1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Calculator Coloana Volan - Contact Blocat - masina nu porneste - A6 C6 (4F) - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de dorde81, 26 Ian 2010.

  1. sporea 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2015
    Locație:
    Mehedinti
    Masina:
    Audi A6 4F- 2.0 TDI ( BLB ) 140 CP, 2005
    audi66 Poti sa imi spui te rog de unde pot cumpara releul si motorasul ?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  3. sporea 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2015
    Locație:
    Mehedinti
    Masina:
    Audi A6 4F- 2.0 TDI ( BLB ) 140 CP, 2005
    Multumesc.
     
  4. George 23 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Locație:
    Ghirdoveni Dambovita
    Masina:
    Audi A6 2005 2.0 diesel 140 cp
    Salutare,
    La masina mea un A6 C6 din 2005 de diminineata am incercat sa o pornesc, am bagat cheia in contact dar nimic, nu s-a deblocat volanul, nu se pune contactul nu pot face nimic. Aveti idee care ar fi cauza si ce ar fi de facut ? Am auzit ceva de resoftare coloana volan ? unde s-ar face ? Multumesc
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    George te rog de urgenta ca sa-ti nu fie sterse mesajele, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
    alexia.2006 apreciază asta.
  6. Fly 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Viena
    Masina:
    Audi A6 2.7 BPP 2005
    Salut ! Sunt nou pe aici si vreau sa va multumesc pt ca datorita voua am reusit sa pornesc masina ! Am patit la fel si eu,cand am bagat cheia in contact,nici un martor aprins in bord !! Am chemat pe cineva cu testeru si am reusit sa anulez eroarea!! La inceput nu m-a lasat,dar a mers faza cu 2-3 blituri pe faza lunga duoa cum zicea un coleg aici pe forum,am urmat pasii respectivi si totu a fost ok !! Acum astept sa ajung in tara sa rezolv problema !! Din cate am auzit se poate anula acel imobilizator cu testeru,este adevarat ?? Ceva de genu IMO OFF ?? nu stiu daca ma exprim bine dar asta este ce am auzit !!
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu se poate anula nimic cu testerul.
    Ori schimbi releul responsabil pentru problema ta, ori anulezi fizic motorasul ce actioneaza tija de blocare/deblocare a volanului.

    @George 23 Valabil si in cazul tau.
     
    sporea apreciază asta.
  8. George 23 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Locație:
    Ghirdoveni Dambovita
    Masina:
    Audi A6 2005 2.0 diesel 140 cp
    Multumesc tuturor pentru sfaturi in special lui Piciu 33 m-a ajutat mult descrierea lui, s a rezolvat si la mine. Multumesc
     
  9. nae burcin 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2016
    Locație:
    tr magurele
    Masina:
    audi a6 20 2005
    Cu motorasul dezactivat se mai închide masina din telecomanda ?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, functioneaza ok inchiderea centralizata dupa anularea motorasului.
     
  11. vl93esc

    vl93esc 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7 3.0 TDI 2012
    Salut baieti , am si eu o întrebare . Doresc sa cumpăr o interfața pentru a reuși sa pornesc masina pentru ca e parcata intr-o zona de unde nu o pot ridica . Întrebarea mea este , se poate porni cu o interfața diagnoza OBD2 wi-fi ?

    Vreau sa o cumpăr o interfața , si de asta întreb sa nu dau banii degeaba . ( ar fi comod sa o pornesc cu interfața wi-fi pana se mai încălzește vremea sa o pot repara decât cu o interfața cu cablu )

    Astept un raspuns din partea voastră . Va multumesc anticipat
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti sa o pornesti cu orice interfata care e capabila sa stearga erori.

    Partea proasta este ca unii colegi au intampinat dificultati si nu au reusit sa se conecteze nici cu VCDS-ul decat dupa ce au actionat maneta pentru faza lunga (dand 2-3 blitz-uri).

    Nu stiu daca metoda functioneaza si cu alte interfete.
     
    vl93esc apreciază asta.
  13. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Salut colegi, am citit acest post cap..coada si tot odata va multumesc, treaba e ca dupa ce am inlocuit acel releu masina sa comportat frumos 4 zile cam 20 de porniri dupa care aceiasi problema.. vreau sa mentionez ca daca ii scot mufa la motoras nu se mai pune contactu stie cineva cum trebuie eliminat definitiv acel blocator?, multumesc
     
  14. alexandru1997 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2017
    Locație:
    focsani
    Masina:
    audi a6 cp 2.0 an 2006
    este de la blocatorul de volan am patit si ecum o luna si a, fost la un electronist in asa ceva si a rezolvat problema
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tu ce zici, o fi rezolvat in 7 (sapte) ani de cand a scris mesajul ? Ultimele 2 mesaje vor fi sterse pentru ca sunt scrise inutil.
     
  16. sporea 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2015
    Locație:
    Mehedinti
    Masina:
    Audi A6 4F- 2.0 TDI ( BLB ) 140 CP, 2005
    Eu am facut exact ce a zis Piciu 33 in comentariile anterioare si am rezolvat. Desi am cumparat acel releu mi-a fost cam frica sa desfac placa unde se afla si sa il schimb, asa ca am scos mufa motorasului din interior si masina functioneaza perfect doar ca nu se mai blocheaza volanul ceea ce nu ma intereseaza :D! Daca nu era acest forum plateam 5500lei la reprezentanta, asa dupa ce am citit am facut-o eu singur in 3 ore! Multumesc tuturor sfaturi si ajutor!
     
  17. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Salut colegi! Sporea daca la tine a mers ai fost norocos, la a mea am schimbat si releul si degeaba, sa fi facut eu ceva gresit?.. deci daca scot mufa la motoras nu se mai aprinde bordu si nu pot da la automat sau trebuie modificati acele intrerupatoare de pe placa? Multumesc!
     
  18. sporea 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2015
    Locație:
    Mehedinti
    Masina:
    Audi A6 4F- 2.0 TDI ( BLB ) 140 CP, 2005
    Cucu1 Motorasul trebuie anulat in pozitia de deschis, adica cu volanul deblocat, sa fie cheia in contact inainte sa te apuci de desfacut.
     
  19. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Multumesc Sporea! am citit eu tot dar cred ca eram cu gandul in alta parte si din aceasta cauza eram in ceata.
     
  20. CatalinMorcan

    CatalinMorcan 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 ,2.0 tdi 125kw CAHA, an 2010
    Salut,
    Am o problema cu pornirea din contact a masinii. Pana acum cateva zile totul mergea perfect: puneam contactul in pozitiile 1 .. 2 si pentru pornire doar duceam cheia in pozitia 3 scurt si pe urma pornea motorul.
    Acum nu mai vrea asa, porneste doar daca tin eu pe pozitia 3 (clasic) si nu stiu cat de bine e sa porneasca asa..
    Am facut o scanare si imi apare eroarea urmatoare :

    5462 - Starter Control; Returned Message
    P3053 00 [047] - 50 Short to Ground
    Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 135795 km
    Date: 2017.03.31
    Time: 15:51:02

    Aveti idee ce poate fi ?

    Multumesc anticipat
     

Distribuie pagina asta