1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Calculator Coloana Volan - Contact Blocat - masina nu porneste - A6 C6 (4F) - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de dorde81, 26 Ian 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @bm_sebi08 Am gasit releul ACT512, trebuie sa fie de 20 sau 25A ? Sau nu are importanta ?
     
  2. Vlad A 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2016
    Locație:
    Exeter
    Masina:
    Audi a6 2005 3.0 tdi quattro
    Salut am revenit co o problema mai veche am schimbat acel releu dar probema a ramas ne schimabata chiar si dupa ce am sters toate erorile .mesajul cu "ignition lock "reapare dupa ce pornesti masina de 6_7 ori alte opinii si pareri va rog ca chiar nu vreau sa platest 1300£ pe column stereo si problema sa persiste multumesc anticipat
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In cazul tau, daca nu vrei sa cheltui atatia bani pentru a schimbat coloana, problema se ia prin eliminare sau prin achizitia unui modul second-hand.
    1. Verifici/cureti motorasul
    2. Verifici cele 3 switch-uri de pe placa
     
  4. Vlad A 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2016
    Locație:
    Exeter
    Masina:
    Audi a6 2005 3.0 tdi quattro
    Multumesc mult pentru sfat am sa deafac din nou coloana si sa ma uit mai amanuntit pe placa daca rezolv ceva va dau de stire la toti .O sa dureze un pic din cauza timpului limitat dar o sa revin dupa ce incer si asta
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In ulima instanta scoti mufa motorasului si anulezi sistemul de blocare al volanului.
     
  6. Vlad A 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2016
    Locație:
    Exeter
    Masina:
    Audi a6 2005 3.0 tdi quattro
    Salut la masina mea nu_mi bocheza volanu si nu imi inchide luminile ,radio si nu pot sa o inchid din cheie ,toate trebuie facute manula ,e ca si cum crede ca cheia a ramas in contact ca nu ma mai lasa sa o pornesc cu celalta cheie .ideia este ca am cumparat si contactul de cheie nou si tot nimica ...
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vlad fa un efort sa te faci inteles adica formeaza fraze si propozitii si nu mai scrie mesaje fara logica si greu de citit. Dupa punct sau la inceputul propozitiei sau frazei cuvantul se incepe obligatoriu cu litera MARE.
    In al doilea rand te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
    alexia.2006 apreciază asta.
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vlad citeste topicul creat de mine in sectiunea D.I.Y.
    Problema ta e la cele 4 switch-uri din contact, nicidecum la coloana de directie. Garantez 100%.
    O sa iti las link de unde sa le cumperi cu 1€/buc.
    Berea o dai altadata. :)

    Cum ai cumparat contact nou ? Din reprezentanta ? Ti-au adaptat cheile ? Exact problema asta a avut-o un prieten de-al meu si s-a rezolvat cu inlocuitul unui switch rupt din contact.
     
  9. Vlad A 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2016
    Locație:
    Exeter
    Masina:
    Audi a6 2005 3.0 tdi quattro
    Salut audi66,
    Am cumparat contact nou dar problema persista. Am fost la reprezetanta Audi mi-au facut diagnostic si mi-au reprogamat cheia dar doar una din cele doua zicandu-mi ca a doua nu merge reprogramata din cauza ca o simte pe ceealalta inca in cotact. Precizez ca cele doua chei au mers perfect. Astazi o sa desfac vechiul contact si ma uit in el la acele contacte ca tare nu am incredere sa nu-mi vandut unul nou cu probleme doar ca sa mai faca ei rost de bani. Merci mult.
     
  10. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Ce contact nou, ce adaptare chei? Contactul nu este decat o interfata de interogare a cipului din cheie. Daca se potriveste cipul poti sa o pornesti si cu surubelnita... Mai pe inteles, daca scoti cipul din cheie si il lipesti de contact poti sa pornesti cu orice invarte contactul spre dreapta...
     
  11. Vlad A 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2016
    Locație:
    Exeter
    Masina:
    Audi a6 2005 3.0 tdi quattro
    Salut am revenit am desfacut contactul de cheie toate cele 4 contacte ,comuta perfect si masurate cu testeru.Deci nui din contactul cheie mai sap deci tot la colana volan ma intorc sa verific si acei contacti.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Releul e lipit normal, adauga putin fludor pe varful pistolului sau pe lipituri inainte de a incerca sa dezlipesti releul, ajuta mult.
    Foloseste banda "sugativa", ai mai multe sanse de succes decat cu pompita. Uita-te in video de la minutul 5:00.

     
  13. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    e o.k. daca tie ti-a reusit. mie nu, si nu am insistat de frica sa nu stric cablajul. repet, eu fara statie cu aer cald nu mai risc...pentru un moment varianta cu dezactivarea motorasului nu ma deranjeaza
     
  14. A6red 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2016
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a6 20 tdi
    Salut baieti,
    Sunt nou pe forum. Am un A6 C6 an 2005 si am patit la fel. A fost nevoie de vreo 10 oameni sa o urc pe platforma si dupa am fost la un baiat cu testerul cunoscut prin Botosani care a deblocat volanul mi-a spus sa nu mai scot cheia din contact pana cand nu imi voi schimba blocatorul de pe coloana. Deci, in principiu, da trebuie schimbata coloana pentru ca de obicei blocatorul nu prea il gasesti separat.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu trebuie schimbata nici o coloana. Ce blocator ?
    De vina este un modul de pe coloana, de fapt un releu din modul.
     
  16. Zolander 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 2.0 Tdi 2005
    Salut ...am si eu un A6 2005 2.0Tdi si de vreo 2 zile nu mi se mai blochează volanul când scot cheia din contact...stie cineva din ce cauza...???mulțumesc
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste topicul asta integral.
     
  18. Zolander 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 2.0 Tdi 2005
    Salut Cristi....nu prea înțeleg ce vrei sa spui ....la ce topic te referi?mersi mult
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La asta.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si autopsia releului buclucas (ACT512). Nu stiu ce s-a dus in el dar de cand l-am schimbat volanul se deblocheaza/blocheaza instant. A disparut anemia si mesajele de eroare din bord.
    La cat costa acest releu va recomand sa il schimbati daca intampinati probleme cu deblocatul/blocatul volanului.
    Este lipit normal pe placa (nu dublu canal), la dezlipire am folosit o banda pentru decositorit, foarte eficienta.
    Va sfatuiesc sa inlocuiti si cele 3 suruburi daca tot umblati acolo (cine a desfacut stie despre ce vorbesc).
     
    nica_ro, mare_hotz și Aurel G apreciază asta.

Distribuie pagina asta