1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bujiile motor diesel la A4 B6 - Martorul de la Bujiile de preincalzire aprins - schimbare bujii

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de jony, 9 Feb 2008.

  1. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Omul intreaba daca releul nu trebuia sa anclanseze tinand cont ca el a testat releu separat(scrie mai sus cum).Dpmdv trebuia sa anclanseze daca il alimentezi separat.Functionare in functie de temperatura este data de Ecu, nu de releu!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Si eu ce am spus??
    ECU comanda releul in functie de anumiti factori(unul e temp.data de G62)si nu de capul lui(cred ca stia ca pana la bujii/releu este ECU)si de aia nu am specificat"ECU"ci doar releu!!
    Ca el si a alimentat releul e alta poveste(si asta am spus)acum daca a facut o si bine.
     
  3. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    Revin, cum problema nu-mi da pace. Ideea este ca : azi am scos releul din soclu, am facut un strap intre 87 si 85, am scos fisa de la o bujie, cu contactul pus am avut tensiunea bateriei in fisa bujiei si masa (caroserie). apoi am masurat din nou releul, verificat continuitatea, l-am alimentat separat cu 12 v, tot nu anclansa si am ajuns la concluzia ca e defect. L-am desfacut si asta este. Ideea care nu-mi da pace : are legatura lipsa tensiunii din cauza releului de bujii cu eroarea de pe vag, adica circuit electric injectoare PD defect (18072 - Control Circuit for PD Injectors: Electrical Malfunction, P1664 - 35-10 - Intermittent)? Multumesc.
     
  4. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Nu!!
     
    pisti19 apreciază asta.
  5. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    Completare : am schimbat azi releul de bujii, am tensiune pe bujii, dar masina tot nu porneste (palpaie in continuare martorul bujii + martor esp aprins). Tot am ramas cu eroarea pe injectoare... O seara buna tuturor.
     
  6. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salutare baieti. De ceva timp am remarcat (fara a da importanta) faptul ca la pornire, becul de la bujii sta aprins o secunda, se stinge. Pornesc motorul, totul in regula.

    Ei bine pana in aceasta dimineata, i-a luat de doua ori mai mult sa porneasca decat de obicei (gen a invartit doua trei secunde).

    Uitati-va la clip, veti vedea martorul ca ramane aprins cateva secunde bune. Eu cred ca e de vina releul de la bujii (unitate control bujii incandescente). Inca n-am apucat sa verific si bujiile insa la fiecare tentativa de pornire, o lua din loc in secunda 2.



    Am cautat in cadrul acestui topic insa nu am gasit aceasta nelamurire cu becul ce nu mai ramane aprins secunde bune. Multumesc in avans.
     
  7. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pai nici nu ramane, la temp.de +5° sta o secunda doua/la temperaturi sub 5° in functie de temp.exterioara!!

    Verifica bujii/ce temperatura afiseaza dimineata G62.
     
  8. Redvirus 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 Berlina 1.9 TDI bke 2004
    buna dimineata.
    am si eu o intrebare: trebuie sa schimb bujiile la masina din semnatura si nu prea stiu ce sa iau. Am inteles ca cele de la Beru sunt ok, dar nu stiu ce model, ce caracteristici trebuie sa aiba? M-am tot uitat pe net si am vazut ca sunt mai multe modele. Puteti sa ma ajutati in sesnsul asta?
    multumesc
     
  9. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    cat de greu este sa mergi cu seria de caroserie la un magazin in domeniu sa iti dea ce ai nevoie sau chiar la colegii nostrii care vand piese?
    Si da alege Beru.
    Bafta
     
  10. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Poti lasa seria masinii si iti las cod de beru/ngk/bosch/denso/champion. Eu recomand NGK sau BERU pentru ca asa vin pe original. Da, pentru 1.9 sunt doua modele de bujii.
     
    Redvirus apreciază asta.
  11. Redvirus 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 Berlina 1.9 TDI bke 2004
    Multumesc pentru raspuns.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pana la serie sasiu 8E-5-070-250 ai bujii Bosch cod N 105 916 07 care se monteaza impreuna cu un update de software.
    De la serie sasiu 8E-5-070-250 ai bujii Beru cod N 105 916 02.
     
    nick68de și Redvirus apreciază asta.
  13. Redvirus 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 Berlina 1.9 TDI bke 2004
    Multumesc.
     
  14. Radu gabriel

    Radu gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2017
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    Audi a6 c7 2017 tdi 2.0 l
    Salutare,
    La masina mea spira de bujii se reaprinde dupa circa 5 sec unde dupa ce pornesc motorul. Am verificat stopurile dupa ce am tot citit aici, bujiile verificate dar cand am verificat daca vine curent pe fise, surpriza, nu vine curent. Mentionez ca am schimbat si releul 202 care vine sub ECU. Ma puteti sfatui ce sa fac mai departe ? Am scanat cu VCDS si nimic. Am fost la o tentaviva de service care aveau un tester Delphi si nimic, la fel. Orice sfat este bine venit. Multumiri anticipate si drumuri bune tuturor.
     
  15. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    trebuie scos senzorul de temperatura motor(termostatul) ca sa iti porneasca bujiile, cand pui contactul.
    ciudat ca nu iti da eroare pe vcds, dae probabil nu intra bujiile in functiune fiind inca cald afara.
     
  16. Radu gabriel

    Radu gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2017
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    Audi a6 c7 2017 tdi 2.0 l
    Multumesc de informatie dar in momentul de asta sunt in Suedia si aici de ceva timp temperaturile sunt sub 0. Problema este ca pe fise nu vine curent iar cu VCDS nu stiu unde anume sa caut eu special pentru bujii. Eu am facut o scanare pe 01 motor si pe 09 electric central si nimic acolo.
     
  17. danielnike 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2008
    Locație:
    filiasi,dolj
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi 90cp
    Salut,
    Aveti idee daca fisele de la bujiile incandescente se inlocuiesc ? Multumesc.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  19. Radu gabriel

    Radu gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2017
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    Audi a6 c7 2017 tdi 2.0 l
    Buna ziua,
    Am urmatoarea problema: sunt in Suedia iar aici deja temperaturile sunt sub 0 grade iar atunci cand pornesc masina, pornesete ok, la prima cheie dar dupa circa 10 se reaprinde spira de la bujii in bord. Asa ca am scos o fisa, am luat un creion de control si am vazut ca e tensiune acolo apoi am verificat bujiile, desfacute, scoase afara, probate si toate se inrosesc in 3 secunde. Nu am erori pe VCDS. A a mai patit cineva asa ceva ?
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu are nici o legatura spira aia aprinsa in bord, ulterior pornirii motorului, cu bujiile. Le-ai demontat degeaba. Bujiile daca nu dau eroare la diagnoza sunt perfect functionale. Alta este problema ta si are legatura cu motorul si functionarea lui. Martorul ala se mai aprinde din zeci de cauze. Mergi la reprezentanta sau la un profesionist ce are si el VCDS de preferinta original. Din pacate este imposibil sa ne dam seama din fata tastaturii ce problema ai cu exactitate. Bafta.
     

Distribuie pagina asta