1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul din bord la A4 B7 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de RuSsUAudiA4, 11 Sep 2012.

  1. AmedeoM 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0, 125kw motor BRD din 2007
    Ok. Poti sa imi recomanzi o firma din Bucuresti sau un link pe net?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ma omorati. :) Daca zici ca te pricepi chiar nu cunosti un magazin de piese mare si serios ?
    Avem colegi profesionisti pe forum care doar cu asta se ocupa si sunt de zeci de ani pe forum (am depasit zece ani de cand exista forumul asta).
     
  3. George Razvan

    George Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2017
    Locație:
    Derby - UK / Bacau - Romania
    Masina:
    Audi A4 1.9tdi(BKE) 2005
    AmedeoM, eu zic la fel: sa cauti la magazine de piese auto,sau aici pe forum si rezolvi problema rapid....
    Mie la la Audi mi au cerut 250€ pe asa zis ul heat exchanger.... asa ca rezolvarea tot aici pe forum o gasesti!!
     
  4. Fratelo4u

    Fratelo4u 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2016
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4, B7, 2.0 diesel BPW, 2006
    Salutare,
    Intampin si eu o problema legata de caldura din habitaclu. (a4 b7, 2.0 BPW, automata).
    Apa ajunge la 90 de grade destul de repede, cele 2 furtune de langa baterie sunt calde amandoua, iar caldura in masina nu prea este.
    In mers (folosesc ECON), turata, incepe sa bage cat de cat ok, dar daca merg pe "drive" incepe sa bage din ce in ce mai putina caldura, iar daca stau pe loc la fel incepe chiar sa bage aer mai mult rece .
    Orice idee e binevenita.
    Va multumesc.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Calorifer infundat.
     
  6. Fratelo4u

    Fratelo4u 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2016
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4, B7, 2.0 diesel BPW, 2006
    Din cate am inteles , caloriferul infundat se deduce din incalzirea sau racirea celor 2 furtune de langa baterie , adica unul dintre ele ar trebui sa fie rece sau mai rece. La mine ambele sunt calde ...
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Calorifer infundat inseamna si depuneri in calorifer dar lasa lichidul de racire sa treaca. Cand motorul este in parametrii pe acele furtune nu poti pune mana. Asta inseamna ca functioneaza incalzirea nu ca sunt calai (putin calde).
     
  8. Fratelo4u

    Fratelo4u 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2016
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4, B7, 2.0 diesel BPW, 2006
    Pai la 90 de grade furtunele respective sunt calde , adica nu poti sa tii mana pe ele 10 secunde .
    Le-am probat acum 30 minute .
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In cazul asta fa verificari, cu VCDS, la clapetele / actuatoarele / voletii / flapsurile de AC. Oricum tot ce ti-am spus eu este deja mentionat pe forum de zeci de ori pana acum (in diverse topicuri legate de caloriferul de caldura).
     
  10. George Razvan

    George Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2017
    Locație:
    Derby - UK / Bacau - Romania
    Masina:
    Audi A4 1.9tdi(BKE) 2005
    Si la mine cele 2 furtune erau cand calde cand fierbinti, si aveam cam aceleasi simptome ca si tine, am schimbat caloriferul din bord brand valeo( ca cel gasit pe masina) si nu am mai avut probleme....
    Multa bafta...
     
    PaulBogdann apreciază asta.
  11. Fratelo4u

    Fratelo4u 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2016
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4, B7, 2.0 diesel BPW, 2006
    Ok, merci frumos de sfaturi .
     
  12. Flavius88 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2018
    Locație:
    targu jiu
    Masina:
    Audi A4 B7, 1.9 Tdi, 2005
    Buna seara,
    Am o problema cu incalzirea si nu prea reusesc sa-i dau de cap. Am citit cam toate paginile pana aici si nu am gasit rezolvare.
    Problema e ca nu prea am caldura, in sensul ca pana astazi caldura era destul de slabuta, iar la picioarele pasagerului era rece. Din cand in cand partea dreapta nu baga caldura, iar stanga baga foarte putin.
    Astazi am facut o diagnoza si am gasit doua erori (atasez poza), iar ulterior stergerii lor am resetat clapetele - toate valorile au ajuns la zero. Erorile reapar.
    Dupa resetare caldura a disparut din partea stanga, iar acum baga doar pe partea dreapta (destul de slab).
    Care credeti ca ar fi rezolvarea si unde se afla cei doi senzori G220 si G221?
    Va multumesc frumos.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu sunt senzori. Tot explicam intr-una aceleasi lucruri. Iarna nu aveti caldura vara nu aveti aer rece in masina. Dar de citit nu cititi nimic.
    Si asta dovedeste din nou ca nu ai cititi nimic si noi am scris degeaba. Schimba motorasele / flapsurile / voletii / actuatoarele care iti dau eroare. Nu sunt senzorii de vina ci acele motorase pentru directionare aer. Se cumpara obligatoriu originale si in cel mai rau caz marca Valeo. Mergi la un bun electrician auto pentru ca este extrem de greu / dificil sa inlocuiesti acele motorase asta daca nu ai mai facut asta niciodata. Am mai repetat tot ce am scris acum de mai multe ori pe acest forum.
     
  14. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Imi curge apa fierbinte pe la picioare. Idei ?

    DE228882-6D32-4640-8A43-8DA5154B8A27.jpeg

     
  15. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Calorifer de caldura? Ai mai umblat pe acolo? Posibil nu sunt fixate colierele.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie demontat in zona aia si vazut ce se intampla. Bafta.
     
  17. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Era infundata scurgerea de la clima.
    Nu a fost nevoie sa dau mocheta jos, bagat un furtun subtire pe scurgere si spalat toata mizeria de pe canal.
     
  18. Cezarel13 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B7 Avant
    Salutare grup! Am o problemă la al meu A4 B7 Avant cod motor BRD. De câteva zile am observat că antigelul și-a schimbat culoarea din roz în maroniu și nu mai bagă căldură înăuntru. Tin să precizez că apa se ridica foarte repede la 90 de grade dar nu fierbe sau face spumă după ce merg cu ea, nivelul apei sau al uleiului nu au crescut, antigelul nu este uleios să spui că pătrunde ulei pe la termoflot sau pe la garnitura de chiuloasă și radiatorul este cald peste tot, nu doar pe jumătate. Cineva m-a sfătuit că ar putea fi caloriferul de căldură de sub bord. Știți cumva dacă acest calorifer ar putea da eroare pe tester sau dacă ați mai întâmpinat o problemă asemănătoare?
    Vă mulțumesc anticipat!
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu da eroare. Se schimba direct. Nu mai ai ce astepta. Este infundat daca nu mai ai caldura. Cumperi Denso, Valeo sau OE.
     
  20. bogdan80 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    audi a4 b7 1.9 2006 BKE
    Cezarel13 presiunea în vasul de expansiune cum e ? Normala sau face presiune mai mare ?
     

Distribuie pagina asta