1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Calculator Coloana Volan - Contact Blocat - masina nu porneste - A6 C6 (4F) - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de dorde81, 26 Ian 2010.

  1. XCATale

    XCATale 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    UK
    Masina:
    Q7 3.0TDi CJG 2010
    Am incercat totusi cu borna la baterie nimic.Am intrat in Labels o multime de fisiere,nu stiu care pe care sa intru pluc ca nu stiu cum sa le deschid
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Click dreapta si deschide cu notepad. Uita-te bine, trebuie sa gasesti fisierele dupa data cand le-ai modificat si dupa codul modulului.
     
  3. XCATale

    XCATale 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    UK
    Masina:
    Q7 3.0TDi CJG 2010
    Acum sunt la serviciu, diseară am sa ma uit. Sau poate ar fi mai bine sa merg la un service auto?
    Am văzut un service aici lângă muncă la mine doar ca am văzut ca sunt axați pe BMW ar putea putea sa ma ajute ei oare?
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poti incerca, eventual sa-i intrebi mai intai.
     
  5. XCATale

    XCATale 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    UK
    Masina:
    Q7 3.0TDi CJG 2010
    Am fost acolo și abia vineri ma pot primi. Am sunat la reprezentanța de unde am luat masina ca numai bine ieri am luat-o de la ei din service am avut ceva de schimbat și a trebuit sa mint ca după ce am ajuns acasă cheiea nu mai ieșea. Mi-a zis verific schimbătorul sa fi pe P.Le-am zis ca este și tot nu iese și ca am vorbit cu cineva și ca ar fi problema de imobilizator și trebuie recodat.
    În seara asta merg pana acolo
     
  6. XCATale

    XCATale 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    UK
    Masina:
    Q7 3.0TDi CJG 2010
    Phuuuuu,am rezolvat am gasit VCDS\Debug\CodingLog si acolo am gasit istoricul si am schimbat tot la loc.In Label nu era nimic ce sa am nevoie.Gata nu mai fac codari de capul meu fara sa fac salvari mai intai.Doamne ce m-am speria,azinoapte nu prea am putut sa dorm si azi m-am invoit jumatate de zi ca sa o dau la capat.
    Va multumesc ca mi-ati spus unde sa caut si ce sa caut,multumesc inca odata.
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Bine ca ai rezolvat...mda , din neatentie, te-am trimis sa cauti in fisierul gresit dar e bine ca ai mai "sapat" pe-acolo prin preajma.
     
  8. XCATale

    XCATale 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    UK
    Masina:
    Q7 3.0TDi CJG 2010
    Nu conteaza ca m-ai trimis sa caut in alta pare,ma bucur ca totusi mi-ai dat ceva o idee asta e importat.Multumesc inca odata
     
  9. patricosu

    patricosu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2013
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi a6 2004 blb
    vreau sa multumesc tuturor membrilor care au venit cu un aport in aceasta comunitate.
    am reusit in sfarsit sa schimb releul cu dublu circuit care da comanda motorasului de la coloana volan.
    am o saptamana si nu am observat nici o ezitare.
     
  10. Aris 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2016
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    Audi a6 c6 4f 3.0 tdi
    Salut , de 2 zile imi face si mie problema cu blocarea volanului .
    Prima zi ...bag cheia in contact deblocheaza apoi blocheaza imediat dupa nu mai merge deloc , verific forum , chem un prieten cu vag com am sters eroarea si s.a deblocat, mentionez ca nu da nici o eroare la bord iar sunetul deblocarii este puternic zic eu adica fara nici o schimbare . Pe tester imi da STEERING COLUMN LOCK ACTUATOR (N360)
    Deci nu este de vina motorasul nici contactul ...Help
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De vina este modulul de pe coloana, intai verifica/curata mufa cu spray de contacte.
    Vezi ca sunt 2 mufe pe modul, indreapta-ti atentia spre mufa cu 3 pini.
     
  12. Aris 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2016
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    Audi a6 c6 4f 3.0 tdi
    O sa incerc azi , multam !
     
  13. Aris 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2016
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    Audi a6 c6 4f 3.0 tdi
    Azi am anulat comanda de blocare a volanului prin procedeul descris de colegul Piciu33 , merge perfect!
     
  14. Vlad A 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2016
    Locație:
    Exeter
    Masina:
    Audi a6 2005 3.0 tdi quattro
    Salut la toata lumea. Contactul cheie nu mai simte ca am scos cheia. Am cumparat unul nou l-am inlocuit dar problema persista si imi apare in bord pe display cheia si ignition foulty
    Am citit articolul colegului Piciu33 chiar foarte bun dar si acela prin inlocuirea releu panasonic pentru actionare motoras.
    Daca anulez motorasul prin scoaterea mufei imi va stinge bordul si casetofonul si imi va inchide centralizata ? pentru ca momentan totul se face manual. Multumesc anticipat pentru orice comentariu care m-ar putea ajuta.
     
  15. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    vin cu mici lamuriri suplimentare pentru ambele variante. nu stiu cum dar masinile astea parca au aceleasi probleme de care vrand, nevrand nu scapam niciunul. evident ca am avut aceeasi problema cu coloana de volan, stins lumini bord etc. ieri m-am apucat de treaba incercand sa urmez pasii descrisi aici. Pregatit pentru ambele variante am incercat sa schimb evident releul. n-am reusit cu 2 pistoale la indemana sa-l dezlipesc de pe placa. il suspectez ca fiind lipit dublu canal. asa ca fara o statie de lipit cu aer cald nu cred ca iese fara a fi distrusa placa. in alta ordine de idei nu va apucati de demontat daca nu aveti un torx de 10 cu 12 pini pentru cele patru suruburi care tin coloana volan. in cele din urma am ales varianta cu dezactivarea motorasului cel putin pana vine vara si gasesc pe cineva sa-mi scoata releul de pe placa.
     
  16. Vlad A 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2016
    Locație:
    Exeter
    Masina:
    Audi a6 2005 3.0 tdi quattro
    Salut,
    Stiu toate astea. Dar daca schimbam releul va merge sau muncim in zadar si mai bine lasam masinile cu defectiunea si gata ? Asta ma roade cel mai tare este releul sau nu ? Oricum multumesc pentru sfat. Vezi sa nu fie releul lipit cu vreun adeziv in spate.
     
    Gigel audi apreciază asta.
  17. Aris 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2016
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    Audi a6 c6 4f 3.0 tdi
    Cel mai bine dezactivati functia de blocare prin procedeul de mai sus ...dureaza 20 min ..aveti grija sa bagati coloana de volan pe aceeas directe ..cel mai bine ar fi sa blocati volanul de spira, daca gresiti o sa fie probleme cu abs si esp in rest ..tot simplu
    O seara placuta !
     
  18. Aris 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2016
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    Audi a6 c6 4f 3.0 tdi
    Cel mai bine dezactivati functia de blocare prin procedeul de mai sus ...dureaza 20 min ..aveti grija sa bagati coloana de volan pe aceeas directe ..cel mai bine ar fi sa blocati volanul de spira, daca gresiti o sa fie probleme cu abs si esp in rest ..tot simplu
    O seara placuta !
     
  19. Sim 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A6 2.7 2006
    Salut,
    am și eu o problema de genul asta. Am A6 2006 2.7, am curent dar nu se aude când bag cheia sunetul ăla de deblocare a volanului. A venit mecanicul cu testerul dar nu îmi citește mașina. V-am citit comentariile vreau sa încerc dar nu înțeleg. Ce înseamnă vagcom -ul este testerul sau altceva ?
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sim in primul rand inainte de a scrie citesti forumul si pe urma daca tot nu intelegi cauti pe net ce insemana interfata pentru diagnoza la grupul VAG. Nu discutam aici in acest topic despre interfata si nu amestecam problemele/subiectul topicului sub nici o forma. Invata ca intai sa citesti forumul si pe urma sa te apuci de scris pe forum. Multumesc.
    In alta ordine de idei te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta