1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul din bord la A8 D3 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de Filim0n, 10 Mai 2016.

  1. Filim0n 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2016
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi a 8
    Salut
    La masina mea, un A8 D3, nu am deloc caldura in masina. Baga numai rece chiar daca apa este la 90 grade. Multumesc.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ar fi cazul sa incepi cu o diagnoza.
     
  3. Filim0n 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2016
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi a 8
    Am facut diagnoza si nici o eroare :) Mecanicul a zis ca trebuie s-o las la ei pentru ca-i trebuie timp sa depisteze problema. :)
     
  4. Marius21 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2016
    Locație:
    Dolhasca
    Masina:
    Audi a8 3000 200
    Salut,
    Am un audi A8 D3 an 2005 motor 3.0 TDI si imi pierdea putin antigel cand mergeam cu ea. A a zis cineva sa pun niste solutie de radiator in borcanul de antigel si dupa ce am pus solutie in antigel dupa vreo 2 ore nu mai da caldura masina deci fixez caldura la maxim (HI) si da foarte foarte putin. Ma poate ajute cineva cu un raspuns ? Multumesc.
     
  5. culea florin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2016
    Locație:
    germania
    Masina:
    audi a4 b7 2.5 tdi bdg an 2006
    Salut,
    Din cauza soluției care ai pus-o ori ți s-au înfundat celulele de la caloriferul din bord ori schimbătorul de căldură s-a gripat pentru ca nu mai poate sa deschidă. Toate cele bune.
     
  6. Marius21 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2016
    Locație:
    Dolhasca
    Masina:
    Audi a8 3000 200
    Se poate desfunda cu ceva sau trebuie schimbat ? Cum pot sa verific sa stiu sigur care este problema ? Multumesc.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca s-a infundat ceva din cauza solutiei, cam greu sa mai desfunzi avand in vedere ca scopul ei este de a acoperi eventualele fisuri in radiator.
    De ce folositi fel si fel de solutii si nu schimbati piesa defecta ? Uite unde se ajunge ...
     
  8. Marius21 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2016
    Locație:
    Dolhasca
    Masina:
    Audi a8 3000 200
    Stie cineva unde este schimbatorul de caldura si caloriferul din bord la audi a8 2005 3000 d
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu as lasa astea deoparte si as verifica blocul de electrovalve sa vad ce depuneri a facut solutia aia acolo.
     
  10. Marduk Von Dell

    Marduk Von Dell 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0i (ASN) an fabricație 2004
    Saluate si La Multi Ani! Am o problema la masina mea cu sistemul de incalzire. In fata totul este ok, aerul cald este distribuit pe parbriz, pe gurile din fara sau pe la picioare in functie de ce aleg eu. In spate, nu vine aer cald deloc, nici pe gura de ventilatie din mijloc, nici pe gurile de la geamuri. Este enervant deoarece se aburesc geamurile din spare. A mai patit cineva ceva de genul asta?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca lasi sistemul de incalzire pe automat (fara sa reglezi tu nimic ca si directie) doar sa maresti turatia, iti vine aer cald in spate ?
     
  12. Marduk Von Dell

    Marduk Von Dell 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0i (ASN) an fabricație 2004
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Atunci cred ca problema ta este din dirijarea aerului. Aliniaza clapetele cu VCDS si daca tot nu functioneaza verifica tot sistemul de dirijare al aerului in masina, conducte, clapete de dirijare (motorase, voleti), etc.
     
  14. Marduk Von Dell

    Marduk Von Dell 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0i (ASN) an fabricație 2004
    multumesc.
     
  15. Marduk Von Dell

    Marduk Von Dell 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0i (ASN) an fabricație 2004
    Am făcut un BASIC Setting și output tests. Când se muta clapeta vine aer cald sau rece. Dacă mut eu din Climatronic vine foarte slab călduț, adiere. E posibil sa nu fie bine codata clima? La coding e 0000003. Încălzirea auxiliară se poate programa, am 3 programe și funcționează Ok.
     
  16. Robert555

    Robert555 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2014
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    A8, 3.0 TDI , 2006
    Salutare tuturor!
    Odata cu venirea frigului mă confrunt cu o problema la masina!Nu mai baga caldura necesara...baga ceva mai “călduț”.
    Am atasat o poza cu “buba” si astept un răspuns salvator!
    Multumesc si o zi buna tuturor!
     
  17. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    nu comunica calculatorul de confort cu masina.Deci au ramas clapetii blocati pe intredeschis probabil de iti baga "putina" caldura .
     
  18. Robert555

    Robert555 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2014
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    A8, 3.0 TDI , 2006
    Exact,baga putină caldura.
    Spune-mi o solutie de rezolvare,te rog.
    Ce as putea sa fac in situatia asta?
     
  19. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    Multiple cauze:
    Fir intrerupt. mufa scoasa, calculator defect

    Trebuie sa verifici firele,calculatorul si mufele.
     
  20. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Salut, inevitabil am inceput sa am si eu probleme cu caldura in masina. Apa se ridica la 90 fara probleme, ventilatia functioneaza perfect, insa caldura de nici un fel. Unde am fost la tester mi-a spus ca e clar blocul de electrovalve dar la a8 nu se poate curata ca la a6 si m-a redirectionat catre dezmembrari sa il schimb. Din ce au cautat pe internet am vazut ca sunt modele diferite insa am vazut ca cel de a8 are totusi suruburi...se poate desface si curata sau nu?
     

Distribuie pagina asta