1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Calculator Coloana Volan - Contact Blocat - masina nu porneste - A6 C6 (4F) - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de dorde81, 26 Ian 2010.

  1. hirjonel

    hirjonel 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2016
    Locație:
    Uk London
    Masina:
    A6 3.0 TDI 2004 WAUZZZ4F85N076976
    Salut. Mai demult postam aici o problema cu contactul. Nu se mai inchidea radio si nici volanul nu se mai bloca. Am cumparat microswitchurile alea dar njba mai facut asa ca am stat in stand-by. De cateva zile imi face si mie faza aia care ma lasa fara contact fara nimic numai in parcari cu plata parca e facut. Nu aveam laptopul la mine asa ca am chemat platfrma. Pana sa vina aia si-a revenit. Am pus laptopul pe ea si am urmatoarele erori pe care nu le aveam. Am dat comanda si de releu. Odata ce nu am eroarea la coloana sa fie de acolo?
    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
    Ultima editare: 19 Dec 2017
  2. lasssk 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2009
    Locație:
    Ocna Mures
    Masina:
    A6 2.0TDI 2005
    Sa ne intoarcem! Cand nu sunt vinovate nici microintrerupatoarele si nici releul dar cand e ger nu porneste decat dupa cateva stergeri ale erorii 288 din modulul 05... Dupa ce toata vara nu au fost probleme...
    VASELINA !!! Voi posta poze cum am curatat vaselina veche, am pus vaselina siliconica fara exces si spray cu ulei la bucsile motorasului.
    Sa intelegem ca motorasul are alocat un timp ca sa deblocheze volanul si daca nu se incadreaza se face cursa inversa si se scrie eroarea.
    Din acest moment nu ne mai lasa sa pornim pana nu e stearsa eroarea 288... Cine franeaza ? VASELINA la temperaturi scazute. De ce se deblocheaza dupa cateva incercari ? FRECAREA
    Bafta la anulat sau varianta aleasa de mine. Am testat astfel: congelat modulul revizuit pe pozitia blocat la -30 grade / 2 ore.
    Montat modulul doar pe mufe si borna baterie la pusa la loc in 60 sec de la congelator pana la bagat cheia in contact.
    Afara -4 in masina -4 grade. Rezultat pozitiv. Multiple deblocari-blocari

    Bafta

    IMG_20180125_205402.jpg IMG_20180125_151555.jpg IMG_20180125_155420.jpg IMG_20180125_155521.jpg IMG_20180125_155534.jpg IMG_20180125_155736.jpg IMG_20180125_160300.jpg
     
    Ultima editare: 25 Ian 2018
    mihaicristian apreciază asta.
  3. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Si eu m-am gandit la problema asta, daca o fi vreo vaselina sau mizerie pe acolo, care sa incetineasca miscarea blocatorului, dar cand am intrebat, cineva care a umblat acolo, mi-a raspuns ca nu e cazul, problema fiiind de la o tensiune ce nu mai este data cum trebuie, de un modul de pe cablaj. Se si dadea codul acelui modul, ca sa poata fi schimbat.
    Eu am gasit pana una alta o alta "rezolvare", de moment.
    Asa cum se da flash-uri ca sa se poata conecta interfata, am observat ca daca se dau flash-uri inainte de pornire, culmea, deblocarea se face "viguros", ca in modul normal. Daca nu, asa cum stim, se misca totul anemic si...eroare. Totul e mort.
    Deocamdata inca mai sunt in stadiul de a analiza metoda. Am dat si flash-uri si am tinut si vreo 5 -10 secunde farurile aprinse (tinand maneta trasa). Deci inca nu stiu exacta daca e de la flash-uri sau tinutul becurilor aprinse. Initial m-am gandit ca prin actiunea asta, s-o fi facand acea "trezire" a bateriei, ca sa dea tensiune cum trebuie, dar inca nu stiu.
    Iar daca se deoblocheaza normal dupa flash-uri, inseamna ca bateria ii da putere puterea care trebuie, ca sa poata misca blocatorul in vaselina aia a lui, nu ?
    Cam asta ar fi logica, dar eu mai stiu ?
    Cert e ca de cand fac asta, nu am mai avut probleme la pornire, desi de vreo doua ori, cand am uitat s-o fac, am "muscat-o", a intrat eroarea. Iar ca sa-si revina singura, ca la colegul de mai sus, in niciun caz. Cert e ca nici temperaturile nu au fost foarte mici. Odata am prins un -10°, dar in rest, cam la 0° au fost pornirile.
    Deci cei care au inca problema asta si li se intampla des, sa incerce. Astept o confirmare.
    Cert e ca la primavara, cand o fi mai cald, dau si eu coloana jos. Modulul ala inca nu l-am luat, dar o sa fac si eu curatirea de vaselina care e acolo.
    Sa ne tii la curent, te rugam, daca totusi metoda aleasa de tine e rezolvarea, daca mai intra sau nu eroarea.
     
    Ultima editare: 26 Ian 2018
  4. lasssk 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2009
    Locație:
    Ocna Mures
    Masina:
    A6 2.0TDI 2005
    Salut,
    Pai evident ca bateria activata de un consumator mai mare inainte sa bagi cheia ajuta motorasul in lupta cu frecarea.
    Problema este ca vaselina daca te uiti in poza a doua de la postarea mea de mai sus a devenit rigida, eu am lucrat afara la zero grade cand am desfacut, nu se intinde de loc.
    Mai adaug cateva poze si cu roata dintata pe care in caldurile veriilor fierbinti si a tineretii vaselinei de fabrica excesul s-a aglomerat pe o parte, exces care acum se transforma in frana.
    Manifestare similara iarna am avut cu butucul de la portbagaj, ca nu ramanea inchis la RECE, la care am schimbat vaselina si de doua ierni functioneaza perfect.
    Vaselina era la fel de galbena si de rigida si la acel motoras si melc.

    IMG_20180125_152926.jpg IMG_20180125_153430.jpg IMG_20180125_153636.jpg
     
    Aurel G și lucaflo26 apreciază asta.
  5. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Multumesc pentru detalii, negresit, o sa fac si eu operatiunea.

    Costurile pentru o eventuala inlocuire sunt vreo 1000 € dupa cum mi-au spus la "reprezentanta", asa ca o operatiune de curatare, clar e cu mult mai avantajoasa.
     
    lasssk apreciază asta.
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu zic sa schimbati si releul buclucas daca tot sunteti acolo, mie mi-a rezolvat problema.
     
    lasssk apreciază asta.
  7. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Nu rezolva nici vasilina si nici releul, am patit-o de mai multe ori. Deci trebuiesc switch-uri, motoras si relee. Era un site care dadea kit de reparatie. Trebuie sa caut link-ul.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Depinde, pe unii ii rezolva ba una ba alta. Imi vine greu sa cred ca se strica tot deodata.
     
    lasssk apreciază asta.
  9. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    De acord, dar eu am patit-o si am specificat (de mai multe ori) poi daca este timp de pierdut. E alta mancare. Nu mai zic ca trebuie curatata si tija de blocaj si lubrificata, si verificate alte module.
    Aceiasi problema am avut-o pe Passat B6 care e acelasi principiu, am reparat-o complet, a mers 2 zile
    Am cumparat piesa noua codata frumos dupa o saptamana aceiasi problema, rezolvare: elv + confort nou.
     
  10. lasssk 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2009
    Locație:
    Ocna Mures
    Masina:
    A6 2.0TDI 2005
    Omule Nu am uzuri, nu am folosit masina de oras Am 196000km drumuri lungi... Nu comparam situatii diferite! Am scris ca in cazul in care restul sunt ok la inceput de serie pare ca vaselina nu a fost conforma La mine problema a aparut saptamana trecuta dupa ce nu am miscat masina 40 zile din garaj. S a repetat si a doua dimineata (am sters eroarea de doua ori pana a deblocat), asa ca avand experienta cu butucul de la portbagaj la care vaselina inlocuita a rezolvat problema si nu a mai aparut de doua ierni am facut asta in prima faza si am testat congeland modulul la -30 grade. Ieri am pus toate la loc Azi dimineata a pornit... Sper sa nu mai am surprize Daca reapare sigur anulez prin renuntare la blocare cf. tutorial Piciu pagina 5. Va tin la curent :)
     
    Ultima editare: 28 Ian 2018
  11. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Am facut prea multe teste, asa ca nu ma convinge nimic
    Ai sa te trezesti intr-o dimineata ca nu mai deblocheaza si gata
    Poi clar anularea este solutia cea mai simpla si cost 0
     
  12. lasssk 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2009
    Locație:
    Ocna Mures
    Masina:
    A6 2.0TDI 2005
    Diagnoza sau presupunere, nu te pot contrazice dar pot sa revin ca sa confirm solutia sau contrariul peste o vreme, ca nu e totuna.
     
  13. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Ger nu stiu daca si cat o sa mai avem,...poate dai o fuga pe la munte. :) :thumbs-up:
    Eu oricum, deja am comandat modulul, asa ca daca desfac ce e pe acolo, o sa fac o "curatenie de primavara". Ar fi pacat sa nu.


    (Apropo de modul. Aveam de ales intre varianta achizitionatii din sursa externa, care avea poza exact ca a celui de pe masina si varianta unul magazin intern, cu un modul ce are aceleasi specificatii dar e...Panasonic. Are scrisul diferit pe carcasa, dar poate fi si o poza neconforma cu realitatea. Am ales varianta interna.)
     
    Ultima editare: 29 Ian 2018
    lasssk apreciază asta.
  14. tim s

    tim s 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C8 45 TFSI SPORT S TRONIC 2019 EU6 dTEMP NAVI LED ACC 245CP
    ce cod are modulul?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    4F0 905 852 B, dar reprezentanta nu il vinde separat de coloana.

    @G@bryel Nu stiu cat de inspirata a fost alegerea deoarece acest modul intra in CP.

    @Cucu1 Vezi ca releul + cele 3 switch-uri nu costa mai mult de 20-25 € (cu indulgenta) daca le cumperi separat.
    In schimb pe eBay pretul unui astfel de kit de reparatie pleaca de la 80€ si ajunge pana la 130€.
     
    Ultima editare: 29 Ian 2018
    Cucu1 apreciază asta.
  16. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Aaaa, pai tu ai zis "modul", nu "releul". Credeam ca ai gasit modul aftermarket marca Panasonic.
    Modul este cel din poza atasata, in el se afla releul. :)

    Tu ai cumparat releu, nu modul si este ok ce ai cumparat.

    Te-ai incurcat in exprimare. :)
     
  18. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Da, scuze,...plus ca si eu ca si tine, avand in ultimul timp aceeasi imagine despre unele chestii vandute pe Amazon, Ebay, etc. (mai ales costurile cu transportul), am cam evitat din start prima varianta si nu m-am uitat atent la ea.
    Da, in ambele adrese, releele sunt Panasonic.
    Mi-a sarit in ochi mai mult diferenta de inscrisuri de pe ele. Cum la cel din adresa a doua ii lipsea inscrisul din coltul stanga sus a carcasei (cel putin asa e in poza de prezentare), m-am uitat mai atent pe site, sa vad daca pastreaza specificatiile si de asta am stiut ca e Panasonic.
    Merci mult.
     
    Ultima editare: 29 Ian 2018
    lasssk apreciază asta.
  19. lasssk 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2009
    Locație:
    Ocna Mures
    Masina:
    A6 2.0TDI 2005
    Asa ca ceata la Ocna Mures :) Aseara dupa o zi in parcare bag cheia in contact si nici o deblocare. Misc volanul, nu e blocat. Scot cheia si aud cursa melcului anemic si cursa inapoi, misc volanul nu e blocat. Bag cheia, nici un sunet, intorc cheia se aprind martorii din bord, dau inpuls porneste motorul, plec nedumerit... La 400 m parcare, curiozitatea mare desi cablul (interfata) acasa la 1 km. Opresc. Scot cheia, volan blocat, bag cheia deblocheaza, de atunci totul ok. Asa ca ori releu inlocuit, ori scot mufa motoras si n-am stres ca raman BLOCAT
     
    Ultima editare: 30 Ian 2018
  20. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Se intampla cateodata, la scoaterea cheii din contact, sa nu mai blocheze volanul. Eu am patit faza asta Am observat si am tinut minte.
    (Cateodata face si mai si, dupa ce scoti cheia, blocheaza si deblocheaza si ramane asa.)
    Dupa cateva zile, cand am pornit masina, atunci cand am bagat cheia in contact, s-a pus contactul instant, fara sa mai incerce sa deblocheze ceva, pentru ca era deja deblocat.
    Deci parca si-a anulat singura motorasul. :)
    Nu, cand se mai incalzeste afara o sa fac ce trebuie, ca sa nu mai am emotii. Dar stiu ca in prima faza, mai ales in iarna urmatoare, tot o sa am, pana o sa vad ca nu mai face si o sa capat incredere. :)
    Deocamdata o folosesc o data la 2 saptamani, intr-o cursa mai lunga si...merg mai departe cu smecheria flash-urilor date inainte de a baga cheia. Ca sa fiu sigur ca deblocheaza. Si...e bine.

    Mi-a venit astazi releul, pe partea cu picioruse scrie doar "JAPAN", nu mai are vreun alt inscris/cod, cum am vazut in alte poze . Pe partea superioara in schimb, are pastrate toate inscrisurile pe care le stin din pozele de pe net.
    Sper sa fie cu folos schimbarea lui.
     
    Ultima editare: 30 Ian 2018

Distribuie pagina asta