1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul din bord la A4 B7 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de RuSsUAudiA4, 11 Sep 2012.

  1. RuSsUAudiA4

    RuSsUAudiA4 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Galati
    Masina:
    a4,1.9,2006
    Salut la toata lumea,
    Sunt nou pe acest forum si de 3 saptamani sunt propietarul unui audi A4 B7 1.9 116 cp. Am descoperit prima problema: nu baga caldura cand dau pe HI baga ceva dar foarte foarte putin. Daca dau pe 29 grade deja baga rece. M-am uitat pe forum si am trecut da desfundarea caloriferului desfacand turul si returul la calorifer, am am bagat apa cu furtunul de la robinet, pe amandoua sensurile curge apa pe partea aialalta, nu cu aceiasi presiune dar aproximativ la fel. Ce sa fie, aveti idee sa fie clapeta aia de care se tot vorbeste ?
    Deci, repet, daca dau pe HI baga o caldura amortita asa abia baga. Daca ii setez automat 29 grade deja baga rece. Care ar fi problema ?
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Sep 2012
    Robert898989 și djati456g apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Te uiti in blocurile de masura, la interfata VAG si vezi ce erori ai la climatronic. Precis ai o problema din climatronic nu din caloriferul de caldura. Du-te la cineva care stie sa umble cu interfata de diagnoza.

    Am mutat mesajul tau initial scris aiurea in alta arie aici in aceasta arie, conform tipului tau de masina. Bafta.
     
  3. RuSsUAudiA4

    RuSsUAudiA4 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Galati
    Masina:
    a4,1.9,2006
    Am facut test zilele trecute la climatronic.
    Mi sa zis ca am o eroare adica o problema la motorasul care misca clapeta aia de pe cald pe rece si invers... urmeaza sa ma duc sa imi demonteze motorasul si in caz ca e stricat sa il schimbe.
    Momentan sunt plecat din tara cand ma intorc o voi repara si o sa revin pe forum sa postez un anunt cum am rezolvat problema ...
     
  4. RuSsUAudiA4

    RuSsUAudiA4 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Galati
    Masina:
    a4,1.9,2006
    Sal!
    Am promis ca revin cu rezolvarea si asa am si facut.Deci am reparat masina problema a fost caloriferu masini infundat!!Am afirmat ca mai baga caldura cel putin dupa un timp se simtea din ce in ce mai tare dar ,,bucuria'' nu era ca se incalzea caloriferu ci are sistem de inclzire electric adica mai are un calorifer electric pe langa cel prin care trece apa de la motor..
    Deci am schimbat caloriferu cu altu nou a fost singura solutie, pentru ca de dezfundat na mers nici in ruptul capului ..A si inca cv daca va duceti la service si va zice ca trebuie sa dea bordu jos e vrajeala..CALORIFERU se scoate usor prin stanga , deasupra pedalelelor MAI MULTE INFOEMATII LASAT MSJ SI VA RASPUND !!! Eu mi l am schimbat singur!!
    Va salut !;)
     
    BAIU și Tamasi Laurentiu apreciază asta.
  5. runner 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2008
    Locație:
    Tg Neamt
    Masina:
    Audi a4 2.0 TDI 2007
    problema incalzire habitaclu

    Problema asta o am si eu la masina mea un A4 B7 2.0 TDI. Poti sa-mi dai multe detalii sau un cod de piesa si un pret. Multumesc frumos.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Feb 2013
  6. pacu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 2.0 TDI BPW
    Si la mine baga caldura asa si asa in masina. Eu am desfundat caloriferul cu detartrant, dar am impresia ca nu e desfundat de tot. Solutia ar fi sa il inlocuiesc, dar imi era frica de desfacutul bordului. Poti sa imi spui si mie ce a trebuit dat jos pe stanga ca sa ajungi la calorifer si sa poti sa il scoti pe deasupra la pedale?
     
    Nitu Mihaita apreciază asta.
  7. pacu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 2.0 TDI BPW
    Weekendul asta am inlocuit radiatorul la B7-le meu. Mi-am cumparat un radiator Nissens cu 200 lei pentru ca am citit undeva ca sunt produse in Danemarca. Garniturile de la radiator au fost 40 lei.

    E o treaba dificila datorita pozitiei si accesului greu. Mie mi-a luat 4 ore de munca, dar nu m-am grabit deloc. Etapele sunt urmatoarele:

    1. Demontarea capacului de la sigurante din stanga bordului.
    2. Demontarea capacului de sub volan - are 3 suruburi din care 2 jos si unul in partea stanga, la sigurante
    3. Demontarea acceleratiei. Pentru demontarea acceleratiei se poate folosi o surubelnita sau o cheie cu cot flexibil.
    4. Demontarea plasticului care acopera caloriferul - are 2 suruburi, unul jos foarte vizibil, si unul umpic mai sus la care am ajuns tot cu surubelnita cu cot flexibil si in capat tubulara
    5. Apoi se desfac clemele care prind caloriferul de tevi si cu grija se trag tevile afara din calorifer. Caloriferul la mine a iesit usor si nu e prins cu nimic in slotul lui.

    Eu am suflat cu aer comprimat in tevi dinspre motor pentru a goli caloriferul inainte de demontare, dar asta e optional. Daca nu faceti pasul asta o sa va curga antigel in masina cand detasati tevile de pe calorifer.

    Cea mai grea parte e reatasarea clemelor care fac legatura intre tevi si calorifer. Adaug si niste poze ca referinta.
     
    gabrielgorgan, gicanul47, PaulBogdann și alți 4 apreciază asta.
  8. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    In comparatie cu A4B5 pare floare la ureche;il scoateti prin stanga fara sa demontati tot bordul.
     
  9. pacu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 2.0 TDI BPW
    Codurile pieselor pentru cine are nevoie:

    set garnitura+colier : original part # 8e0898380
    si
    schimbator caldura pentru vehicule cu volan pe stanga (LHD) : original part # 8e1820031
     
  10. alexutz_44

    alexutz_44 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4, 2.0 tfsi 2009
    si mie imi baga caldura numai la 90 grade... si atunci slab nu cum baga iarna trecuta, e cineva kre ma poate ajuta sa incerc cu presiune sa desfund caloriferul? contra cost binenteles, mersi
     
  11. alexutz_44

    alexutz_44 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4, 2.0 tfsi 2009
    Am rezolvat cu un coleg de pe forum (cata181) inlocuirea caloriferului. Al meu nu a mers desfundat, cu ocazia asta mi-a verificat si km masinii, era curios pentru ca nu credea ca sunt reali.
    Colegul care m-a ajutat lucreaza foarte bine si nu se grabeste ;) un detaliu care conteaza enorm ca sa nu strici ceva.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Dec 2013
  12. cristi75 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    sangeorgiu de padure
    Masina:
    audi, 2.0, 2006
    La multi ani tuturor,
    Am un audi A4 B7 din 2006 si am probleme cu incalzirea motorului. Fac naveta 25 km zilnic. Temperatura la motor incepe sa creasca dupa 1 km si de la 50 grade ajunge la 90 unde ramane constant. Daca ar sti sa-mi spuna cineva daca incalzirea grea a motorului provine de la caloriferul din bord sau radiatorul masinii si de ce diferenta mare de timp incalzire motor (butonu ECON ). Am probleme cumva cu releele de incalzire din bord. Si inca o intrebare: acele relee iau temperatura de la senzorul din motor sau senzorul exterior.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Ian 2014
  13. dragos nht 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Roman
    Masina:
    a4 b7 1.9TDI 2005
    Va salut! Intampin si eu aceeasi problema cu incalzirea. Tin sa spun ca am desfundat caloriferul din bord, cu apa si apoi cu presiune. Am schimbat termostatul(credeam ca are o problema) si tot nu imi da caldura. Daca las climatronicul inchis timp de cateva secunde, apoi il pornesc, imi vine aer cald si apoi in cateva secunde vine rece. Oare ar trebui sa schimb caloriferul din bord? Pareri?!
     
  14. radu_grg 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2011
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4, B9, 2.0 TDI, Allroad, 190CP
    Salut !

    Cred ca am si eu aceeasi problema ca si tine (sau cel putin care ai avut-o) adica de un timp nu imi mai baga caldura in masina.

    Am fost la service, nici o eroare. Banuiesc baietii ca ar fi ori radiatorul ori ceva bureti de pe langa sa fie deteriorati si sa scape aer pe acolo.

    Dar nu stiu cei din service cum se da radiatorul jos. Ti-as fi recunoscator daca m-ai putea ajuta in acest sens cumva, eventual sa imi dai niste poze.

    Multumesc!
     
  15. DAMIEN 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    dublin
    Masina:
    a4 1.9 2005
    buna

    are cineva idee daca la audi cu volanul pe dreapta e aceeasi procedura la schimbarea radiatorului de cabina?adica tot pe stanga trebuie scos?
    mersi
     
  16. cristiano240688

    cristiano240688 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi A4 B7
    Salut! Am un audi A4 b7 2.0 BLB.. De aproximativ 1 luna am observat ceva probleme legate de aerisirile , care bagă cald/rece si anume cele de pe partea dreapta (cum sunt cele 2 din mijloc --ăla din dreapta si cel de lângă usa din dreapta) au rămas blocate pe cald orice modificări de temperatura fac celelalte aerisiri se schimba pe rece .. In afara de cele de pe dreapta care bagă fierbinte.. Ma poate si pe mine ajuta in chestia asta? A mai întâlnit cineva așa ceva? Va mulțumesc!
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa o diagnoza la clima ca sa sa vezi cum lucreza servomotoarele care dirijeaza aerul.
     
  18. ovidiuandreii

    ovidiuandreii 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2011
    Locație:
    cluj-napoca
    Masina:
    a4 avant, 2.0 tdi 125kw, 2007 brd
    Salutare. La masina din semnatura am si eu o problema cu aerul.Adica: pornesc masina setez temperatura pe hi pana se face cald in masina si pe urma daca o setez pe 25,24,23,22,20, nu conteaza ce valoare e, tot aer cald(fierbinte vine). Inainte nu era asa se corecta automat. Am fost la mecanic acum o luna prima data a zis ca sunt ceva clapete din bord, ieri a zis ca s-ar putea din cauza senzorului din ext care citeste temperatura . Oricat i-am spus ca nu mi se pare normal sa vin cald la 22 de grade el tot cu senzorul ext ca e mai rece in perioada asta. Altu mi-a zis ca nu stiu care senzor de pe galeriile de incalzire .S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?3 persoane cu 3 pareri diferite.Multumesc.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dar o diagnoza ai facut ? Pe ghicite nu stie nimeni de unde provine problema.
    Ca un sfat: niciodata sa nu mai pui pe maxim clima ca sa se faca cald repede in masina. Este gresit acest lucru. Iarna setezi maxim 26 grade si este suficient. Bafta.
     
  20. ovidiuandreii

    ovidiuandreii 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2011
    Locație:
    cluj-napoca
    Masina:
    a4 avant, 2.0 tdi 125kw, 2007 brd
    Nici o eroare pe diagnoza.
     

Distribuie pagina asta