1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujii motor Diesel la Audi A3 8P - martor aprins in bord - schimbare - cuplu de strangere si marca

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de aurelrusu, 4 Mai 2014.

  1. aurelrusu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi | A3 Sportback | BLS | 1.9 TDI | 2007
    salut

    am facut diagnoza la reprezentanta audi, si mi s-a spus ca una dintre bujii are arderi incomplete (sau ceva de genul acesta - oricum ceva nu face bine :)) si ca si solutie mi s-a propus sa schimb senzorul de diferenta de presiune in circuitul de evacuare (400 lei + TVA + manopera = aprox 800 lei) --> mai ales ca indicatorul luminos din bord era deja aprins de la senzorul respectiv

    cand am intrebat de ce sa schimb senzorul daca bujia da rateuri, mi s-a spus ca activitatea bujiei este influentata si de senzorul insasi
    voi ce stiti? este asa ceva posibil?

    multumesc pentru raspuns,
    urri
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cred ca vrei sa spui senzor de presiune diferentiala care este strict legat de DPF. Bujiile tale nu functioneza decat la pornire si atat. Mai mergi si fa o alta diagnoza.
    Daca in continuare ai erori pe una din bujii o schimbi pe aia intai. Sfatul meu, daca tot desfaci, este sa montezi toate 4 bujiile incandescente noi marca Beru. Bafta
     
  3. Agsiel 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi A4,2.0 CJCA 143CP,2013
    Salut,
    Am un a3 2007,1.9tdi BLS. Am dus masina la service sa imi schimbe bujiile si am primit mesaj ca mi-au schimbat si garnitura de la capacul de tacheti.
    Motivul , ca se distruge cand inlocuiesti bujiile.
    Poate cineva sa confirme ?
    Ms de ajutor!
    Cu Stima
     
  4. DannyDPD

    DannyDPD 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 BKD 2007
    Salut,
    M-a ajutat cineva cu un test vcds si mi-a spus ca trebuie sa schimb un releu pt bujii, unde se afla acesta?
    Masina: Audi A3 2006 BKD
    Multumesc.
     
  5. blumurgg

    blumurgg 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A3 2.0 TDI 2006 S-line
    Salutare tuturor,
    Aveam doua bujii nefunctionale. M-am documentat putin si am inteles ca treaba cu schimbatul bujiilor este putin delicata in sensul ca exista riscul sa gasesti o bujie intepenita si daca este fortata se poate rupe si de aici incepe distractia.
    Eu am pregatit terenul, in sensul ca am dat din abundenta de mai multe ori cam cu aproximativ doua saptamani inainte cu WD40.
    Bujiile au iesit usor, operatiunea a fost rapida si simpla. La montarea celor noi am dat pe filet cu vaselina cuprata ce rezista la temperaturi de 1000 grade. Am facut asta ca atunci cand voi dori sa le schimb sa se desfaca usor.
    Am ales bujii BERU. Asta pentru ca am vazut o comparatie intre Beru si NGK si mi-a placut mai mult cum lucreaza Beru.
    Nu pot spune ca am observat vreo diferenta dupa schimbarea lor. Da, stiu ca ele intra in sarcina la o temperatura mai mica de -5 grade, si am prins si astfel de temperaturi. Cred ca este un cumul de factori care influenteaza modul cum porneste masina dimineata, drept pentru care, repet, nu am observat o diferenta notabila dupa schimbarea lor.
    Multumesc pentru atentie. Drumul bune va doresc, domnilor !
     
  6. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Salut. Am si eu nevoie de un sfat. Masina merge bine, bujiile raspund ok si n-am erori, insa o prietena a avut niste erori pe bujii acum si la service n-au reusit sa ii scoata una.
    Acum au fortat-o si s-a rupt inauntru si are un ditamai costul pt reparatie.

    Cand e bine sa le schimbam si noi? la 5-6 ani? la kilometrii?
    Nu stiu cand au fost schimbate ale mele, insa la mine a stat 4 ani si 30.000km si sincer le-as schimba de frica sa nu patesc si eu asa ceva.

    Voi cum ati facut?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand te duci la prosti asta patesti. La motorul diesel bujile se schimba cand dau eroare. Restul sunt povesti.
    Cand ai de facut ceva la masina apelezi la mecanici cunoscatori NU la niste maimute dresate sa devina mecanici care insa au esuat.
     
  8. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Deci sa stau linistit pana primesc eroare in bord, da?
    Ele isi fac treaba. Iarna pornesc imediat dupa ce mi s-a stins martorul din bord.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bujiile defecte nu iti afiseaza eroare in bord. Cand se aprinde martorul de bujie in bord ai alte probleme mai grave decat bujiile. Ai Audi de atatia ani si mai ales esti pe forum de atatia ani si nu te-a interesat chestia asta pana acum din cate observ dar mai ales vad ca tot "descoperiti" cate ceva la marca asta de masina.
     

Distribuie pagina asta