1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujii motor diesel la A6 C5 - Bujii intepenite la desfacere - Eroare bujie aprinsa in bord - etc

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de nykul, 11 Ian 2008.

  1. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    bujii incandescente intepenite

    Parerea mea : nu incerca sa fortezi !
    Pune niste degripant sau wd40 si asteapta. Cu motorul cald este mai bine.
    Sa nu incerci sa fortezi ! Lasa sa lucreze degripantul.
    Dupa ceva timp, incearca cu o "tiganeasca" de 10 sa bati usor in jurul filetului din chiuloasa. Sa nu lovesti in bujie!
    E pacat sa-ti faci de lucru de aiurea!
     
  2. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    La mine a facut cu cheia stanga dreapta vreo jumatate de ora. Noroc ca a mers o jumatate de tura din prima si a avut loc sa o tot miste. A folosit si un spay. La reprezentanta am schimbat-o. Aproape 200 lei cu tot cu bujie.
     
  3. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Daca ai tubulara adanca de 10 sau speciala de bujii, merge sigur! Cand pui bujiile noi sa pui putina vaselina pe filet si sa infiletezi usor si cu atentie sa nu strici filetul din chiuloasa.
     
  4. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    La mine bujia avea filetul "turtit"...
    Ca sa fie treaba sigura a refacut filetul din chiuloasa. Mai mult l-a controlat.
    L-am pus de a pus un pic de vaselina pe scula aia ca sa nu-mi cada span inauntru. Nu a avut ce sa refileteze. Am avut noroc.
     
  5. NxRolix 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2009
    Locație:
    Viena
    Masina:
    Audi A6 2.5TDI Quattro , 2003
    Martor Bujii Incandescente

    Buna.

    M-ar interesa cam cat ar fi normal sa stea aprins indicatorul de bujii incandescente (spirala), cind pun contactul la o temperatura exterioara de +20 C° si cu motorul rece ?

    In principiu ma intereseaza pentru un motor 2.5 tdi AKE 180 (2003) .. dar ma gandesc ca in general ii la fel la toate dieselurile..

    Multumesc .


    Roland
     
  6. Dănuț

    Dănuț 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2009
    Locație:
    Calvi-(F) BV-(RO)
    Masina:
    A6,2.5 TDI,Avant,quattro/Golf MK1 cabrio
    Va salut,
    Vreau sa va spun ca masina mea un A6 C5 2.5 tdi porneste greu dimineata si cu ocazia verificarii bujiilor am constatat ca o bujie pe care am vrut sa o schimb se invarte in gol.
    Stiu ca trebuie sa dau chiulasa jos ca sa o scot, insa intrebarea este daca merg asa cu ea pana o schimb se poate intimple ceva la motor ?
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Apr 2014
  7. FLORIN_SB

    FLORIN_SB 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    KRAZ, SAVIEM, TATRA......AUDI 80 AVANT
    Pana vine caldura, poti linistit sa pornesti in 5 bujii, apoi, dai chiulasa jos si schimbi bujia, e mult mai sigur decat sa apelezi la varianta cu bormasina( parerea mea)
     
  8. Dănuț

    Dănuț 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2009
    Locație:
    Calvi-(F) BV-(RO)
    Masina:
    A6,2.5 TDI,Avant,quattro/Golf MK1 cabrio
    Multumesc pentru informatie
     
  9. peter erno

    peter erno 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a3 2.0tdi,Daihatsu sportrack
    Am avut si eu doua bujii intepenite, care nu au iesit, s-au rupt. Se gaseste in comert kit pentru bujii intepenite dar e cam scump.
    Am facut un ghidaj de 20 mm cu gaura de 9.5 la strung care intra perfect in adincitura din inaintea bujiei. Comparat cu bujia noua se face gaura cu ghidajul montat si burghiu de 9,5 pe stanga taiat la jumate si reascutit, la adincimea potrivita. La urma se face o gaura de 5 mm la ultimele 20 mm care va fi infiletat si cu ajutorul unei tije si contrapiulita de 6 mm, se extrage bujia.
    A nu se perfora complet bujia. Cu supapa de admisie deschisa si flansa se pune compresorul pe cilindrul respectiv. Se rectifica filetul cu 10x1. Se monteaza bujia noua cu vaselina rezistenta la temperaturi inalte.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Mai 2012
  10. catalyn87

    catalyn87 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2008
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6, 2.5 TDI, 132 kw/179 CP, 2004
    Salutare,

    Aveam probleme cu pornirea la temperaturi scazute. Am fost la un mecanic sa imi schimbe bujiile. Mi-a schimbat 4. Doua cica ar fi rupte si nu se pot scoate doar prin demontare chiuloasa. Stie cineva unde s-ar putea scoate fara sa demontez chiuloasa? Motorul e V6, 2.5 tdi.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    catalyn87 in aria de publicitate - cea de prestari servicii - este un coleg care se ocupa cu asa ceva adica demontarea bujiilor rupte din chiulasa. Bafta.
     
  12. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Mari batai de cap cu bujiile astea. Din experienta mea o singura bujie nu am reusit sa o scot si culmea la mine pe masina. Asadar toata iarna am pornit in 5 (insesizabila lipsa celeilalte).
    Acum avand la indemana doua chiulase am tot incercat sa scot bujiile din ele cu succes intr-un final, dar atat pot spune. Daca erau pe motor chiulasele, nu exista alta sansa decat prin metoda gaurit, refiletat, etc..
     
  13. naniacostin

    naniacostin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2014
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a6 allroad c5
    Exista cineva in Urziceni pentru cine e prin zona care scoate bujii din chiulasa. Costa 100 lei de bujie sa ti le scoata pe cele rupte. Am apelat la el cu mai multe marci de masini si am fost foarte multumit.
     
  14. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Cred ca pana la urma apelez si eu la "trusa minune" ca e buna la casa omului :)
     
  15. TESS_ 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Aici a6 ,2500cc an 2003
    Revin cu o problema nouă : de 2 zile martorul de la bujii se aprinde intermitent ! Stopurile de frana funcționează și nu știu de unde este cauza,mai ales ca vara,stiu eu,masina nu folosește bujiile . O idee ceva,fara să mai merg să o scanez! Multumesc
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Martorul ala se poate aprinde din mai multe motive, de ex. unul din motive este ca semnalizeaza o problema pe partea de injectie.
    Fara o scanare nu putem decat sa ghicim.
     
  17. TESS_ 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Aici a6 ,2500cc an 2003
    Mai nou,am constatat ca de când am martorul de la bujii aprins ,nu mai am nici pilot automat! Sa aibe vre o legatura una cu alta ???
     
  18. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Cum ti-a spus si audi66 fara o scanare cu vcds-ul nu putem ghicii din fata calculatorului.
    Chiar e asa greu sa o faci?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @TESS_ Ai switch-ul de la pedala de ambreiaj defect, dar totusi fa o scanare inainte sa il schimbi.
     
  20. viorelpitt 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 2500 2003
    Salut,
    Am un A6 C5 si mi se aprinde martorul la bujii acela galben spirala pe intermitent iar motorul este prea turat, sta la 1.100. Ce pot face .sa controlez bujiile. Sa fac diagnoza ? De pornit porneste la prima cheie cand este rece dar cand se incalzeste se tureaza si porneste greu. Astept sfaturile voastre. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta