1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul din bord la A4 B7 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de RuSsUAudiA4, 11 Sep 2012.

  1. Bogdan-nt 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 TDI BPW, 2006
  2. Dragomir Ion Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 2006
    Salut aceeasi problema o am si eu , am un a4 b7 si tot asa am fost azi am schimbat termostat antigel nebunii si tot degeaba , unul dintre mecanici mi-a zis vezi ca este un robinet care se muta pe rece si cald undeva unde sunt furtunele , poate fi adevarat ? sau trebe caloriferul asta schimbat despre care vorbiti aici ..? la fel pe HI baga foarte foarte incet , aproape deloc
     
  3. culea florin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2016
    Locație:
    germania
    Masina:
    audi a4 b7 2.5 tdi bdg an 2006
    Salut,
    Dacă ai motorul de 2,5 V6 robinetul este sub vasul de expansiune puțin mai in fata arata ca un dop cu ceva electronica pe el. Eu am mai rămas sa îl schimb doar pe acela iar prețul lui este de 380 de lei și îl găsești numai OEM.
     
  4. ddarziu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7 S-Line, 2.0 TDI 16V (BLB), 2005
    Salut,

    La masina din semnatura (Audi A4 B7, 2.0 TDI, BLB) am urmatoarea problema:

    Eroare VCDS: 01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158)
    41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

    15644545_1275962499114073_1014319085_n.jpg

    Nu baga nici cald si nici rece cum trebuie si din ce am inteles, piesa de vina este un motor care schimba clapeta pentru aer rece/cald.
    Urmeaza sa fac o curatare a caloriferului, dar as vreau sa stiu care este denumirea exacta a piesei (eventual un cod de piesa) pentru a o comanda si inlocui.

    Multumesc
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dai capacul de sub volan jos si urmezi instructiunile din PDF.
    Odata ce ai ajuns la actuator, iei codul de pe el si il cauti pe eBay, dezmembrari, etc deoarece presimt ca nu vei da 600 ron pe un actoator nou.
     
    ddarziu apreciază asta.
  6. ddarziu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7 S-Line, 2.0 TDI 16V (BLB), 2005
    Multumesc de raspuns.
     
  7. ddarziu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7 S-Line, 2.0 TDI 16V (BLB), 2005
    Am reusit sa dau capacul de sub volan jos si sa aflu codul piesei - 8E1820511 (ce am eu e de la Valeo - se vede in poza)
    15577734_1276740365702953_346267339_n.jpg
    Intrebarea mea este, merita cumparat noua aceasta piesa - daca o gasesc la vreun magazin de piese din bucuresti - sau mai bine o iau SH de pe ebay sau din dezmembrari?
    Cat de usor/greu se strica, la asta ma gandesc.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    O cumperi noua pe producator adica Valeo. Nu cumperi SH ca este o loterie. Nu este o bucata de plastic sau tabla care o poti cumpara SH.
     
    ddarziu apreciază asta.
  9. ddarziu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7 S-Line, 2.0 TDI 16V (BLB), 2005
    Asa ma gandeam si eu. Multumesc frumos de ajutor si raspunsuri.
     
  10. ddarziu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7 S-Line, 2.0 TDI 16V (BLB), 2005
    Revin cu o intrebare. Am tot cautat piesa si dupa codul OE - 8E1820511 - si dupa codul de producator Valeo - 0 132 801 301 - dar nu o gasesc pe nici un site de piese noi, doar pe site-uri cu piese SH.
    Am dat si cateva mail-uri magazinelor de piese noi - la unele deja am primit raspuns ca nu au piesa.
    Intrebarea mea este daca exista aceasta piesa, noua, la vanzare si daca da, unde as putea sa o gasesc de cumparat (de preferat in RO)?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Codul 8E1 820 511 a fost eliminat in 2007 si inlocuit cu 8E1 820 511 G.

    Orice magazin de piese auto sau reprezentanta iti poate aduce reperul, pe comanda.

    Eu am cumparat 2 bucati de pe eBay de peste 2 ani la preturi de nimic, dar cum ti-a zis si Cristi, e loterie cu ele.
     
    ddarziu apreciază asta.
  12. ddarziu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7 S-Line, 2.0 TDI 16V (BLB), 2005
    Multumesc frumos de raspunsul prompt. Am sa caut dupa noul cod 8E1 820 511 G
     
    Iulian Marcu apreciază asta.
  13. Purdila 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Sighetu Marmatiei
    Masina:
    AUDI A4 2.0 2005
    Buna seara domnilor,
    Am si eu aceeasi problema cu caldura in masina, imi baga foarte slab pe HI, mi-am schimbat la un service termostatul dar in zadar. Am citit mai sus discutiile voastre si din cate am inteles trebuie schimbat fara discutie acel calorifer din bord. Exact la fel mi-au spus si niste prieteni doar ca ei mi-au spus ca trebuie demontat tot bordul, probabil nestiind ca se poate scoate prin partea stanga.Va multumesc!
     
    PaulBogdann apreciază asta.
  14. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Termostatul se schimba daca temperatura motorului nu ridica la 90grade, cind nu ai caldura cu motorul cald sint alte probleme.
     
  15. ddarziu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7 S-Line, 2.0 TDI 16V (BLB), 2005
    Revin cu rezolvarea problemei de mai sus - acum am caldura in masina!
    In primul rand am rezolvat problema potentiometrului din servomotorul pt clapa de reglare temepratura. Dupa ce am cumparat un servomotor din dezmembrari care a avut aceeasi problema, am decis sa-l desfac pe al meu si sa-i curat potentiometrul cu un spray de curatat contacte electrice (costa ~20 de lei din orice brico store sau magazine similare). Am gasit un articol pe un forum strain cu toti pasii pentru curatarea acestui potentiometru (in timp, se depun mizerii in el si nu mai functioneaza cum trebuie)
    Las si un link cu articolul mentionat (e in engleza): http://www.audiforum.ca/a4-b5-b6-b7-b8-65/diy-hvac-flap-motor-potentiometer-cleaning-72039/
    Pasii sunt:
    1. se scoate motorasul dand jos capacul de sub volan plus pedala de acceleratie - toate astea sunt prinse in cate 3 suruburi fiecare
    2. odata dat jos motorasul, se desface cu grija (sa nu rupeti piciorusele cutiei de plastic) si se scoate potentiometrul din el (usor de recunoscut, are 3 pini de contact la un capat)
    3. odata scos potentiometrul, se da cu spray de contacte electrice prin cele 2 gauri pe care le are chiar langa gaura din mijloc a acestuia
    4. dupa ce ai dat cu spray, trebuie rotit usor, de cateva ori, cu ajutorul unei surubelnite - faceti cateva curse complete in ambele sensuri (ca sa ajunga solutia din spray peste tot in el)
    Optional - in cutia motorasului, spiralele care sunt invartite de motor si toate componentele in miscare sunt unse cu o vaselina siliconica. In caz ca nu prea mai este vaselina pe ele, ar fi bine sa le dati cu niste vaselina siliconica (se gaseste tot sub forma de spray)
    Nota: In cazul meu, motorul functiona (l-am testat cu o baterie de 12V)

    Colegul si moderatorul Cristi mi-a spus sa cumpar piesa noua, dar parera mea este sa incercati mai intai pasii de mai sus, deoarece un motor banal + un potentiometru la fel de banal nu fac si nu merita 550 de ron.

    Dupa ce am curatat potentiometrul, am montat motorasul la loc si am scanat de erori cu VCDS-ul. Nu a mai aparut nici o eroare. Am facut alinierea clapetelor (HVAC - Basic Settings - Alignment ...) care a durat cam 1-2 minute si au fost toate aduse pe zero cu success.
    Am scanat din nou de erori pe clima si nu mai aparea nimic.

    Acum cand treceam de la HI la LO, pe LO venea aer rece dar pe HI nu venea aer cald...era caldut (cu indulgenta).
    Am cumparat un schimbator / calorifer de caldura de la Niessens si un set de garnituri pentru el (codurile OE au fost date de colegul pacu in acest thread dar le voi pune din nou si eu: schimbator caldura - 8e1820031 si set garnituri - 8e0898380).
    Am inlocuit schimbatorul / caloriferul de caldura cu ajutorul colegului de forum Cata181 si acum am caldura in masina!
    Mentionez ca nu am demontat toata plansa de bord pentru a inlocui schimbatorul / caloriferul de caldura. Se ajunge la el foarte usor asa cum s-a mai discutat in acest thread.
    Sper sa va ajute postarea mea sa va rezolvati si voi problemele!
     
  16. Claudiu298806 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4,1'6,2001
    Salut,poti sa imi dai mai multe detalii despre cum ai schimbat radiatoru de caldura.multumesc
     
  17. ddarziu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7 S-Line, 2.0 TDI 16V (BLB), 2005
    Pe prima pagina a acestui thread, a pus colegul pacu toti pasii, plus poze. Iti recomand sa mergi la cineva care a mai facut asta, deoarece nu e chiar simplu de inlocuit.
     
  18. Sorin88

    Sorin88 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Q3 2.0 tdi 2012 cffb
    Salut , am un b 7 bpw 2.0 nu bagă caldura doar un pic la 28 , pe vcds îmi da eroare 1317 modulul de comanda din panoul de bord ( j 285 ) .
    79 00 va rugam sa verificați codurile de eroare . Pe auto H VAC
    Știe cineva ce înseamnă asta ?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  20. Sorin88

    Sorin88 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Q3 2.0 tdi 2012 cffb
    Asta este eroarea .
     

Distribuie pagina asta