1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujii si/sau Fise bujii - motoare benzina la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de augustinn, 31 Mai 2010.

  1. Ferydeva

    Ferydeva Silver Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    deva
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1996
    Te referi la valva "tank vent" de pe carcasa filtrului de aer?cum ar putea aia sa cauzeze mers asa aiurea?Ce am uitat sa zic ....inainte sa schimb fisele aveam eroare "misfire cilindru 4-intermitent" ,daca stergeam ,aparea iara peste 2 zile cate-odata peste 1 saptamana.Acum cu fisele noi inca nu stiu,urmeaza sa ma uit peste 1 zi 2 .
    Pana acum:am curatat clapeta ,pus debitmetru de imprumut,toate furtunele ok nu snt sparte ,fisele,verificat senzor temperatura.
     
    Ultima editare: 20 Iun 2014
  2. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Cum ai verificat senzorul de temperatura? Senzorul ala e tare nesimit , eu am schimbat aproape toata aprinderea si tot asa facea, dupa care am scos mufa senzorului si am turato fara el surpriza masina urca in ture fara sa dea in nas si nu mai tremura la accelerare lenta. Ia in cosiderare inlocuirea senzorulu de temperatura . Eu am dat pe el 35 de lei si merge masina surprinzator de bine.
     
  3. AlexG

    AlexG 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2014
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Audi A4 B5/1.6 ADP/ 12.1999
    Vă salut. Am revenit si eu cu o problemă şi anume că de când a dat căldura asta asa mare şi maşina îmi stă numai în soare, nu mai porneşte imediat ca înainte adică nu o mai i-a la sfert de cheie ci invârte de 2-3 ori si apoi porneşte undeva pe la 500 rpm după care se accelerează până la 850 rpm si asa rămâne. Am observat că nici nu mai trage adică parca abia se mişcă.
    Am pus.o pe vag.com şi nu a dat absolut nici o eroare debitmetru/sonda lamda. Menţionez că astăzi am schimbat si bujiile cu toate ca erau impecabile si aveam BOSCH Plus cu 2 electrozi pe ea am pus BOSCH Super 4 cu 4 electrozi si la fel porneste. În schimb dacă merg mai mult cu ea sau după ce am pornit.o o i.a la sfert de cheie la fel si dacă o las 2-3 zile nepornită si o pornesc noaptea când e mai răcoare porneşte la cheie.
     
  4. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Cauze pot fi de la senzor temperatura lichid racire (G62),injector,sau datorita faptului ca nu se mentine presiunea in sistem de alimentare si aici vinovat se face regulator presiune sau pompa de benzina.
     
  5. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Am si eu o intrebare . Cate grade trebuie sa aibe avansul la aprindere la motorul de 1,6 adp
    Mie imi arata 19,5
     
  6. Ferydeva

    Ferydeva Silver Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    deva
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1996
    La mine cu motorul incalzit la 90 avansul e 12 grade BTDC la relanti si accelerat la 3000 este 37,5 grade BTDC si nu este reglabil.Nu va face diferanta rotirea delcoului.
     
  7. AlexG

    AlexG 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2014
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Audi A4 B5/1.6 ADP/ 12.1999
    Am rezolvat..problema este furtunulde vacum sau cum se numeste e unul subtirel care vine imbracat in material textil era fisurat la un capat acum am rezolvat si porneste la sfert
     
  8. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Detaliaza un pic,care furtun de vacum?ca sunt mai multe,eventual fa o poza cu piesa respectiva si ataseaz-o aici,poate ajuta pe cineva
     
  9. iulian_18

    iulian_18 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B5, 1.6 (101 Cp ), 1995
    Salutare ! Urmeaza cat de curand sa-mi schimb si eu setul de bujii la masina si as vrea sa va cer cateva pareri... Am cautat pe forum si din cate inteleg bujiile Bosch cu 4 electrozi sunt cam cele mai bune dar ma intereseaza si o parere despre bujiile BERU .

    Motor - ADP, 1.6, '95, aprox 200000 km, nu am idee cand au fost schimbate ultima data bujiile...

    Pe Autokarma am gasit urmatoarele variante :

    Bujie Bosch 4 electrozi ( nu am idee daca e super 4 ) - 12.83 ron
    Bujie BERU Ultra X Titan 4 electrozi - 20.36 ron
    Bujie BERU Ultra X 4 electrozi - 21.53 ron

    Ce parere aveti de variantele de mai sus ( ma intereseaza in special cele BERU ) ? Cam care ar fi cea mai potrivita pt acest motor ? Are cineva vreuna din variantele de mai sus de bujii pe masina ?

    Multumesc !!! :)
     
  10. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Fiul meu are la A3-ul din dotare bujii Beru schimbate acum câteva luni. L-au costat aproape 100 lei, dar am inteles că tot Beru avea iniţial masina si că ar fi mai bune decât Bosch.
     
  11. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Confirm si eu faptul ca merg pe mana celor de la BERU.La masina mea,tot BERU am pus cand am schimbat bujiile.Bosch nu mai este ce a fost odata dupa parerea mea.Drept dovada si pretul dintre cele doua,cred ca spune totul.
     
  12. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Bujiile Bosch nu prea mai sunt ce au fost odata. Beru sunt bune, NGK si mai bune.
     
  13. iulian_18

    iulian_18 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B5, 1.6 (101 Cp ), 1995
    Am inteles, ok, multumesc mult pt raspuns, sper sa apuc zilele astea sa le schimb . O sa ma uit si dupa NGK sa vad ce gasesc, dar in principiu cred ca o sa raman pe BERU :D

    Ms inca o data ! :P
     
  14. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Salut cum au zis si colegii NGk sunt bune si Beru sunt ok eu am avut experente placute cu bosch dar pe iridium masina mea fiind pe gaz am mers cu ele cam 40 000 (avand probleme cu aprinderea).
    Eu ma tot schimbat la seturi si sa vad cum se comporta masina si pentru ca aveam probleme cu aprinderea , bobina de inductie avand probleme motorul nu mergea rotund si in ultiam faza dadea rateuri pe gaz , am schimbat o cu una de la colegul Veby si acum merge ok rotund motorul .
    Din experiantea mea cel mai bine se comportau pe benzina NGK 3 electrozi si bosch super 4 cu 4 electrozi , pe gaz cel mai bine se comporta bujiile cu iridium reglate in funtie de motor la mine mergea foarte bine la 0,65 - 0,75 peste dimensiuena asta motorul era zgomotos si nu mergea destul de bine ele vin reglate din fabrica la 0,7 , iar momentan am un set de beru pe iridium feedbackul o sa vina in timp sa vad cum or sa se comporte la drum lung .
    Bujii pe care nu le recomand sunt cele cu 2 electrozi de la bosch au fost cele mai proste testate de mine deasemena si cele cu un electrod daca nu sunt reglate bine o sa ai probleme cu ele pe benzina .
     
    Ultima editare: 25 Aug 2014
  15. iulian_18

    iulian_18 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B5, 1.6 (101 Cp ), 1995
    Salutare, revin cu un feedback vis a vis de schimbatul bujiilor. Pana la urma am optat pt NGK BKUR6ET-10 3 electrozi si vreau sa zic ca schimbarea este simtitoare . Imbunatatiri :

    1. Rezolvat problema de acceleratie in "suturi" intre 1500 - 2500 rpm,
    2. Masina trage mai bine acum, cel putin peste 3000 rpm se simte ca reactioneza mult mai bine,
    3. Rezolvat problema " intreruperilor " atunci cand porneam compresorul ( erau niste socuri ce apareau in special la relanti ).

    Poate ca e efect placebo :D, dar sincer mie personal mi se pare ca imbunatatirea este simtitoare. Sa vedem acum si cu consumul cum o duce.

    Pret / bujie : 21.6 ron

    Bujiile vechi tot NGK erau si daca nu ma insel sunt acelas model, numai ca aveau minim 5 ani de cand stau acolo considerand uzura lor. Mai jos cateva poze cu bujiile vechi.

    Motor : 1.6 ADP, '95
     
  16. Zoltan.2009

    Zoltan.2009 3rd Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2009
    Locație:
    Odorheiu Secuiesc
    Masina:
    A4 B5 1.6/ADP
    iulian_18 Multumesc de informatie.
    Urmeaza sa schimb si eu bujiile si mi-ai dat raspunsul cautat. Merg pe NGK BKUR6ET-10 3 electrozi - sper sa mearga si la mine.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Feb 2015
  17. ionutzpnw 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a4 1.6l 1995
    Va salut!am o rugaminte la cine are un audi a4b5 1.6 1995 adp daca poate sa imi trimita o poza cu fisele de la capacul de delcou pentru ca le-am schimbat si nu am fost atent la ordine.va miltumesc
     
  18. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    sper sa-ti fie de ajutor

    ionutzpnw sper sa-ti fie de ajutor
     
  19. Adelin2042

    Adelin2042 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2017
    Locație:
    Rm. Vâlcea
    Masina:
    Audi A4 b5 Sedan, 1.6 AHL , 1999
    Salut ! Stie cineva in ce ordine se pun fişele la audi a4 b5 (an 1998, 1.6 benzina AHL) ? Am schimbat fisele si acum imi da rateuri motorul . Pe bobina scrie A B C D.La ce piston vine fiecare litera ? Mersi anticipat .
     
  20. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Sper sa te ajute.
     

Distribuie pagina asta