1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujii Incandescente Motor Diesel la A3 8L - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de dobarazvan, 16 Oct 2009.

  1. dobarazvan

    dobarazvan 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    dej
    Masina:
    Audi A3 1,9TDI an:2001 kw:96 131cai
    Am o problema. Dimineata la rece nu sta aprins deloc martorul de bujii incandescente, se aprinde pentru maxim o secunda si se stinge, sa mentionez ca era 1 grad afara iar motorul nu imi porneste numai la a -2-a cheie. se poate sa fie ars releul de la bujii? stie cineva care este mai exact? anul trecut pe frig dimineata statea martorul aprins 5-6 secunde si pornea la sfert de cheie:)
     
  2. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    ai pus VAG COM pe ea sa vezi daca ai vreo eroare la partea electrica?
     
  3. flo_tiesto

    flo_tiesto 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI
    verifica sigurantele si daca tot nu gasesti nimic , at ajungi la tester unde ar trebui sa aflii mai multe :)
     
  4. dobarazvan

    dobarazvan 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    dej
    Masina:
    Audi A3 1,9TDI an:2001 kw:96 131cai
    Am verificat sigurantele, am gasit si releul de la bujii pe care l-am si inlocuit, am verificat si bujiile toate sunt bune. mai ramane varianta cu testerul.
     
  5. ALH

    ALH 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8L 1,9 TDI [ALH]
    Am tot cautat pe aici discutii despre problema mea si nu am gasit , incerc sa postez aici in speranta ca o sa gasesc pe cineva sa ma ajute.

    Am un audi A3 1.9 TDI (8L-ALH) si am o problema suparatoare. Am vazut ca multa lume are probleme cu martorul de la bujii , care se aprinde in timpul mersului si se schimba si mersul motorului in timpul asta , dar eu pe langa chestia asta mai patesc uneori sa vreau sa pornesc masina iar martorul de la bujii sa nu se aprinda , iar asta nu e din cauza ca e cald afara si nu mai sunt necesare bujiile pentru ca la orice temperatura mie mi se aprinde martorul pentru 2-3 secunde , cum ziceam , nu se aprinde deloc si daca incerc sa o pornesc nu porneste deloc ( motorul se invarte foarte ok dar pur si simplu nu are de unde sa ia foc). Are toanele ei , uneori nu se aprindea , o lasam cateva minute si cand incercam era totul Ok , se aprindea martorul si motorul pornea foarte bine , dar acum din ce in ce mai des nu se mai aprinde martorul decat cand vrea el . Am facut o scanare cu Vagul (Vag 908) si am depistat urmatoarea eroare : ''1 Fault Found: 4 - Engine Control Module 49-00 - No Communications'' , am incercat sa o sterg dar tot aparea. Culmea e ca dupa ce am depistat problema asta...cum stateam si ma gandeam ce vrea sa insemne asta am zis sa mai incerc odata si deodata iar totul revenise la normal, am oprit motorul iar cand am facut din nou o scanare eroarea de mai sus nu mai aparea. Eroare apare doar cand martorul nu se mai aprinde.

    Are careva vreo idee despre asta? Incepe sa fie suparatoare problema:banghead:
     
  6. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    posibil sa fie un contact prost,adica o mufa murdara sau o problema in calculatorul motorului.de aceea se aprinde sau nu si martorul,cind nu este alimentat calculatorul e normal sa nu se martorul si masina sa nu porneasca,poate fi chiar din contact,dar poate fi si relelul de alimentare ECM sau mufe,sigurante....sint multe de cautat si trebuie luate prin eliminare.
     
  7. ALH

    ALH 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8L 1,9 TDI [ALH]
    Eu nu stiu cu ce sa incep sa curat si sa verific , am probleme cu martorul de la bujii , are momente cand practic nu vrea sa se aprinda cand pun contactul si din cauza asta nu porneste motorul , si nu e din cauza ca daca e cald motorul nu mai pune bujia pentru ca poate sa fie cat de cald pentru o secunda sau doua tot o pune si se aprinde in bord martorul , cum ziceam are anumite toane cand nu vrea sa se aprinda si cand scanez cu vagul imi da eroarea asta
    Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.lbl
    Part No: 1J0 907 379 H
    Component: ABS/EDS 20 IE CAN 0001
    Coding: 13304
    Shop #: WSC 06435

    1 Fault Found:
    01314 - Engine Control Module
    49-00 - No Communications

    si nu stiu de ce mi-o arata la abs si mai mult de atat in prima parte scanarii trebuia sa apara:
    Address 01: Engine Labels: 038-906-018-AGR.lbl
    Part No: 038 906 018 AK
    Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2141
    Coding: 00002
    Shop #: WSC 06313

    No fault code found.
    Readiness: N/A

    Deci mie nu imi vede deloc motorul cand nu imi pune bujia

    Help...nu stiu ce sa incep sa verific , de ce imi apare la abs eroare cand mie nu vrea sa mi se aprinda martorul de la bujii? am intrebat multa lume si nu am primit nici un raspuns concret
    Edit/Delete Message
     
  8. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pai in primul rand mufa ce iese din pompa de injectie si merge la ECU. Vezi in Autodata specificatiile pentru motorul tau (rezistenta pe pinii 1 & 2 si voltajul pe 2 & 3).
    In al doilea rand ar trebui resetata eroarea si sa vezi daca mai apare. Si daca da, du-te la mesterul ala si intreaba-l unde a facut scoala.
     
  9. ALH

    ALH 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8L 1,9 TDI [ALH]
    Am verificat releul de sigurante de la ecu...sigurantele de la baterie..am desfacut toate mufele la ecu si nu numai...am curatat cu pray pentru contacte dar problema tot apare. La un moment dat mi se aprindea in timpul mersului martorul de la bujii si clipea...am pus vagul si am gasit switch-ul de la frana stricat...l-am schimbat....dar problema cu martorul de la bujii tot a ramas....am intrebat foarte multa lume si am facut mai tot ce au zis toti...nu stiu ce naibii sa-i mai fac. HELP!
     
  10. ALH

    ALH 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8L 1,9 TDI [ALH]
    Am si eu aceeasi problema. Are toanele ei masina...are momente cand pur si simplu nu vrea sa imi puna martorul de la bujii si cand incerc sa ii dau cheie nu porneste. Daca o las cateva minute...in jur de 10 minute imi apare martorul de la bujii si imi porneste fara nici o problema. Am scris pe mai multe forumuri dar nu am primit nici un raspuns clar cu problema asta. pun si o scanare a masinii ( cand nu mi se aprinde martorul bujii imi apare eroarea asta...cand se aprinde revine totul la normal..nici urma de eroare)

    Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.lbl
    Part No: 1J0 907 379 H
    Component: ABS/EDS 20 IE CAN 0001
    Coding: 13304
    Shop #: WSC 06435

    1 Fault Found:
    01314 - Engine Control Module
    49-00 - No Communications

    O chestie ciudata mai e ca....la scanarea care o fac cand nu se aprinde martorul nu imi gaseste motorul...scaneaza direct cu adress 03 care e abs si gaseste eroarea de mai sus si cand fac scanare in momentul cand se aprinde martorul...gaseste si motorul adica adress 01

    Multi mi-au zis ca nu comunica ECU cu motorul masinii...am desfacut toate mufele pe acolo inclusiv de la ecu si le-am curatat cu spray pentru contacte in speranta ca e un contact oxidat sau ceva...am veficat sigurantele la baterie...panoul de sigurante al masinii....panoul de sigurante de la ECU ....nu stiu ce naiba sa mai verific si sa mai fac.
    Aveti un sfat sa-mi dati si mie?
     
  11. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    ai mai pus vag-ul pe masina sa stergi erorile dupa schimbarea switch-ului?
     
  12. ALH

    ALH 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8L 1,9 TDI [ALH]
    dada. Am propriul vag .
     
  13. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Te poti conecta la ENGINE?Daca da,fa scanarea de acolo;daca ECU nu comunica cu motorul,de fapt senzorii,fii sigur ca nici nu-ti pornea motorul.Ce tester folosesti?,banuiesc ca o clona.
     
  14. ALH

    ALH 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8L 1,9 TDI [ALH]
    Nu, nu ma pot conecta. Pur si simplu nu il vede. Folosesc vag 908
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Dec 2012
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ce am scris eu ai masurat?

    Si cum ai verificat releul de la ECM? Ai desfacut macar capacul releului ca sa vezi bobina?
     
  16. ALH

    ALH 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8L 1,9 TDI [ALH]
    Nu stiu exact ce e ECM
     
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    ECM = Engine Control Module
     
  18. valikick 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi A3, 1.9 tdi, 2002
    Salut, vreau sa schimb releu pentru bujii stiu unde se afla , numai ca in zona respectiva sunt mai multe relee. Stie cine va rog care dintre ele este cel in cauza mi-ar fi de mare ajutor o schema sau o poza. multumesc
    Masina este Audi A3 8L din 2002 1,9 tdi
     
  19. Cr1ss

    Cr1ss 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2018
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDI 97
    Salut. Am dat masina unui prieten acum cateva zile si azi am observat ca pornea mai greu decat de obicei, a pornit relativ usor inainte si la -7 -8 grade. Am verificat bujiile: toate 4 erau arse.
    Am cumparat imediat alte bujii dar din graba si neatentie nu le-am masurat atent iar cele noi, marca Beru sunt cu 0,5 cm mai lungi decat cele vechi(Bosch) Este posibil ca daca le pun sa lovesca supapa de la chiuloasa in ele?
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP

Distribuie pagina asta