la chiuloasa .. vreau sa o las asa cum a lasat-o neamtu ..
    Am auzit n povesti dupa ce s-a desfacut chiuloasa ... cum am auzit si cu bujia ca se poate rupe .. si s-a rupt .. deci nu vreau sa mai incerc norocul .. asa ca prefer sa gasesc o solutie sa o scot de acolo fara desfacere ...
    Am auzit ca sunt cateva posibilitati ..
    acum ... sa vad ..
     
  8. wellow

    wellow 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2016
    Locație:
    Dambovita Targoviste
    Masina:
    Audi a8 d3 3.0 tdi 2006
    Baieti vin si eu cu o problema .
    Nu apare eroare la nici bije dar toate erau duse .
    Am scos ai mufele de la buji si cu ele scoase tot numi aprea eroare pe tester .
    Oare de ce?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cu ce tester ai incercat ? Daca ai incercat cu VCDS, problema e din releu.
     
  10. wellow

    wellow 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2016
    Locație:
    Dambovita Targoviste
    Masina:
    Audi a8 d3 3.0 tdi 2006
    Da cu vcds. Si nici curent pe ele nu-mi vine decat maxim 2 3 v masurat cu multimetrul. Si daca da test din vcds acelasi curent vine pe fise dar pe tester apare 11.65V

    De aceea sa am si probleme cu pornirea la rece de tremura la prima cheie si da fum iar dupa, nu mai are nimic si porneste perfect ?
     

Distribuie pagina asta