1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul din bord la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Ionutz, 6 Sep 2008.

  1. Mari-rds 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2013
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi A6 All Road 2.5 tdi 2001
    Radiatorul de caldura, din cate stiu, trebuie sa dai aproape tot bordul jos, caci este toata comanda de clima. Tot acolo, vei gasii si radiatorul de freon . Deci... ai cateva zile de munca .
     
  2. johnny_dnz

    johnny_dnz 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2011
    Locație:
    Padova
    Masina:
    audi a4, 1.9 diesel, 2005
    Cred ca dintre noi, eu sunt un pic mai bine informat. Din cate am inteles la a4 b6 caloriferul ar fi pe undeva deasupra pedalelor.
     
  3. johnny_dnz

    johnny_dnz 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2011
    Locație:
    Padova
    Masina:
    audi a4, 1.9 diesel, 2005
    Salut! O intrebare pentru cineva care cunoaste. Am desfacut furtunele de langa baterie, care conduc apa calda catre radiatorul din abitaclu. Am suflat pe una dintre tevi care duc inauntru, si pe retur imi vine foarte putin antigel, picaturi. Poate fi infundat radiatorul sau n-am eu destula forta in plamani? :P
     
  4. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Baga apa de la retea pe unul din furtune si celalalt lasa l liber ; daca e infundat poate ai noroc si l vei desfunda
     
  5. ZeTulet 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B6 2002 1.8T AVJ quattro
    Incearca cu un plic de granule pentru curatat tevi infundate, scurgeri si cu furtun legat la retea, este suficient. La mine a functionat, era infundat caloriferul si dupa operatiunea asta ma bucur de caldurica in masina. Bafta si drumuri bune sa aveti!
     
  6. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Salut, am si eu o problema cu clima, de vreo 2 saptamani am observat ca nu mai baga aer pe cele doua "guri" din mijlocul bordului, dar pe cele de pe lateral vine aer, stie cineva de la ce poate fi? (oare poate fi de la lichidul de racire care mai este putin pe fundul vasului si in bord mi se aprinde "COOLANT"? trebuie sa-l completez saptamana asta)
     
  7. johnny_dnz

    johnny_dnz 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2011
    Locație:
    Padova
    Masina:
    audi a4, 1.9 diesel, 2005
    Inca un simptom pentru problema mea cu, caldura. Cateodata, mergand cu masina, clima setata la 28 grade, sperand ca imi da un gram de caldura, se aude timp de cateva secunde zgomore neregulate de plastic pocnind, ceva de genul, acestea venind din bord. Mentionez ca la diagnoza n-a iesit nimic in neregula.
     
    Ultima editare: 13 Oct 2013
  8. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Ai incercat din sfaturile primite sau astepti sa se desfunde de la sine ?
     
  9. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    As vrea sa-mi zica cineva ce inseamna butonul acela dintre cele doua sageti, acela de arata un patrat pe el, deoarece cand dau pe el vine aer pe cele 2 guri din mijlocul bordului, nu e normal sa vina aer automat pe gauri atunci cand apas pe butonul OFF? (cand apas pe OFF vine doar cateodata cand are chef)
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tu manualul masinii l-ai citit ? Butonul ala directioneza aerul doar/exclusiv pe grilele din centru. Nu nu e normal sa vina aer pe unde vrei tu. Vine aer pe unde vrea masina in functie de setarile panoului de clima. Daca esti pe Auto vine aer peste tot in functie de temperatura habitaclului, daca speli parbrizul sau nu (atunci sufla mai puternic pe parbriz) si asa mai departe.
    Citeste manualul masinii si nu mai pune intrebari la care s-a mai raspuns pe forum de zeci de ori. Multumesc.
     
  11. cristy bm 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2014
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    A4 B6 1.6 2004
    Buna ziua. Am si eu un A4 B6 alz 1.6. Baga caldura doar cand motorul este in sarcina, in sensul k trebuie sa urc o panta. Daca merg prin oras, desi apa sta la 90 de grade nu baga caldura. Stie cineva care ar putea fi problema?
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Intai curata caloriferul. Demontezi furtunele care intra in calorifer, bagi presiune si eventual otet, clatesti si asa mai departe. Furtunele sunt cele din spatele bateriei (de langa baterie) alea le desfaci (scoti colierele) si pe acolo bagi presiune (moderata). Citeste si celelalte topicuri de pe forum pentru ca s-a mai deschis procedura si in alte arii ale altor tipuri de Audi (A6 C5, A4 B5 etc.)
     
  13. cristy bm 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2014
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    A4 B6 1.6 2004
    Am rezolvat. Garnitura de chiuloasa! Acum baga caldura. Cei ce au aceasta problema sa verifice presiunea lichidului de racire. Eu asa mi-am dat seama k garnitura era cauza!
     
  14. cosminpn

    cosminpn 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2013
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4,2.5 TDI, 2002
    Cam aceeasi problema o am si eu.Inca de iarna trecuta ma lupt cu geamuri aburite (cand e rece afara) si gheata de 2 degete pe interiorul geamului, iarna. Colac peste pupaza, nici apa nu mai statea la un moment dat la 90 de grade.Schimbat termostat, suflat cu presiune pe cele doua conducte (furtune) si scos mizerie, in general apa cu rugina, rezolvat cu apa la 90 de grade, rezolvat partial si cu caldura. Insa baga cald (destul de bine zic eu) doar la fanta stanga sub parbriz si usor cald la cea din stanga volanului si din dreapta lui (prima centrala).La celellate de pe stanga e aproape rece rece.Am verificat furtunul de tur si e fierbinte (cu motorul la 90 grade de ex.)insa cel de deasupra, de retur, e doar cald.

    Am incercat cu apa la 90 de grade si cu caldura la maxim sa o turez pana in 2000-3000 de ture, ba chiar am facut asta cu busonul vasului de expansiune scos, se observa niste bule iesind dar situatia e tot asa.Avand in vedere ca vine frigul si nu pot merge cu bebe mic fiind frig in masina poate are careva alta idee cum sa rezolv problema.....dar una aplicata si cu rezultate.

    Stiu ca exista si soolutii care se pun in vas si curata circuitul stand cu motorul pornit vreo juma de ora sau chiar mergand cu masina apoi dai drumul la toata apa si pui ori strecurat antigelul care era ori pui nou si proaspat altul.

    Ar mai fi ceva...iarna trecuta aveam cica(vazut pe tester) clapeta de recirculare blocata.A fost rezolvata, apoi recalibrate toate clapetele daca nu ma insel....si cam aceeasi poveste.

    Cine a avut masina a bagat apa ordinara de la ciuveta cred si uite rezultatul.Interesant e ca in momentul in care am mai completat eu cu antigel (roz ca asta e pentruaudi din cate am inteles), in vas s-a format un fel de spuma portocalie.Nu stiu daca a fost vreo reactie chimica, ceva nu s-a pupat pe acolo, sau e altceva.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din experienta te sfatuiesc sa inlocuiesti caloriferul din bord. Stiu ce inseamna patania ta pentru ca asta patesc si eu la un Passat, adica am caloriferul infundat si decat sa-l curat iar peste 6 luni sa se infunde sau chiar sa plesneasca pentru ca este foarte sensibil am ales sa-l schimb chiar daca asta inseamna sa demontez tot bordul masinii complet (la interior) adica o munca de sisif. In plus inlocuiesti tot antigelul din instalatia de racire a masinii cu ocazia asta. Bafta.
     
  16. Florin09 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2014
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi a4 B6 1.8 T 2002
    Salut, sunt nou venit in club , am si eu o mica problema la caldura din masina, detin un audi A4 1.8 t dublu climatronic, iar problema e urmatoarea, cand dau drumu la caldura in martea stanga nu primesc deloc caldura iar in dreapta merge perfect.Tin sa spun ca sunt momente cand porneste si in partea stanga caldura. Poate aveti vreo parere. Multumesc
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da sa verifici clapete de directionare aer in primul rand cu VCDS-ul ca sa vezi in blocurile de masura cum se deschid si se inchid. Bafta.
     
  18. Florin09 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2014
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi a4 B6 1.8 T 2002
    Salut am si eu o problema la caldura din masina...am dublu climatronic , iar dilema este ca in partea dreapta merge caldura iar in stanga porneste cand si cand. dupa ce am pus-o pe tester mi-a zis ( 1 cod a gasit:
    00756 - Senzor temperatura ventilare-G150-stânga
    29-00 - scurt la masa).....ma poate ajuta careva ca vine iarna si inghet :D
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Oct 2014
  19. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Schimba senzorul.
     
  20. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Salut Am si eu o întrebare uneori cand dau drumu la clima cald/rece simt miros de gaze nearse asemănătoare cu cele de la esapamament.Stiti care ar putea fi cauza?(s-o fi găurit toba ...?? A4 2.0 Alt)
     

Distribuie pagina asta