Am o problema. Dimineata la rece nu sta aprins deloc martorul de bujii incandescente, se aprinde pentru maxim o secunda si se stinge, sa mentionez ca era 1 grad afara iar motorul nu imi porneste numai la a -2-a cheie. se poate sa fie ars releul de la bujii? stie cineva care este mai exact? anul trecut pe frig dimineata statea martorul aprins 5-6 secunde si pornea la sfert de cheie
verifica sigurantele si daca tot nu gasesti nimic , at ajungi la tester unde ar trebui sa aflii mai multe
Am verificat sigurantele, am gasit si releul de la bujii pe care l-am si inlocuit, am verificat si bujiile toate sunt bune. mai ramane varianta cu testerul.
Am tot cautat pe aici discutii despre problema mea si nu am gasit , incerc sa postez aici in speranta ca o sa gasesc pe cineva sa ma ajute. Am un audi A3 1.9 TDI (8L-ALH) si am o problema suparatoare. Am vazut ca multa lume are probleme cu martorul de la bujii , care se aprinde in timpul mersului si se schimba si mersul motorului in timpul asta , dar eu pe langa chestia asta mai patesc uneori sa vreau sa pornesc masina iar martorul de la bujii sa nu se aprinda , iar asta nu e din cauza ca e cald afara si nu mai sunt necesare bujiile pentru ca la orice temperatura mie mi se aprinde martorul pentru 2-3 secunde , cum ziceam , nu se aprinde deloc si daca incerc sa o pornesc nu porneste deloc ( motorul se invarte foarte ok dar pur si simplu nu are de unde sa ia foc). Are toanele ei , uneori nu se aprindea , o lasam cateva minute si cand incercam era totul Ok , se aprindea martorul si motorul pornea foarte bine , dar acum din ce in ce mai des nu se mai aprinde martorul decat cand vrea el . Am facut o scanare cu Vagul (Vag 908) si am depistat urmatoarea eroare : ''1 Fault Found: 4 - Engine Control Module 49-00 - No Communications'' , am incercat sa o sterg dar tot aparea. Culmea e ca dupa ce am depistat problema asta...cum stateam si ma gandeam ce vrea sa insemne asta am zis sa mai incerc odata si deodata iar totul revenise la normal, am oprit motorul iar cand am facut din nou o scanare eroarea de mai sus nu mai aparea. Eroare apare doar cand martorul nu se mai aprinde. Are careva vreo idee despre asta? Incepe sa fie suparatoare problema
posibil sa fie un contact prost,adica o mufa murdara sau o problema in calculatorul motorului.de aceea se aprinde sau nu si martorul,cind nu este alimentat calculatorul e normal sa nu se martorul si masina sa nu porneasca,poate fi chiar din contact,dar poate fi si relelul de alimentare ECM sau mufe,sigurante....sint multe de cautat si trebuie luate prin eliminare.
Eu nu stiu cu ce sa incep sa curat si sa verific , am probleme cu martorul de la bujii , are momente cand practic nu vrea sa se aprinda cand pun contactul si din cauza asta nu porneste motorul , si nu e din cauza ca daca e cald motorul nu mai pune bujia pentru ca poate sa fie cat de cald pentru o secunda sau doua tot o pune si se aprinde in bord martorul , cum ziceam are anumite toane cand nu vrea sa se aprinda si cand scanez cu vagul imi da eroarea asta Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.lbl Part No: 1J0 907 379 H Component: ABS/EDS 20 IE CAN 0001 Coding: 13304 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 49-00 - No Communications si nu stiu de ce mi-o arata la abs si mai mult de atat in prima parte scanarii trebuia sa apara: Address 01: Engine Labels: 038-906-018-AGR.lbl Part No: 038 906 018 AK Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2141 Coding: 00002 Shop #: WSC 06313 No fault code found. Readiness: N/A Deci mie nu imi vede deloc motorul cand nu imi pune bujia Help...nu stiu ce sa incep sa verific , de ce imi apare la abs eroare cand mie nu vrea sa mi se aprinda martorul de la bujii? am intrebat multa lume si nu am primit nici un raspuns concret Edit/Delete Message
Pai in primul rand mufa ce iese din pompa de injectie si merge la ECU. Vezi in Autodata specificatiile pentru motorul tau (rezistenta pe pinii 1 & 2 si voltajul pe 2 & 3). In al doilea rand ar trebui resetata eroarea si sa vezi daca mai apare. Si daca da, du-te la mesterul ala si intreaba-l unde a facut scoala.
Am verificat releul de sigurante de la ecu...sigurantele de la baterie..am desfacut toate mufele la ecu si nu numai...am curatat cu pray pentru contacte dar problema tot apare. La un moment dat mi se aprindea in timpul mersului martorul de la bujii si clipea...am pus vagul si am gasit switch-ul de la frana stricat...l-am schimbat....dar problema cu martorul de la bujii tot a ramas....am intrebat foarte multa lume si am facut mai tot ce au zis toti...nu stiu ce naibii sa-i mai fac. HELP!
Am si eu aceeasi problema. Are toanele ei masina...are momente cand pur si simplu nu vrea sa imi puna martorul de la bujii si cand incerc sa ii dau cheie nu porneste. Daca o las cateva minute...in jur de 10 minute imi apare martorul de la bujii si imi porneste fara nici o problema. Am scris pe mai multe forumuri dar nu am primit nici un raspuns clar cu problema asta. pun si o scanare a masinii ( cand nu mi se aprinde martorul bujii imi apare eroarea asta...cand se aprinde revine totul la normal..nici urma de eroare) Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.lbl Part No: 1J0 907 379 H Component: ABS/EDS 20 IE CAN 0001 Coding: 13304 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 49-00 - No Communications O chestie ciudata mai e ca....la scanarea care o fac cand nu se aprinde martorul nu imi gaseste motorul...scaneaza direct cu adress 03 care e abs si gaseste eroarea de mai sus si cand fac scanare in momentul cand se aprinde martorul...gaseste si motorul adica adress 01 Multi mi-au zis ca nu comunica ECU cu motorul masinii...am desfacut toate mufele pe acolo inclusiv de la ecu si le-am curatat cu spray pentru contacte in speranta ca e un contact oxidat sau ceva...am veficat sigurantele la baterie...panoul de sigurante al masinii....panoul de sigurante de la ECU ....nu stiu ce naiba sa mai verific si sa mai fac. Aveti un sfat sa-mi dati si mie?
Te poti conecta la ENGINE?Daca da,fa scanarea de acolo;daca ECU nu comunica cu motorul,de fapt senzorii,fii sigur ca nici nu-ti pornea motorul.Ce tester folosesti?,banuiesc ca o clona.
Ce am scris eu ai masurat? Si cum ai verificat releul de la ECM? Ai desfacut macar capacul releului ca sa vezi bobina?
Salut, vreau sa schimb releu pentru bujii stiu unde se afla , numai ca in zona respectiva sunt mai multe relee. Stie cine va rog care dintre ele este cel in cauza mi-ar fi de mare ajutor o schema sau o poza. multumesc Masina este Audi A3 8L din 2002 1,9 tdi
Salut. Am dat masina unui prieten acum cateva zile si azi am observat ca pornea mai greu decat de obicei, a pornit relativ usor inainte si la -7 -8 grade. Am verificat bujiile: toate 4 erau arse. Am cumparat imediat alte bujii dar din graba si neatentie nu le-am masurat atent iar cele noi, marca Beru sunt cu 0,5 cm mai lungi decat cele vechi(Bosch) Este posibil ca daca le pun sa lovesca supapa de la chiuloasa in ele?