1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Calculator Coloana Volan - Contact Blocat - masina nu porneste - A6 C6 (4F) - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de dorde81, 26 Ian 2010.

  1. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Salutare, confirm si eu cele spuse de colegi in legatura cu incarcatorul wireless. Aveam eroare ‘no communication’ pe coloana de volan si uneori masina nu pornea chiar daca se aprindea bordul si se debloca volanul. La Audi in Iasi deja imi comandau alta coloana 7000 ron. Am citit postarile si desi mi se parea incredibil si imposibil, am scos incarcatorul si l-am facut cadou. De atunci nu am mai avut probleme la coloana. Cum ma puneam eu sa desfac coloana si sa umblu la ea degeaba... Totul pentru nenorocitul ala de incarcator wireless de 30 de euro! Multumesc colegi!
     
  2. radu maerean 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2019
    Locație:
    suedia/bistrita
    Masina:
    audi a6 c6 2 tfsi 2006
    Salutare!!
    REferitor la calculator ,blocare volan.,Am avut si eu aceasta problema . A aparut acum opt luni. Prima data l-am resetat cu un program de diagnoza si a mers bine aproximativ patru luni,dupå care a apårut din nou.L- am resetat din nou pentu a putea folosi masina dar ,clar aceasta nu e o solutie.Am citit forumuri din UK ,Suedia , dar solutia finala a fost schimbarea calculatorului de deblocare a volanului.Paretea ciudata e ca nu se vinde decat impreuna cu coloana volan.Asa ca am dus masina la reprezentanta si am schimbat tot.Am primit cateva explicatii care cred ca stau in picioare.Pozitionarea e destul de expusa la condens si umiditate,(deasupra colonei volan) ne fiind foarte bine izolat.,iar servomotorasele care actioneaza cele 4 microintrerupåtoare uneori din cauza oxidului nu pornesc.Dupå schimbarea calculatorului trebuie codate cheile da contact si sincronizat cu calculatorul cutiei de viteze(automata).Cost tota 2000 eur.
    Chestiunea cu incarcatorul wirless e extrem de relativa,nu cred ca un asemenea device pote influenta.
     
  3. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    Asa e, dacă nu ți s-a întâmplat ție înseamnă că e irelevant sau că nu există. Nu uita că suntem pe un forum, unde învățăm în special din experiențele și din cunoștințele celorlalți, așa că nu cred că e cazul să ridiculizezi un fapt deja confirmat de vreo 3 persoane până acum, doar pentru că la tine problema a fost în altă parte.

    Îmi cer scuze pentru offtopic, rog un moderator să șteargă postarea dacă deranjează. Mulțumesc
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exemplu de switch-urile uzate din contact.
     
  5. bkp1st 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2018
    Locație:
    Onesti
    Masina:
    A6, 3.0, 2008
    Bună ziua!
    Metoda functionează și la un 3.0 ASB 2008?

    Mulțumesc!



    Sent from my SM-A750FN using Tapatalk
     
  6. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    La toate.
     
    bkp1st apreciază asta.
  7. vladi87

    vladi87 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 TDI, 2010, CANA & A6 3.0 TDI Quattro 272 hp 2016
    Salutare. Dupa ce o perioada m-am confruntat si eu cu problema pornirii, si anume bagam cheia in contact si nu se intampla nimic, cateodata isi revenea imediat, cateodata a durat si 30 de minute, total aleator, si din ce in ce mai des in ultimul timp, i-am dat de cap :).

    Eroarea avuta pe tester a fost doar 01176 - Key: Signal too Low

    Dupa ce am citit si rascitit, rezolvarea, cel putin de 2 saptamani incoace, se pare ca a fost/e renuntarea la incarcatorul wireless, problema de care s-au mai lovit cateva persoane pe aici :) .

    Acum nu stiu exact logica si cum influienteaza legatura intre cheie si imobilizator, dar la mine a functionat.

    O zi buna!
     
    seba18 apreciază asta.
  8. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    Eu nu am renunțat la el, am ales însă să îl montez mai departe de zona contactului și nu am mai avut probleme. Dacă e curios cineva de soluția de fixare, eu am folosit acest Proclip de la Brodit:

    64412B87-E539-49AD-9C88-0CABAEFB353B.jpeg 396BF2E0-F7D4-41DA-A41B-17DC6B59C5A5.jpeg 6C93BE55-DCEC-494B-8DE9-3B3E1A08B168.jpeg
     
  9. Claudiu10 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 motor 1968 , an 2010 , 170 cai
    Va salut,
    Am si eu aceasta problema. Imi apare eroare cu rosu "Ignition Lock Defective. Contact Workshop!". Se intampla doar in mers, nu se blocheaza volanul, nu se intampla nimic, eroarea fiind cu rosu si apare aleatoriu. M-am oprit la un service maricel si mi-au spus ca este din cauza cititorului de antena a cheii si ca trebuie anulat, ei neavand soft original audi pentru a face asta. Masina in cauza este Audi A6 C6 4F 2.0 TDI 170 cai, 2010.
     
    floryn34 apreciază asta.
  10. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Claudiu10, problema este din "butucul" cheii, care este de fapt un modul electronic. N-ai si ceva coduri de eroare?
     
  11. Claudiu10 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 motor 1968 , an 2010 , 170 cai
    @mihaicristian salut, din pacate nu am coduri de eroare, pe tester nu apare nimic din cate imi aduc aminte. Daca este intradevar de la butucul cheii, trebuie inlocuit ?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Idioti. Daca anulezi cititorul, cum iti mai porneste masina ?

    Problema ta poate fi de la switch-urile de pe PCB-ul contactului, de la o lipitura rece, etc.




    Service-ul normal ca iti schimba contactul, nu il repara. Un electronist ti-l poate verifica si repara.

    Tu in prima faza trebuie sa stabilesti daca problema este din cauza modulului de pe coloana sau din cauza contactului. Abia dupa aia stii ce ai de facut.
    Ca si idee, ambele se pot repara.

    Dar cum tu te-ai dus la niste maimute de mecanici care au zis ca trebuie anulat cititorul de antena, e clar ca trebuie sa te duci sa faci o constatare la alt service. Cauta in Aria Prestari servicii, du-te fa o constatare si stabilesti dupa ce si cum.
     
  13. Claudiu10 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 motor 1968 , an 2010 , 170 cai
  14. radu maerean 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2019
    Locație:
    suedia/bistrita
    Masina:
    audi a6 c6 2 tfsi 2006
    Salutare
    Am avut acceasi problema cu pornirea, (volan blocat, cutie blocata, frana trasa). Dupa mai multe incercari de toate felurile, treaba sa finalizat cu schimbarea coloanei, calculatorului si reprogramarea cheilor. Total 2.000 Euro (aici in Suedia) la reprezentanta.
     
  15. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Se putea si mai ieftin. Dar bineinteles nu in Suedia :)
     
  16. alx78

    alx78 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2018
    Locație:
    Râmnicu Sărat
    Masina:
    Audi A4, berlina,motor CAGC, 2010
    2300 lei, reprezentanta Romania.
     
  17. ASebastian

    ASebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2017
    Locație:
    Zurich
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI S-line 171kW BUG 2006 Audi Q7 3.0 TDI 200kW 2016
    O reparare a calculatorului de coloana te-a fi costata maxim 100 lei in Romania.
     
  18. toni010x 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2019
    Locație:
    Mureș
    Masina:
    A6,2.0,2010
    Salut,
    A incercat cineva varianta asta cu taierea firului de pe coloana cu volanul deblocat ? Ceva pareri pro/contra ?

     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce ai face tigania asta cand exista rezolvare “ca la carte” ?
     
  20. toni010x 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2019
    Locație:
    Mureș
    Masina:
    A6,2.0,2010
    Pentru ca "iarna nu e ca vara" :) . Baterii slabite, vaselina intarita, etc. E un adevarat stres sa nu poti porni dimineata , sa stai cu laptopul in portbagaj sau sa cauti pe cineva sa iti anuleze blocatorul taind cu flexul capete de suruburi ca sa ajunga la Pin19 pe J518.
    Si da, masina se inchide/deschide din telecomanda, nu da nici o eroare pe 05-acc/start sau alte module. Pentru vara sau cand vrei sa te mai joci poti pune un intrerupator in loc sa tai firul :p.
     

Distribuie pagina asta