1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujiile motor diesel la A4 B6 - Martorul de la Bujiile de preincalzire aprins - schimbare bujii

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de jony, 9 Feb 2008.

  1. mr_x4you 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 2.5 TDI 2002
    Bujie stransa fara cheie dinamometrica, montata fara pasta aia speciala pt temperaturi inalte, apoi la desfacere bujii nedegripate si graba.
     
  2. gabriel87

    gabriel87 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2011
    Locație:
    Linz Austria
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI 130CP 2003 AVF S-line
  3. Grofu

    Grofu 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2009
    Locație:
    Targu-Jiu/Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.5 TDI quattro 2004
    O sa le schimb si eu saptamana asta pentru ca am observat ca nu mai porneste la sfert ca anul trecut. Ce recomandati pentru 2.5 TDI? Bosch, Beru sau NGK?
    Eu tind spre Bosch dar nu stiu niciun cod si nici dimensiuni. De unde le pot afla cu certitudine?
     
    Ultima editare: 15 Feb 2012
  4. mr_x4you 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 2.5 TDI 2002
    Beru vine pe original din fabrica, codul de Beru parca e GN008 pt 2.5 TDI, oricum comanda dupa seria de sasiu.
     
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Bosch-ul nu mai e ce a fost datorita celor ce copiaza piesele si pun sigla Bosch pe ele. Si eu recomand Beru. Sunt mai bune si mai ieftine decat Bosch.
     
  6. Grofu

    Grofu 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2009
    Locație:
    Targu-Jiu/Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.5 TDI quattro 2004
    Le-am schimbat azi si desi imi pornea din prima si la -20 grade am avut surpiza neplacuta sa aflu ca 4 din 6 erau arse. Acum porneste iar cum trebuie dar astept si temperaturi ceva mai scazute sa vad.
     
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    La inceputul iernii eu am avut supriza sa descopar la cea mai recent venita in familie, ca 4bujii (din 4 per total) erau arse. Masina pornea insa trebuia sa tin pe electromotor cam 2 secunde si asta la -3 grade. V-am spus asta ca sa stiti ca este posibil sa fie si toate arse, desi este suficient sa fie una singura arsa ca sa influenteze pornirea.
     
  8. Bibi_ebony

    Bibi_ebony 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2012
    Locație:
    Brad
    Masina:
    a4 b5,1.9TDI 1Z 66kw/1996 a4 b5 s4 combi 1.9 TDI ajm 85kw 2001
    buna ziua, am si e aceeas problema ca alex, am masurat bujiile , am pus bujii bosch noi de vreo 3 luni , dinainte sa imi clipeasca becul de la bujii in mers si imi apare aceasta problema la fiecare aproximatix 100 km, mai des in trafic , pe autostrada nu am probleme , am mers si 600 km fara oprire fara sa mi se aprinda becul dar in trafic de exemplu am fost ieri in constanta si era trafc intens, dupa vreo 20 de minute in trafic a inceput iar becul sa clipeasca, need help pls
     
  9. redface_vali 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 TDI, 155 cp, multitronic, 11/2001
    Inainte de toate verifica stopurile pe frana. Eu am avut probleme la un bec de stop pe frana care avea filamentele lipite. Daca masina merge bine si atunci cand se aprinde martorul de bujii e posibil sa ai probleme la vre-un bec. Bafta!
     
  10. Bibi_ebony

    Bibi_ebony 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2012
    Locație:
    Brad
    Masina:
    a4 b5,1.9TDI 1Z 66kw/1996 a4 b5 s4 combi 1.9 TDI ajm 85kw 2001
    problema rezolvata :) , becurile de la frana si siguranta pt ele au fost arse, dupa inlocuirea lor totul e ok , multumesc mult
     
  11. sanducosmin Bronze Member

    Înscris:
    6 Feb 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audiA4,1.9tdi, 2005+A4,1.9tdi,2001
    Sunt scule speciale pentru scos bujii rupte in cel mai rau caz se da jos chiulasa.
     
  12. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Dai si tu ceva detalii sau doar stii ca exista alte metode?
     
  13. sanducosmin Bronze Member

    Înscris:
    6 Feb 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audiA4,1.9tdi, 2005+A4,1.9tdi,2001
    ce detalii am trusa de burghie cu ghidaj tarozi apoi presa de extras bujia.
     
  14. denis78

    denis78 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    bz
    Masina:
    A4,b6 1.9tdi awx 131cp
    schimbare bujii incandescente

    salutare la toti!
    incep prin a spune ca acum cateva zile dat fiind o temperatura mai mica dimineata(-3grade) masina a pornit destul de greu iar atunci cand a facut-o parca era un tractor universal 650 si scotea fum cu nemiluita.dupa cateva secunde de functionare in care se zguduia masina cu mine a inceput sa mearga rotund.am fost cu masina la mecanic si .....surpriza trei bujii arse.le-am schimbat si totul merge ok dar nu toti mecanicii de pricep sa le schimbe.am incercat la vreo 3 service-uri pana am gasi unul care sa nu ma puna sa semnez ca le schimba pe raspunderea mea,deoarece spunei se pot rupe la desfacere.ba chiar unii mi-au spus ca trebuie demontat capacul de la culbutori pentru a scoate bujia.mentionez ca la ultimul service auto totul a durat 20 minute si fara vreo alta interventie suplimentara.bujiile vechi erau bosch iar acum am pus beru.pentru cei interesati valoarea rezistentei bujiei noi este de 04 ohmi
     
  15. BV19MAX Guest

    Daca te referi la domnul Invest20042001, da, si eu il recomand. Are sculele necesare (si rabdarea) pentru a rezolva orice bujie rupta in chiulasa (Totul a inceput cand Opel-ul lui a suferit de bujie rupta :d ).
     
  16. SJ81MTM

    SJ81MTM 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2009
    Locație:
    Roma
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131CP,2003 (AWX)
    Rezolvare

    :readit: Azi am desfacut stop spate si am constatat contopirea filamentelor la bec pozitie frana. Era problema martorului bujii preancalzite care clipea non-stop. Am schimbat bec si rezolvat problema. Asa ca prima data inainte de a inlocui switch-ul de la pedala controlati becurile toate. :applaus:
     
  17. ionutsss

    ionutsss 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 - 1,9 TDI - 131 cp AWX 2002
    M-am decis sa schimb si eu bujiile si m-am orientat pe cele Beru insa vad ca am gasit unele la 35 lei si altele la 60 lei si difera doar lungimea si adancimea. Va rog , imi explicati cum este mai bine sa cumpar. Exista vreo diferenta majora? :ermm:
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cumperi dupa ce demontezi bujiile de pe masina ta ca sa vezi exact dimensiunile. Bafta
     
  19. giurgiualex 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4,2.5 TDI Quattro,2003
    Martor Bujii Aprins,nu porneste

    Salut,
    Am si eu o problema la A4 B6 2.5 tdi quattro: mi s-a aprins martorul de bujii in mers. Am mai mers putin si am oprit intr-o parcare, am oprit motorul dupa care am repornit masina din nou. A pornit putin mai greu dar a pornit dupa cateva secunde s-a turat foarte putin si s-a oprit de tot. Am incercat sa o pornesc din nou dar nici un rezultat. Daca ma puteti ajuta cu un sfat sau cineva care a patit la fel v-as fi recunoscator. Multumesc.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pe ghicite nu stie nimeni. Fa o diagnoza.
     

Distribuie pagina asta