1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujiile motor diesel la A4 B6 - Martorul de la Bujiile de preincalzire aprins - schimbare bujii

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de jony, 9 Feb 2008.

  1. jony

    jony Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4 2004, 1.9TDI, 131 cp, 6 trepte
    azi cand am fost la o inmormantare mergeam in coloane...si deodata vad becul acela galben care cred ca este de la bujii...incepu sa palpaie...opri motoru si pusai contactu, tot palpaia, o porni si mai palpai un pic si se stinse in final
     
  2. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Este martorul de la bujiile de preincalzire. Poate ai un contact imperfect la ele :think:? Poti sa-i faci o diagnoza sa vezi ce da.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Iun 2011
  3. jony

    jony Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4 2004, 1.9TDI, 131 cp, 6 trepte
    imi facu asta pe la ora 12...si de atunci ma plimbai toata ziua cu masina si numai facu
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Iun 2011
  4. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    ei eu am patit asta o singura data. adica palpaia martorul de bujii. am decuplat si apoi am recuplat ESP-ul si s-a stins. de atunci(peste 1 luna) nu a mai facut.
    am auzit ca acel martor se mai aprinde si daca ai contact imperfect la switch-ul de la frana.
     
  5. jony

    jony Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4 2004, 1.9TDI, 131 cp, 6 trepte
    creca asta o fi....mergeam cu ea scoasa din viteza si la vale si eram cu picioru pe frana
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Iun 2011
  6. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    iti recomand sa mergi la vale in frana de motor ca sa nu soliciti franele(discuri, placute) si mai faci si economie de combustibil.
     
  7. jony

    jony Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4 2004, 1.9TDI, 131 cp, 6 trepte
    pai am mers cu piciorul pe frana deoarece eram la o inmormantare in coloana si nu aveam cum sa fac frana de motor
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Iun 2011
    Misu Botta apreciază asta.
  8. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    nici daca o lasai in a 2-a sau chiar a-ntaia? in fine, ca idee nu-i bine sa cobori cu piciorul pe frana.
     
  9. mlozoveanu

    mlozoveanu Bronze Member

    Înscris:
    13 Noi 2007
    Locație:
    Somewhere in the jungle (Buc)
    Masina:
    A4 8E Avant 2.0 TDI 103 KW
    costa cam 70-80 de milioane un astfel de filtru
     
  10. peteruxxl

    peteruxxl 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI 116CP
    Salut,
    acelasi lucru mi s-a intamplat si mie. Am sa dau mai multe detalii poate ar avea legatura si cu altceva.
    Astazi am mers cu masina la un gratar si am coborat undeva intr-o vale pe undrum forestier aproximativ 2km. Am tinut masina cat am putut din frana de motor dar spre final, pana sa ma opresc am tinut-o numai din frana si am coborat foarte usor. Masina a ramas parcata in panta care era abrupta.
    Inainte sa plec, am vrut sa curat putin instalatia de climatizare si am folosit un spray care la instructiuni spunea sa dai drumul la spary [butonul lui se putea bloca] care a inceput sa vapotizeze si cu motorul po0rnit sa lasi instalatia de climatizare in viteza maxima pe recirulare. Am procedat intocmai si cat stateam eu si asteptam sa se circule vaporii din spary prin instalatie am vazut ca imi palpaia in bord acea spirala de culoare galbena. Bineinteles ca am oprit totul si am repornit masina de cateva ori dar degeaba. Imediat dupa ce porneam nu se aprindea, dar cam la 10 secunde aparea spira aprinsa. Am luat masina din loc, am zis sa merg putin cu ea, si nu am facut altceva decat sa o intorc - adica din pozita de coborare panta am parcat-o invers in pozitia de urcare. Si in timp ce faceam manevrele astea becul s-a stins si nici nu s-a mai aprins de atunci [si am mai mers cam 50 km].
    De precizat inca un lucru [in ideea ca poate ar avea legatura], tot astazi m-am uitat putin pe la motor, am mai pus apa de curatat parbriz, am mai sters un pic praful pe acolo si am msicat putin de doua cabluri care vin dinspre motor partea stanga si se duca tot in stanga inspre filtrul de aer. [M-am uitat la ele pentru ca am vazut ca vin de sub capacul motorului si in locul unde se ating cu capacul, din cauza vibratiilor si frecarii se mai destrama infasurarea de protectie a lor - acea panza - dar nu am tras de ele doar am miscat putin cat sa ma uit atent la ele].

    Sper ca nu am fost prea plictisitor cu toate detaliile dar poate ma puteti ajuta:
    1.Ce reprezinta acel switch de la frana?
    2. Ce rol are si cum se manifesta nefunctionalitatea lui?
    3. Cand franez se aude un usor scartzait. Ce poate fi: Discurile? Placutele? [scuze ca asta e off - topic dar tot am mentionat de frane]

    Multumesc!
     
  11. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    "Brake Pedal Switch" face legatura intre frana si becuri. Sunt cazuri in care nu trebuie schimbat, doar curatat, asa am patit si eu la un audi B4. In cazul masinilor fara comp. de bord, aprinderea martorului mai poate sa insemne si bec ars. Scartaitul franelor se trage de la placutele de frana (calitatea isi spune cuvantul) sau cand pornesti cu masina dupa o ploaie (umezeala in aer sau dupa un spalat) si discurile sunt ruginite. Rugina se curata dupa primele franari! Bafta
     
  12. peteruxxl

    peteruxxl 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI 116CP
    multumesc pentru raspuns. spre exemplu daca am un proiector ars, poate sa fie si de la asta?
     
  13. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Nu, doar franele si pozitiile pe spate, cel putin asa a fost la mine, le-am avut intr-un singur bec.
     
    Ultima editare: 22 Iul 2008
  14. MICU COSMIN

    MICU COSMIN 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2013-WV GOLF 1.2 TSI 2015
    Din experienta mea pot fi doar 2 cauze:
    1-acel swich de care s-a mai vb(poate fi inlocuit si nu costa mult;recomand service)
    2-electrovalva EGR care ori trebuie curatata ori inlocuita(ceea ce nu e prea ieftin).Mult noroc!
     
  15. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Curatirea e in jur de 100 de euro cu demontat, curatat si montat la loc, atata mi-a ajuns mie (300 ron). Unul nou, nu am idee cat ar fi.
     
  16. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    O oarecare problema cu contactul de la pedala de frana am si eu ... cateodata cand opresc masina sa parchez cobor din masina si observ ca stopurile pe frana raman aprinse ... prima data nu stiam ce s-a intamplat ... am calcat de cateva ori pedala de frana si si-a revenit ... se mai intampla fenomenul asta cam o data la zece opriri ... suparator este ca daca opresc masina trebuie sa trec mereu prin spatele ei sa vad daca sant aprinse sau nu ...
    Oare se poate curata contactul sau trebuie neaparat inlocuit ?
    Sau poate are vreun arculet rupt ...
     
  17. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Iti dai seama ca se aprinde fara sa apesi frana si prin trafic, ceea ce nu e cel mai bine. Se poate si curata, dar in cazul tau nu as crede ca asta ar fi problema, de obicei cand nu se aprind franele, atunci cauza poate fi praful si mizeria. La tine probabil s-a rupt ceva, probabil cum ai spus si tu un arc sau asa ceva. Oricum poti sa il dai jos si sa te uiti. Nu e mare scofala, are o siguranta si l-ai scos. Bafta
     
  18. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    Baza pedalelor unde se afla si contactul de frana este acoperita de niste capace din plastic ... trebuie mai intai sa le demontez pe acestea ... nu am vazut la ele sa aiba vreun surub ceva :think: ... dar o sa fac sapaturi ...
     
  19. alexoble18 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2008
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a4 2.5 v6 150 cp tiptronic fab 2001
    nu.se aprinde numai becul de la bujii si clipeste permanent..dupa c am oprit si am repornit a mers normal :blownose:si mi sa mai intamplat dar face mai rar..
     
  20. tav_26 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi A4
    ai schimbat bujiile, de regula acest martor atentioneaza asupra schimbarii bujiilor.
     

Distribuie pagina asta