Salut, In legatura cu incalzirea aceasta auxiliara la ea ajunge curent permanent si circuitul din ea decupleaza cand ajunge la 70 de grade sau pe firele groase este comandata daca sa porneasca sau nu ? Ma bate gandul sa imi fac inca o preincalzire cum am vazut la alte masini de obicei la cele vechi cu bujii pentru incalzirea mai rapida a apei si nu stiu de unde sa ma iau cu comanda pentru acele bujii. Aceasta rezistenta avand comanda sa decupleze la 70 de grade as putea sa o folosesc impreuna cu un releu sa comand si bujiile de preincalzire. Stiu ca este si metoda cu termostat dar ar fi mai ok zic eu cu comanda care ar fi si la rezistenta. A mai facut cineva asa ceva ?
Citeste toate topicurile de pe forum despre CGP. Mie personal mi se pare o mare prostie sa instalezi pe masina CGP atat timp cat incalzirea auxiliara electrica este functionala si in plus motorul tau nu are prevazuta prindere si alte componente pentru CGP. Dar tu faci cum vrei.
Am facut eu asta la celalalt C5. Comanda se da pe CAN. Urmareste schemele electrice si vei vedea exact care sunt firele de comanda. Eu am facut exact ca la una care vine din fabrica, cu relee separate, sigurante separate, fire de 6 si de 4, tot ce trebuie Comanda am legat-o pe exact aceleasi fire de CAN care dadeau comanda si la rezistenta, insa am montat un comutator ca sa dau drumul cand vreau si separat la circuite, ambele pornite deodata consumau prea mult si exista un anumit risc. E bun link-ul de pe vwforum, de acolo m-am inspirat si eu. Succes.
Da, se incalzeste motorul mai repede. In habitaclu caldura nu vine la fel de repede ca si de la varianta cu rezistenta electrica. Beneficiile mai mari le are motorul, nu le au pasagerii