1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cabriolet audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - intrebari - nelamuriri - sfaturi - discutii diverse

Discuție în 'Modele clasice' creată de Audi80Cabrio, 26 Aug 2009.

  1. Bogdan.C 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    audi cabriolet
    Am o problema la sistemul de decapotare: functioneaza pana la un moment dat apoi se opreste ca si cum ceva siguranta ar opri sistemul. Aveti idee care ar putea fi problema ? Multumesc
     
  2. Piglet80Avant 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 80 avant ABK
    Pai ... se decapoteaza pana la un punct si apoi ramane in pozitia aia pana ce ?!? Pana o dai cu mana , adica o fortezi sa se deschida sau o capotezi la loc .
    Ai gresat si tu toate sistemele de basculare ? Imbinari , balamale .
    Ai pierderi de ulei acolo unde este sistemul ?
    Sistemul cand se blocheaza , face un sgomt specific de blocare sau se intrerupe pur si simplu ?
    De obicei sistemele de la cabrio , fie el ori ce model , nu sunt service-ate . Adica la o perioada de timp , ca la schimbul de ulei , asa si la asta , se verifica de pierderi , de cabluri corodate , de rugina , de bucsi uzate e.t.c.
    E mai simplu sa apelezi la cineva care a facut cabrio , nu care isi da cu parerea . Pentru cabrio , se acorda o atentie sporita la sitemul de decapotare .
    Spor .
     
    MihaiBogdanIon apreciază asta.
  3. Lucian_kel

    Lucian_kel 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Trento - Italy / Iași
    Masina:
    Audi 80 cabrio 1994, 2.0 benzină ABK
    Salutare. Am intrat iar intr-o încurcătură. Am comandat geamul spate crezând că sunt toate la fel, si anume cu acea prindere cu fermoar însă când am deschis pe interior la mine, am observat că nu am fermoar. Vechiul geam e doar cusut.
    Ce sa fac? Ce alte posibilități sunt pentru a schimba geamul?
    Opinii, păreri, idei?......
     

    Fișiere atașate:

  4. Lucian_kel

    Lucian_kel 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Trento - Italy / Iași
    Masina:
    Audi 80 cabrio 1994, 2.0 benzină ABK
    Detaliez cum am rezolvat temporar in legatura cu problema cu geamul spate. La mine e o situatie mai delicata, fiind nevoie de o rezolvare cat mai urgenta pentru a o putea inscrie la vehicule istorice. Asadar am ales sa cumpar o bucata de plexiglas (cea mai subtire ce am gasit-o) pe care am taiat-o fix cat sa se incadreze in rama. Am lipit o banda dubla adeziva (transparenta, poate era mai bine neagra) pe marginea vechiului geam, pe care l-am taiat fix pe langa aceasta, dupa care am lipit bucata de plexiglas. A trebuit sa acopar cu izoler negru marginea intrucat se vedea destul de urat lipitura. Asta e o solutie temporara si de urgenta. Daca voi reusi sa rezolv problema cu geamul original, voi posta aici.
     

    Fișiere atașate:

  5. MihaiBogdanIon

    MihaiBogdanIon 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 80 Cabriolet, 1.8, 2000
    Va salut! A schimbat cineva cilindri hidraulici de la mecanismul de decapotare la un Audi 80 Cabriolet 2000
    Cei din partea de jos. Pe schema din poza pozitia 31 si 32 . Am cumparat 2 pistoane SH pt ca cele vechi au scurgeri sper sa fie ok .Orice sfat ajuta . Solutii mecanici etc. Se pot inlocui fara a da tot mecanismul jos. Masina este momentan un UK.Va Multumesc
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Care schema din poza ?

    Este vorba de reperul #14 ? Fac pariu ca ai dat pe cele SH mai mult decat costa unele noi de calitate, sunt extraordinar de ieftine.

    upload_2018-6-23_8-58-43.png
     
    MihaiBogdanIon apreciază asta.
  7. MihaiBogdanIon

    MihaiBogdanIon 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 80 Cabriolet, 1.8, 2000
    Multumesc pt schema Dar din pacate Nu sunt cele ieftine sunt cele de jos #31 si 32. La dealer sunt 430 £ire bucata plus manopera destul de scumpa in UK

    Am platit 140 £ire pentu amandoua Acum trebuie sa gasesc pe cineva sa le monteze. Cred ca trebuie scos tot mecanismul.
     

    Fișiere atașate:

  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Da, le-am incurcat ca ai omis sa pui poza data trecuta.
    Ti-am atasat tot ce am gasit in ELSA despre pistoanele sistemului.
     

    Fișiere atașate:

    MihaiBogdanIon apreciază asta.
  9. MihaiBogdanIon

    MihaiBogdanIon 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 80 Cabriolet, 1.8, 2000
  10. MihaiBogdanIon

    MihaiBogdanIon 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 80 Cabriolet, 1.8, 2000
    Ai cumva si schema PAg 61-5
    Remove convertible top frame ?

    Nu am auzit de ELSA Cum pot avea acces la schite si instructiuni?

    Multumesc si o sa va tin la curent in legatura cu inlocuirea pistoanelor hidraulice.
    Macar Acum am idee ce trebuie facut .
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005

    Fișiere atașate:

  13. Lucian_kel

    Lucian_kel 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Trento - Italy / Iași
    Masina:
    Audi 80 cabrio 1994, 2.0 benzină ABK
    Salutare. Am găsit rezolvarea geamului spate, cu cheltuieli minime, muncă de negru, răbdare de chinez bătrân, însă satisfacție și rezultat maxim.
    Așadar, m-am dus la o firmă care comercializează pvc moale transparent pentru fabricarea jaluzelelor verticale ce despart camerele frigorifice ale depozitelor de mărfuri congelate.
    Acolo am găsit diverse mărimi și grosimi și am ales...ce am crezut eu ca se potrivește mai bine, si anume un material cu grosimea de 3mm (normal cred că e de 1.5mm maxim 2mm), cu o foarte ușoară tentă albăstruie. Materialul rezistă foarte bine la diferențe mari de temperatură și este f flexibil.
    Am măsurat, am tăiat, am prins provizoriu cu ace de croitorie și m-am apucat de cusut....de unul singur. Pentru fiecare gaură a trebuit să intru și să ies din mașină: bagă acul, trage ața, întinde ața, bagă acul.....10 ore de muncă. In doi timpul ar fi fost mai puțin de jumătate.
    Sunt mulțumit de rezultat, urmează alte lucrări.
     

    Fișiere atașate:

    audi66 și MarianMaxx apreciază asta.
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru felul cum ai rezolvat ai toata aprecierea mea. Si crede-ma ca nu stiu/cred ca am scris pana acum mai mult de 3-4 mesaje de felul asta. :)
    Felul cusaturii este foarte bun pentru cineva care nu a mai facut asta niciodata si mai ales la o masina.
    Altii nu sunt in stare sa tine o cheie dreapta in mana si plang pe forum pentru ca nu sunt ajutati mai bine zis nu vor sa se ajute singuri, macar sa incerce sa faca ceva.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Asta da ambitie, felicitari ! :)
     
  16. Lucian_kel

    Lucian_kel 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Trento - Italy / Iași
    Masina:
    Audi 80 cabrio 1994, 2.0 benzină ABK
    Mulțumesc. Am rezolvat si problema decapotării electrice. Am citit mult pe forumurile străine și majoritatea spuneau că aceste mașini au o problemă foarte des întâlnită la cablurile din portbagaj, mai exact acele cabluri de pe stânga și dreapta ce se văd pe lângă balamale la deschiderea portbagajului.
    M-am uitat atent la ale mele si păreau noi (cel puțin cămașa ce acoperea firele era nouă), motiv pentru care am refuzat să cred că problema poate fi de acolo. Un amic neamț, de la care am mai cumpărat piese m-a convins cu greu sa tai totuși acea cămașă si sa verific firele.
    Am rămas blocat ... toate firele erau întrerupte de la închis/deschis portbagajul. Inițial le-am lipit si am făcut proba. BINGO: după ce am completat cu ulei hidraulic, decapotarea funcționează perfect. Reparația am dus-o la capăt cumpărând 2m de cablu nou (este nevoie de un cablu cu șapte fire, iar din cunoștințele mele știam că firul de la priza remorcilor/platformelor are asa ceva) si înlocuind bucata de cablu cu probleme.
    Am lăsat putin mai largă acea buclă pentru a avea mai multă flexibilitate. Decapotarea mă încântă pur și simplu, însă acum am altă problemă, și anume o mică pierdere de lichid hidraulic la pompă. Probabil de la prea mult deschis/închis manual, s-a forțat sistemul si a cedat ceva garnitură...
    Am încercat să o demontez însă nu am reușit. Cred că trebuie demontat mai întâi rezervorul.
    To be continued...
     

    Fișiere atașate:

  17. Lucian_kel

    Lucian_kel 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Trento - Italy / Iași
    Masina:
    Audi 80 cabrio 1994, 2.0 benzină ABK
    Salutare. Audi 66, văd mai sus ca ai găsit ceva imagini cu procedura de demontare pt cabrio. Te rog, mă poți ajuta cu ceva informații despre demontarea pompei de decapotare? Am o pierdere de ulei (de la garnitura rezervorului cred) si nu reușesc să demontez pompa. E prinsă cu două șuruburi, iar cel din față e ascuns de rezervor, nu am poziție sa ajung la el. Sunt curios dacă se poate demonta fără a scoate si rezervorul. Mulțumesc.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Poftim. Ai 2 scheme in functie de pozitia rotii de rezerva.
     
  19. Lucian_kel

    Lucian_kel 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Trento - Italy / Iași
    Masina:
    Audi 80 cabrio 1994, 2.0 benzină ABK
    Mai bine de atât nu se putea. Mulțumesc mult. Însă, cred că voi fi nevoit să dau rezervorul jos pentru a avea acces la prinderea din față a pompei. Din materialul de la tine rezultă că în lateral, trebuia să existe o fereastră ovală care să ofere acces la acele trei șuruburi ce țin suportul pompei însă nu există. Așadar, acces la șurubul ce prinde pompa de suport este doar dacă se demontează rezervorul de benzină. Voi mai studia problema.
    Mulțumesc mult pentru ajutor.
     

    Fișiere atașate:

  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Da, din cate vad ai dreptate. N-ai pentru ce.
     

Distribuie pagina asta